Michał Bartelmus Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Masz rację, na Leśnej to kwestia zaledwie kilku > dróg... > > Ciekawe jest to co piszesz dalej, słyszałem że > osoby które obijają drogi z ringów nazwijmy to > "państwowych" mają wynagrodzenie liczone za > każdy wklejony ring. Jednak jest ono na tyle > małe że w rezulprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
McAron Napisał(a): ------------------------------------------------------- > bodziu Napisał(a): Cześć, kolejny raz podajesz nieprawdziwe informacje; albo nie przeczytałeś dokumentów (relacja z dyskusji tatrzańskiej na WZD oraz odpowiedź na list zarządu KWW), albo świadomie wprowadzasz czytelników w błąd. > > prowadzimy negocjacje, których efektem ma być > > dostęp do Wielprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Spoko, wiem że masz dobre intencje - tylko, że nie wszyscy czytają jedno czy drugie forum.. a co do odpowiedzialności za obicie - to Włodek zadał bardzo sensowne pytanie. W kilku miejscach sprawa jest oczywista (porozumienie pomiędzy właścicielami/zarządcami terenu a PZA czy Naszymi Skałami - poza Górą Zborów np. także w Mirowie, ostatnio na Fiali kilku właściceli też chciało takiego porozumienprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Hej, oczywiście masz rację, problemem zając się trzeba. Ale trochę przesadzasz z roszczeniową postawą. Natomiast nie mogę nie skomentować tego: --- A co to znaczy " rozwaga powtarzających drogę???" jak ring sie rusza to nie rozwaga jest potrzebna tylko wymiana asekuracji, prawda? -- Jak ktoś wbija się w drogę, na której wiadomo, że rusza się ring - to jest to najzwyklejsprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Knieja jest poza rezerwatem, na pozostałych obowiązuje zakaz wspinania pzdr jodloszprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Hej, odpowiem Ci na priva, jak będziesz chciał, to możesz wkleić moją odpowiedź pozdrawiam Miłoszprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Hej, mam wrażenie, że przyjąłeś z góry jakąś tezę - obowiązującą wśród Twoich kolegów - i teraz uparcie jej bronisz. Ok - masz do tego prawo, jednak w dyskusji zacząłeś przeginać. Pozwolisz zatem, że zacytuje jej dwa fragmenty i ze swojej strony zakończę tę przepychankę. Oczywiście, jeżeli pojawią się jakieś konkretne pytania chętnie odpowiem. > > Bardzo źle się stało, że wycofałeśprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Masz 100% racji, poprosiłem adminów o przyklejenie osobnego wątku o warunkach na Fiali i 502. pozdrawiam Miłoszprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
> > Chyba nie wiesz z kim mamy do czynienia - to > nie > > jest inteligenty złoczyńca z dostępem do > nowych > > mediów, który ze smartfonem w ręku biega po > > skałach. TO jest najzwyklejszy w świecie > świr, > > Jasna sprawa. Pisałem to pół żartem, pół > serio. > Niemniej, padały już tu (na poważnie) hipotezy, > że artysta z Fiali nieprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Cześć Grzesiek, ,patrząc z boku zupełnie,niestety > wygląda na to ,ze interesy wspinaczy i > organizacji chroniących przyrodę (bardzo > potrzebne swoją drogą) rozbiegają się i nie da > się tego pogodzić ,choć wg mnie wspinanie nie > czyni żadnych spustoszeń(skala) w środowisku > naturalnym porównując z innymi dziedzinami > życia człowieka .... Gdybym tak uważał,przez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Olgierdzie, czytam Twoje wypowiedzie na forach, słuchałem tego, co mówiłeś na WZD - i naprawdę nie mogę uwierzyć. Uważam Cię za inteligentnego faceta, który często ma opinie idące - delikatnie mówiąc - w poprzek głównego nurtu. To akurat było bardzo cenne, bo przynajmniej dawało do myslenia. Ale ostatnio mam wrażenie, jakbyś uległ propagandzie i bezrefleksyjnie powtarzał kłamstwa, które rozpowprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
