Kajetan Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> inż Mamoń Napisał(a):
> --------------------------------------------------
.
>
> BRAKU SYSTEMÓW ILS!
> Przeczytaj to kilka razy....
Klich do dzis nie wie co na tym lotnisku bylo a czego nie bylo i o tym wielokrotnie mowil. Uwaznie sledze co moil Klich. Dzis po raz pierwszy wspomina o ILS. A ja w momencie jak wspominano o autopilocie, specjalnie wspomnialem o ILS i CAT III B, mozesz sobie sprawdzic w archiwum. Ty wtedy mi zaczales pisac nie na temat! Dopiero dzis po raz pierwszy wspomniano w mediach o ILS :)))
>
> > Po pierwsze, pilot musial byc przeszkolony w
> > procedurach ladowania przy pomocy ILS bo by nie
> > wlaczyl autopilota!
>
> Do lądowania w ILS-ie był przeszkolony, bo
> latał w IFR, to jest oczywiste.
Teraz to jest oczywiste. Siegnij do archiwum i zobacz co o tym pisales i jak sie ze mna klociles.
> Nie spełniali warunków LVP, czyli lądowania w
> kategorii III ani II.
Nie wiesz czy spelnioal czy tez nie bo nie masz dostepu do akt personalnych tych pilotow. Nie masz zadnego pojecia jak byli szkoleni. te informacje sa niejawne. Pierdolisz!
> Posłuchaj czasem fachowców zamiast upierać się
> jak muł.
> Na tym forum jest trochę lotników i to bardzo
> czynnych i byś się zdziwił, jak bardzo robisz z
> siebie....
>
Jak narazie to ty sie upierasz jak mul. tak jak sie upierales z Kopacz i jej przekopywaniem. okazalo sie ze Kopacz klamala a ty dalej twierdzisz ze mowila prawde. Upierales sie z patologami a okazalo sie za mialem racje. Teraz tez sie bezsensu klocisz. I znowu sie okaze ze stan wyposazenia lotniska 7 kwietnia byl inny niz 10 kwietnia. 7 kwietnia byly systemy pozwalajace na ladowanie w CAT 3b a 10 kwietnia juz ich nie bylo.
>
> > Po drugie nie wiemy w jaki system bylo
> wyposazone
> > lotnisko w Smolesku bo tej informacji Rosjanie
> > nie podali Klichowi ani zadnemu innemu
> polskiemu
> > ekspertowi.
>
> Wiemy, wystarczy przeczytać raport.
> Przeczytać.
> Ja nawet swego czasu podałem dokładne dane
> systemu.
> Akurat jeśli chodzi o wyposażenie lotniska to
> sprawa jest ewidentna.
>
>
No to zrob ctrl-c abd ctrl-v i udowodni ze Rosjanie podali te informacje. Czekam z niecierpliwoscia!
> >
> > Po trzecie nie podano do informacji publicznej
> co
> > mowiono podczas odprawy pilotow
> Bo wszyscsy uczestnicy nie tejże odprawy nie
> zyją, jakbyś nie zauważył....
> >i czy taka odprawa
> > wogole miala miejsce.
>
jest dokument koncowy odprawy. Sa to standartowe procedury. Co wiecej sa dane i korespondencja na podstawie ktorej opracowuje sie taka narade. Jest tez oficer prowadzacy ktory zyje.
> Miała miejsce, nawet są znane godziny.
>
> Jezeli byla i ktos pilotowi
> > mowil czego moga sie spodziewac na lotnisku.
>
> To nie jest lot na bombardowanie zagłebia Ruhry w
> czasie II W.Ś. tylko przewóz setki cywili
> samolotem do wożenia VIP-ów 40 milionowego kraju
> w środku Europu na początku XXI wieku.
Nie to jest lot z glowa panstwa na terytorium obcego panstwa i takie sa procedury. To nie byl lot kukuryznika z LPR z Krakowa do Taplar po chora jalowke. Na takiej odprawie jest tez oficer lacznikowy BOR, ktory tez przedstawia swoje dwa zdania. Takie sa przepisy.
>
> Planowanie lotów to nie "niepotwierdzone dane
> wywiadu" i "historyczne początki ILS-a" tylko
> oficjalna dokumentacja i procedury.
>
> Miłego kiszenia kapusty.
> Kajetan
Wyobraz sobie ze podczas takich narad przed lotem Glowy Panstwa, jest obecny oficer wywiadu, z wielu powodow. Pamietaj to nie jest lot kukuryznika LPR-u po jalowke Leppera!