Juliette Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> mloskot Napisał(a):
> --------------------------------------------------
> ----
> >
> > Obniżenie stanu może nastąpić w momencie lotu
> > prowadzącego, i również właśnie po to aby
> > prowadzący nie przyglebił w ową półę.
>
> Ale o jakim stanie piszesz?
Wróć, obniżenie pozycji asekurującego.
> Nie widzę związku z
> moją wypowiedzią którą zacytowałeś.
Nic na to nie poradzę.
> A tutaj jest omawiana sytuacja,
> gdzie jesteś przyaucony do punktu centralnego na
> stanie
Zgoda.
> pośrednim i jedynym przelotem jest jeden z
> punktów owego stanowiska.
Z tego co rozumiem, między asekurującym a prowadzącym nie ma punktu,
a chodzi o uniknięcie wsp. 2.
Jestem w stanie wyobrazić sobie realną sytuację, w której stoję na stanie
(póła), nie mam auta, z punktów stanu robię punkty przelotowe, ale system działa na
zasadzie "running belay". W momencie lotu prowadzącego, skaczę z póły
aby w nią prowadzący nie przywalił oraz aby wsp. nie był 2.
Mateusz Łoskot
"Partycypacja w całym tym procesie jest formą tortury"
--Szalony