Juliette Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> McAron Napisał(a):
> --------------------------------------------------
> > A jak jest w praktyce, przecież wiadomo:-) Czasem po takim
> > przedłużeniu musiałabyś wisieć pod okapem,
> > zamiast wygodnie stać na półce, kiedy indziej
> > groziłby przez to ostrzał z góry, etc.
>
> Nie wiem, czy ktoś w praktyce bawi się w znaczne
> obniżanie poniżej stanu? Tak samo, jak nie wiem
> po co obniżać się poniżej "wygodnej półki"
> skoro prowadzący zamiast zaliczyć ową dwójkę,
> najprawdopodobniej w tą półę przyglebi.
Obniżenie stanu może nastąpić w momencie lotu prowadzącego, i również właśnie po to aby prowadzący nie przyglebił w ową półę.
Tutaj jest przykład jak to działa w praktyce, od 1:20
W przypadku stanu na wielowyciągówce, istnieje oczywista trudność związana z autem, ale to chyba już trzeba ocenić na m-scu.
Mateusz Łoskot
"Partycypacja w całym tym procesie jest formą tortury"
--Szalony
Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-02-17 16:20 przez mloskot.