Starosta Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Otóż właśnie moim zdaniem nie pozwala to
> sprawnie wyprzedzać. Diesel na 5-ce przy 80 nie
> idzie tak, jak benzyna na 3. Co więcej, jak
> wrzucisz mu 4-kę, to i tak zaraz będziesz
> musiał wachlować.
Zaprawdę powiadam ci błądzisz.
Na IV biegu miałem zakres dynamicznego przyspieszania 60-140Km/h.
Przez dynamiczne rozumiem natychmiastowa reakcja na gaz i wgniatanie w fotel, na piątym biegu 80-170km/h nawet na VI-stym ciągnął fest do końca. To naprawdę wystarcza by swobodnie powalczyć nawet w dużym tloku co więcej, przy zachowaniu rozsądnego poziomu spalania podczas gdy w benzynie masz wir w baku przy takiej jeździe.
> Ja oczywiście nie twierdzę, że się nie da, że
> to totalna kicha. Nie, po prostu benzyna jest
> lepsza. W dieselu nie musisz wachlować, o ile
> jeździsz względnie spokojnie i nie ma ruchu. Jak
> jest ruch i chcesz napierać, to musisz wachlować
> WIĘCEJ, niż w benzynie.
Pozwolę sobie się nie zgodzić, miałem i diesle i benzyny każdym wykręciłem po ok. 100tys to chyba coś wiem.
>
> > Brawo! A tdi zrobi bez kłopotu 600tys+ and
> that's
> > the fu**n' difference!
>
> Ale ile ono kosztuje. Daj spokój. Szczególnie w
> kontekście TSI - skoro mówisz o Volkswagenie -
> to naprawdę ma wątpliwe podstawy do ekscytowania
> się.
Przecież wiesz że dopiero co byłem na kupnie. Jak boga kocham (hmmm...) szukałem 2.0TFSi... długo.
I nima. A jak są to w takich cenach że klękajcie narody. No chyba że w ośce fwd, ale jeszcze mi życie miłe by 200KM na przednią oś zakładać, a quattro jest jak unicorn...
Skończyło się sam wiesz jak i myślę ze będę zadowolony, zwłaszcza po małym modzie.