Passenger Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> > > p.s. widzę, że Soweńcy wszędzie w
> ciuchach
> > > adidasa, więc pewnie mają mocne wsparcie od
> > tej
> > > firmy. U nas Adidas został partnerem PZA 2
> > lata
> > > temu i poza współorganizacją Mistrzostw
> > > Polskich chyba za bardzo się nie angażuje
> (no
> > > chyb że się angażuje, ale nikt sie tym nie
> > > chwali).
> >
> > został i przestał, więc już się nie
> > angażuje.
>
> hmmm...
>
> Tam też został, ale widać, że się angażuje,
> więc gdzie tkwi róznica?
tam nie przestał.
różnica zapewne tkwi w rynku - czyli w słupkach i prognozach marketingowych, a już najprościej to w pieniądzach (tych co się są i tych co są do zarobienia)
Przypuszczam że "jakość produktu" jakim jest wspinanie sportowe (czyt. na zawodach) w Polsce też odgrywa tutaj rolę, ale to wynika nie z samego PZA, a z całego środowiska - przejścia/góry/skały mają dużo większe zainteresowanie niż wyniki zawodów i zawodników. To się przekłada na to o czym piszą media, a to wprost na to w co inwestują sponsorzy. Samo PZA dużo w tym zakresie nie zmieni.