dzisiaj Fiala OK, na 502 bez zmian. Gówniarz ewidentnie wypróbowuje różne strategie działania: a/ smarowanie stanów - nie działa, obecnie używa jakiegoś smaru, który szybko zasycha, ale nie brudzi liny, w ubiegłych latach smarował gównem, co było znacznie gorsze; wiemy że Rysio radzi sobie z technikami linowymi i do niektórych stanów po prostu zjeżdża - o dziwo, zniszczenia dotyczą tylko stprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Rzeczywiście najbardziej aktualne - co do przebiegu dróg, o dziwo - w starszym topo Versante Sud (Di roccia de sole) jest mniej dróg, ale są nazwy niektórych linii, których brakuje w najnowszym.. Cyfrą się nie ma co aż tak przejmować, ale rejon zdecydowanie wymaga solidnej weryfikacji wycen - głównie w dół;) pzdr jodloszprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
to się minęliśmy;) więcej szczegółow: - zmieniła się technologia smarowania stanowisk, już nie gówno wymieszane z towotem i słomą, tylko jakiś rodzaj smaru, który szczęśliwie szybko wysycha i nie brudzi liny; - od MAS-u nowych śladów smarowania brak - smarowanie klamek w autach na przełączce pod 502 - też od jakiegoś czasu nie obserwowaliśmy, może dlatego, że praktycznie cały czas przy auprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Cześć, rozmowy o udostępnieniu Zielonej Góry dla wspinania trwają od dłuższego czasu - w ogóle służby ochrony przyrody w woj. śląskim bardzo przychylnie podchodzą do racjonalnego udostępniania obszarów chronionych dla wspinu. Tylko trzeba pamiętać, że żeby legalnie się wspinać w rezerwatach muszą zostać wydane odpowiednie akty prawne - albo plan ochrony przyrody (na to raczej nie ma co liczprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Cześć, wszystkie działania wokół 502 i Fiali, które prowadzą wspólnie Nasze Skały i KW Kraków zostały wcześniej zaplanowane. Do działań ekiperskich i odkrzaczania przystąpiliśmy po uzyskaniu wszystkich niezbędnych pozwoleń (parki krajobrazowe, gmina, właściciele terenów ze skałami). Spodziewaliśmy się tego, że nasze działania spowodują reakcję "gówniarza", włącznie z niszczeniem rinprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Cześć, w tym roku rejon wyjątkowo popularny - i bardzo dobrze! Z dostępem problemów nie ma, pod warunkiem stosowania się do ustalonych zasad: W skrócie: - drukujemy i wypełniamy oświadczenie ze strony Naszych Skał - okazujemy je na żądanie pracowników ochrony (najlepiej zostawić u nich) - niektórzy ochroniarze życzą sobie okazania dokumentu tożsamości (zgodnie z umową z ZIKiT) - generprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Hej, w Sokołach szkoli wiele instruktorów - nie tylko z tych szkół, które wymieniłeś. Wybór szkoły i instruktora zależeć może od wielu zmiennych;) Ale ważne, że w ww. szkołach działają instruktorzy Polskiego Związku Alpinizmu, co daje Ci gwarancję odpowiedniego poziomu szkolenia. Program znajdziesz tu: . pzdr jodloszprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
> Taka moja sugestia, dla reekipujących. Nie wiem, > czy nie dobrym pomysłem byłoby umieszczanie > stanowisk na Fiali i 502 2-3 metry poniżej > grani-wierzchołka. W miejscu gdzie nie uda mu > się dostać z z góry. Drogi i tak mają 25 i > więcej metrów, więc wydaje mi się, że warto > byłoby poświęcić te kilka ruchów, żeby praca > nie poszła na marne. W miarę możliprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Oj, coś mi wygląda na to, że Denis nie doczytał, jak jest definiowana zima meteorologiczna;) Po pierwsze, pojęcie to nie odnosi się do warunków termicznych (w przeciwieństwie do zimy klimatycznej czy raczej klimatogenicznej), a przyjęto je głównie do celów obliczeń statystycznych. Po drugie, ważniejsze - formalnie okres zimy meteorologicznej inaczej definiuje się dla obszarów pomiędzy zwroprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
