Wiesz co , bardziej niż te ustalenia to mnie interesuje ten chip.Serwis Ci go instaluje czy korzystasz z jakiegoś renomowanego tunera?O ile się orientuje elektronika Toyoty jest dość odporna(=dobrze zabezpieczona) przed ingerencją) i niewielu tunerów pracuje "w japończykach" Jesli będziesz miał mozliwość to napisz mi na maila jaki moment generuje silnik po przeróbce,bo z tego co pamiętam to ma bazowe 116 koni na 28o nm.No i pomiary elastyczności są interesujace bo Kosiarka z której czasem korzystam ( b.mocno zrasowana) zadaje na V tce w 6s z 8o do 12o.
Poprzez analogie do wątku wspinaczkowego polecam tez konsekwentne podnoszenie techniki jazdy no i rasowanie moralu.Dobry "tradycjonalista" na krętej i wąskiej drodze może wiele zdzialać nominalnie słabszym sprzętem.Ja niestety swoją ukochaną Toyotę rozmieniłem na Suzuki i jestem nieutulony w żalu. Mam jednak nadzieję ze to okres przejściowy albowiem Toyota to najdoskonaszy z artefaktów.