> Należy wrócić do historii
>
> Flash - jest stylem stworzonym dla drugiego
> (czytaj z powieszonymi przelotami, śladami
> magnezjii pierwszego, podpowiedziami).
> PP- większego sensu nabiera na drogach nieobitych.
> Zjeżdżasz, wieszasz przeloty i prowadzisz z dołem.
> W przypadku niektórych dróg to ze dwa stopnie
> niżej niż RP.
> OS-pp - takiego czegoś nie ma. Teraz utarło sie w
> skałach iż coś takiego egzystuje jako zwykły OS
> (bo są powieszone ekspresy na trudnych drogach).
>
> Powstały oczywiście hybrydy np. superflash itp. ,
> ale czy jest sens komplikować to w kierusnku
> Flash-pp, Rp-pp. Os-pp. Chyba nie?! Trzeba przyjąć
> iż flash z powieszonymi czy bez zawiera się w
> konkretnych granicach "stopnia". Jest to flash.
>
> Albo jest w granicach stopnia albo nie. Nie można
> dzielić włosa na czworo. 1xAF eliminuje przejście
> z określania jako klasyczne. Po obciążeniu
> przelotu człowiek powinien wspinać się od miejsca
> NHR i tyle.
>
Marek, ja to rozumiem, tyle, ze wynika to z lenistwa, a jak już jesteśmy takimi purystami to bądźmy nimi do końca.
Jest duża różnica w OS z wpinaniem przelotów, z osadzaniem wlasnych, i z OS kiedy ktoś przychodzi i wspina się po powieszonych , lub wiszących na stałe (jak w niektoych miejscach na wescie) przelotach... To samo z flashem i to samo z RP.
To, ze jest przyjmowane inaczej nie zmienia faktu, ze różnica jest.
Pozdro
K