Kuba Radziejowski Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Marek
> ale co z OS na powieszonych ekspresach i flashem
> na powieszonych ekspresach?
> Okreslenie PP jest nieprecyzyjne. Moim zdaniem
> mozna zrobic droge PP na trzy sposoby OS, flash i
> RP. (stap RP-pp)
> Przecież OS z wieszaniem ekspresów a z
> powieszonymi to nie to samo. A flash na
> powieszonych ekspresach to nie to samo co Flash na
> własnoręcznie wpinanych.. Itd
> PP wzięlo sie chyba z tego, ze ludziom nie chce
> sie rozróżniać tego czy ktoś zrobił drogę OS
> samemu wpinając przeloty czy wspinajac sie po
> zawieszonych... a przeciez to nie to samo.
Należy wrócić do historii
Flash - jest stylem stworzonym dla drugiego (czytaj z powieszonymi przelotami, śladami magnezjii pierwszego, podpowiedziami).
PP- większego sensu nabiera na drogach nieobitych. Zjeżdżasz, wieszasz przeloty i prowadzisz z dołem. W przypadku niektórych dróg to ze dwa stopnie niżej niż RP.
OS-pp - takiego czegoś nie ma. Teraz utarło sie w skałach iż coś takiego egzystuje jako zwykły OS (bo są powieszone ekspresy na trudnych drogach).
Powstały oczywiście hybrydy np. superflash itp. , ale czy jest sens komplikować to w kierusnku Flash-pp, Rp-pp. Os-pp. Chyba nie?! Trzeba przyjąć iż flash z powieszonymi czy bez zawiera się w konkretnych granicach "stopnia". Jest to flash.
Albo jest w granicach stopnia albo nie. Nie można dzielić włosa na czworo. 1xAF eliminuje przejście z określania jako klasyczne. Po obciążeniu przelotu człowiek powinien wspinać się od miejsca NHR i tyle.