to się minęliśmy;)
więcej szczegółow:
- zmieniła się technologia smarowania stanowisk, już nie gówno wymieszane z towotem i słomą, tylko jakiś rodzaj smaru, który szczęśliwie szybko wysycha i nie brudzi liny;
- od MAS-u nowych śladów smarowania brak
- smarowanie klamek w autach na przełączce pod 502 - też od jakiegoś czasu nie obserwowaliśmy, może dlatego, że praktycznie cały czas przy autach ktoś się kręci - przez to, że odnowiona została zachodnia ściana 502 i Trampkówki, stosunek odległości asekuranta od samochodu jest jeden z najlepszych pod Krakowem;)
- uszkodzenia ringów - też nie zaobserwowaliśmy nowych
Co do ekiperki - taką Diretkę Fiali to aż żal by było zaboltować co metr - a jest bezpiecznie przecież. A na wielu liniach asekuracja jest gęstsza niż kiedyś (wcześniej była często mieszana - haki, spity i trochę dokładania własnej), np. na Kapliczce jest chyba 10R:)
pzdr
jodlosz