A mnie ręce opadają.. W ramach działań Naszych Skał razem z kolegami z KW Kraków jesienią 2014 r. ustaliliśmy, że szansą na rewitalizację jest organizacja kolejnego Memoriału Skwira właśnie w tym rejonie. Od grudnia 2014 (po wyborach w gminie) odbyło się już trochę roboczych spotkań - razem z ekipą z KW Kraków byliśmy w gminie, w parkach krajobrazowych - ustaliliśmy harmonogram prac; poszły oprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Andi, ale chyba przez samo "H" - Hornowski:) pzdr Mprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
> Druga rzecz, czy nie dało sie wciągnąć Adidasa > i Gato do współpracy? Wynika z tego co piszesz, > że jak by sie dogadać z Gato to macie > zapewnionego sponsora w postaci Adidasa, więc gra > warta świeczki moim zdaniem. Cześć, rozegranie zawodów na nowej ścianie to był jeden z warunków współpracy z Adidasem w 2013. W żadnym razie nie sugerowałem, że jeżeli zawody byłyprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Cześć, Przepraszam, że nie od razu Ci odpowiadziałem, ale na wszelki wypadek jeszcze sprawdziliśmy rachunki w biurze PZA. Otóż kol.Grzegorz Tucki, poprzedni przewodniczący Komisji Wspinaczki Sportowej (na tym forum występuje jako yeti362) mija się z prawdą. PZA nie wydało ani grosza na budowę ściany w Gatowalls. Kwoty, o których pisze G.Tucki zostały przeznaczone na wynajem ściany Gato na 3przez jodlosz - Forum wspinaczkowe
> wpadłeś kiedyś stopą między materace z dużej > wysokości? > albo połową stopy na materac, a drugą połową > w dziurę? pewne doświadczenie w lataniu na półki, materace i glebę posiadam. Co do materaców na finale - zob. wyżej (odpowiedź do tede). > > Owszem decydowały bonusy, ale akurat nie z > czwartego balda ;) (jedyny, który zrobił na nim > bonus, już przedprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
tede Napisał(a): ------------------------------------------------------- > No i tu się bardzo mocno nie zgodzę!!! > Widownia kosztem jakości zawodów?? > Kwestia materaca jest po prostu żenująca. > Na obiektach takich jak Bloco, Blokfit da się > zorganizować super widowiskowe zawody. Można > było oglądać to dwa tygodnie temu i a > publiczność nie była tylko "kreprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
amm Napisał(a): ------------------------------------------------------- > priorytetowe powinno być bezpieczeństwo > zawodników > materace pod baldami finałowymi to był jakiś > żart - cud, że nie skończyło się żadną > kontuzją Tu się z Tobą nie zgodzę. Natomiast w eliminacjach rzeczywiście był z tym problem. > po drugie - ilość paneli sprawiła, że przy > ostatniprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Moje pytanie > jest takie: Czemu na siłe organizuje się > Mistrzostwa Polski na KFG na wynajętej ścianie a > nie na obiektach, które mogłyby taka imprezę > zorganizować? Na którym obiekcie będziesz miał taką publikę? KFG jest największą polską imprezą górsko-wspinaczkową. Takie imprezy na obiektach innych niż gotowe ściany lub po prostu "pod gołym niebem" będą co jakiprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
Z tego co wiem, jak zwykle chodzi o kwestie finansowe. Koszt wynajmu ściany w zeszłym roku został bardzo mocno dofinansowany przez sponsora. Nie da się sfinansowac wynajmu ściany do ustawienia na tego typu obiekcie w całości z budżetu PZA - udział PZA to jest niewielka część kosztów organizacji MP. W sprawie szczegółowego budżetu PZA na MP najlepiej napisz na adres Komisji Wspinaczki Sportowej (kprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe
tede Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Czy ktoś z organizatorów MP lub osób > decyzyjnych z ramienia PZA, może wyjaśnić > dlaczego na finale Mistrzostw Polski nie została > użyta nowo zakupiona ściana?? Cześć, PZA nie jest właścicielem, ani nie partycypowało w kosztach budowy żadnej ścianki balderowej. Jesteśmy właścicielami ścianki do czprzez jodlosz - Forum wspinaczkowe