Zwrot przez rufe to chyba sami wykonaliśmy ( nie wiem dlaczego biorę to rownież na siebie ):
Str. 15-16
"...Zgodnie z zapotrzebowaniami, na 7 kwietnia 2010 roku planowano trzy rejsy po trasie
Warszawa (EPWA) - Smoleńsk „Północny” (XUBS) - Warszawa (EPWA) samolotów Tu-154M (b/n 101, rejs PLF 102) i dwóch Jak 40 (b/n 044, rejs PLF 034 i b/n 0443, rejs PLF 035)
z delegacją polską na czele z Prezesem Rady Ministrów Rzeczpospolitej Polskiej..."
i dalej na str. 16
"...Faktycznie, 7 kwietnia na lotnisko Smoleńsk „Północny” wykonano cztery rejsy: jeden
samolotem Tu-154M (PLF 102), jeden samolotem Jak-40 (PLF 035) i dwa samolotami CASA-
295M.
10. 04. 2010 załoga specjalnego pułku lotniczego WWS Rzeczpospolitej Polskiej w składzie
dowódca statku powietrznego4, drugi pilot, nawigator i technik pokładowy wykonywała
nieregularny międzynarodowy rejs PLF 101 oznaczenie „A” samolotem Tu-154M b/n 101
przewożąc pasażerów po trasie Warszawa (EPWA) – Smoleńsk „Północny” (XUBS)..."
Str. 38
"...Ważny certyfikat zdatności do lotów samolotu przez stronę polską nie został przedstawiony.
W miejscu zdarzenia lotniczego znaleziono certyfikat zdatności do lotów, termin ważności którego
upłynął 20. 05. 2009. Również w miejscu zdarzenia lotniczego znaleziono certyfikat zdatności
do lotów z terminem waŜności do 28. 04. 2010 dla samolotu Tu-154M numer boczny 102,
na którym w czasie zdarzenia lotniczego przeprowadzano remont kapitalny w OAO „Awiakor –
Zakład Lotniczy” ..."
W rzeczy samej MGŁA -i Premiera i Prezydenta przewieziono PLF 101 albo 102. Każdy niech sobie dopowie co to oznacza.
Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-01-16 23:28 przez AndrzejKo.