Kurcze, Paszcz wrócił a tu nic z ustaleń :)
Koledzy zdradźcie choć trochę: "okres przejściowy" - czy w ustaleniach znalazł się paragraf traktujący o drogach rozpoczętych przed ich wejściem w życie? Precyzyjniej - czy drogi na których ktoś w tym roku wwierci spita z rezerwacją ze zjazdu będzie mógł realizować ze zjazdu w latach późniejszych?
Przy okazji tak trochę przy temacie bezpieczeństwa. Wkładam zaraz do mojej nowej Ave D4D chipa który podniesie jej moc ze 116 do 150 HP. Będzie bezpieczniej :) przy wyprzedzaniu. Dostrzegam tu pewną analogię ze spitowaniem, a dokładniej z odległościami między spitami. Czytałem Siwego bodajże w Górach, postulował tam sensownie zachowanie pewnej minimalnej odległości między spitami. Cztery metry to sporo, szczególnie przy problematycznej wpince można walnąć i ponad dychę :). Niech będzie i więcej byle było bezpiecznie (ochrona przed walnięciem w półę, niebezpiecznym wahadłem, lotem ze współczynnikiem 2 lub więcj itp.). Niech nie będzie tak, że spity są co 1,5-2 metry. BTW - przechodząc pod Wacławami mam zawsze mieszane odczucia, być może wkrótce już wytnę niektóre spity, bo jest ich tam za gęsto :(. Argument ochrony przed obtarciem dupy przy locie na Nynyny który przyświecał nam w pracach nad drogą nie wydaje się chyba do końca racjonalny.
Pozdr.
mt