jodlosz Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> to się minęliśmy;)
:)
>
> więcej szczegółow:
>
> - zmieniła się technologia smarowania stanowisk,
> już nie gówno wymieszane z towotem i słomą,
> tylko jakiś rodzaj smaru, który szczęśliwie
> szybko wysycha i nie brudzi liny;
> - od MAS-u nowych śladów smarowania brak
> - smarowanie klamek w autach na przełączce pod
> 502 - też od jakiegoś czasu nie obserwowaliśmy,
> może dlatego, że praktycznie cały czas przy
> autach ktoś się kręci - przez to, że odnowiona
> została zachodnia ściana 502 i Trampkówki,
> stosunek odległości asekuranta od samochodu jest
> jeden z najlepszych pod Krakowem;)
> - uszkodzenia ringów - też nie zaobserwowaliśmy
> nowych
Uff!
>
> Co do ekiperki - taką Diretkę Fiali to aż żal
> by było zaboltować co metr - a jest bezpiecznie
> przecież.
Jasne
> A na wielu liniach asekuracja jest
> gęstsza niż kiedyś (wcześniej była często
> mieszana - haki, spity i trochę dokładania
> własnej), np. na Kapliczce jest chyba 10R:)
Nie przetestowałem, pomny na ostrzeżenia o pustułce, swoją drogą pięknie sobie szybuje nad Fialą...
pozdr
w
Administrator forum wspinanie.pl
Wojciech Słowakiewicz