No, no...
Gdybyś chciał kiedyś zmienić na Subaru, choć rozumiem słabość do Toyoty - to nieco inna klasa, służę paroma informacjami.
Spalanie ubogiej mieszanki samo w sobie nie jest tajemnicą sukcesu oszczędnych silników Toyoty.
Wprowadzenie tego typu realizacji systemu oszczędności w standardowym silniku ZI współczesnej generacji skończyło by się skróconym przebiegiem w okresie przedremontowym.
EX. eksperymentowanie w tym kierunku niektórych producentów i montażystów LPG prowadzi od rozszczelnienia prowadnic zaworowych i spalania oleju w trakcie pracy na LPG (podniesiona temperatura zapłonu na skutek zubożenia mieszanki, co niesie za sobą konieczność zastosowania dodatkowego systemu lubryfikacji trzpieni zaworowych w suwie sprężania (np Ford Focus)), aż do wypalenia gniazd i przylgni zaworowych w silnikach o niewysoko utwardzonych powierzchniach zaworów EX w silnikach NA, lub do wypalenia krawędzi przypierścieniowych tłoków silników doładowanych wyposażonych w nie kute tłoki.
to w zasadzie tyle, jeżeli chodzi o etykę, bom właśnie przeczytał com napisał i etc. etc. ale o wozach mogę na prv jeśli ochota i paroma informacjami też służe.
Nawiasem mówiąc Andrzej pewnie nie pamięta, ale coś tam kiedyś dłubałem w jego białym volvie...
Gunio
PS
Też mam wtyczkę w Toyocie :-)
River Deep Mountain High
[
www.emilfrey.subaru.pl]