Kolego, zajrzyj czasem w skały, to się dowiesz... Tylko te w realu. Bez pozdrowieńprzez Wojt - Forum wspinaczkowe
"Nie pleć na Zytę" "Mucha w rajtkach" "Pędzące glizdy" "Yuma nad gajami" ...Szeroko pojęty Kominiarski Wierch.... Jętka na hebanie ? Pozdrawiam Wojtasprzez Wojt - Forum wspinaczkowe
Stan z stycznia 2006: Pancerne stanowisko zjazdowe (haki+pętle za blok), dużo starych taśm - jak masz nóż to wytnij i załóż swoją ;-) Nam udało się zjechać uskokiem jednym zjazdem (lina 50m starcza spoko, zwłaszcza że dojechaliśmy poniżej siodła przełęczy do żlebu wyprowadzającego od pn na Niebieską Przełęcz). Nie polecam jednak tego wariantu - mieliśmy poważne kłopoty ze ściągnięciem liny. Nalprzez Wojt - Wspinanie i warunki w Tatrach
Czesc ! Nocleg w okolicach schroniska jest tolerowany, ale lepiej nie przeginać i nie rzucać się w oczy. Od początku. Jedziesz do Malga Ciapella, za stacją kolejki skręcasz w prawo, w niepozorną drogę. Mijasz campingi i dojeżdżasz do końca tej drogi (miejsca do zaparkowania). Następnie dajesz z buta ścieżką nr bodajże 610 w kierunku na passo Ombretta. Podejście z worami zajmuje ok godzinyprzez Wojt - Forum wspinaczkowe
Masz tu: Pozdrawiam Wojtprzez Wojt - Forum wspinaczkowe
Hej ! Jawohl - jodlosz ma rację. Dulferek to V+, crux oczywiście VII-. Co do Dulferka - pomyłka Freudowska - trudno mi tam było ;-) Pozdrawiam Wojtasprzez Wojt - Wspinanie i warunki w Tatrach
Hej ! Nie wiem jak teraz, (6 lat temu robiliśmy z Kwadratem) : W samym crux-ie (okapik) - spit. Płyta nad okapikiem - słaba jedynka, i chyba jeszcze jeden haczyk - trzeba odważnie naprzeć - nie jest już trudno - trochę czujnie. Wyciąg za VI+ (chyba 4) - na dulferku siada wszystko , powyżej jest dość szeroka rysa ze starymi kołkami drewnianymi (może już ich nie ma ?) - tutaj się przydają fprzez Wojt - Wspinanie i warunki w Tatrach
Cześć ! W Albignia możesz spać "na dziko" - jest to dozwolone. Z wodą nie ma problemu - strumyki są wszędzie. Krajobraz psuje nieco zajebista tama, na którą dobrze wjechać kolejką (to jest bardziej winda niż kolejka linowa ;-) ). Natomiast na górze Dzięki tamie jest jezioro, które szpetne nie jest. Drogi krótkie i "na rozgrzewkę" w podanym przez Ciebie zakresie trudności sąprzez Wojt - Wspinanie i warunki w Tatrach
W sumie racja... Bardzo trudno może nie jest, ale zgubić się łatwo... Tak czy inaczej dół filara latem, czy przedzieranie się przez środkowe partie pomiędzy czołówką a wschodnią ścianą nie należą do przedsięwzięć ani estetycznych, ani bezpiecznych. No i trzeba jeszcze z tego Mięgusza zejść :-P. Jak jest ładnie i sucho jest OK. Kiedy leje i nic nie widać, to może być trudno. Może lepiej zrobićprzez Wojt - Wspinanie i warunki w Tatrach
Ja zjeżdżałem... Jest jak napisał KubaM. Ogólnie nie polecam, To oczywiście zależy od warunków, ale górną część śniegu chyba też lepiej zjechać... Pozdrawiam Wojtprzez Wojt - Wspinanie i warunki w Tatrach
Podobno góra filara OK. Trudności IV-V Ja robiłem Surdela na wschodniej i polecam. Ładny jest. Na dole lite, fajne i nietrudne jest "Szare Zacięcie". VI+, ale jak na VI+ to dosyć łatwe... To już dużo fajniej połączyć sobie jakąś drogę na Zerwie ze wschodnią MSW. Np. robisz "Schody do Nieba" VI+ i wychodzisz "Surdelem" V+. Masz 800 m. wspinania, przedzielone spaprzez Wojt - Wspinanie i warunki w Tatrach
Chyba trzy.... Był taki sezon, dwa wypadki jeden po drugim. Pozdrawiam Wojtprzez Wojt - Wspinanie i warunki w Tatrach
Witam ! "te tasmy sa tam...dokladane nowe, wymieniane czasem, mysle, ze zjazd ok:)" To Szymon "na topie są (były przynajmniej :o) ) taśmy od stanu zjazdowego" To Jacek Nie zjeżdżaj z taśm, które znalazłeś na stanowisku. Nie jesteś w stanie dobrze ocenić ich stanu. Jak tylko możesz - dokładasz swoją. Jak taśm jest dużo i nie mieścisz swojej - bierzesz nóż, wycinaszprzez Wojt - Wspinanie i warunki w Tatrach
Więc tak: Drogi: - Test81 1 wyciąg VII-/VII, 2. wyciąg bynajmniej nie V (VI/VI+) wspólny z filarem Malczyka. Topo niepotrzebne, wystarczy wiedzieć, że na lewo od lewego filara. Podejdziesz, zobaczysz rysę i to będzie to. - Filar Malczyka 1 wyciąg VII-, drugi wyciąg V/V+, trzeci wyciąg VI/VI+. Ewidentny filar na prawo od Testu, start w miejscu, gdzie widać ślad po tablicy. - Skrzypek na daprzez Wojt - Wspinanie i warunki w Tatrach