McAron Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> szczepan2 Napisał(a):
>
> > sprawa sposobu rozpatrywania reklamacji to
> druga
> > para kaloszy.
>
> Niekoniecznie. Albo firmie zależy na jakości i
> na dobrej opinii (jest w fazie budowania lub
> utrzymywania swojej marki) albo ani na jednym, ani
> na drugim (jest w fazie zarzynania marki =
> maksymalizacji zysków + minimalizacji kosztów
> bez dalszych planów na przyszłość).
Widzisz dla mnie jednak główny problem to jakość liny. Jeśli jest tam zmiana sposobu ułożenia włukien i brak włukien (zakładam, że założycjel wątka zorientował by się gdyby to było oznaczenia środka liny
czy coś w tym stylu.) świadczy o braku/tragicznej działaniu wewnętrznej kontroli jakości. A jeśli
podobne błędy są też w rdzeniu? Firma/dystrybutor/hurtownia rzeczywiście nie dba o markę ale sedno
to możliwe zagrożenie życia. Nawiasem mówiąc Tendony to chyba marketingowa nazwa dla Lanexów
i tu po pierwsze pytanie - dlaczego wprowadzili nową markę (to jednak nie Lexus Toyoty), i autoodbpowiedz - z zasłyszenia - np. historia na Młynarczyku.
Sz.