Lesky Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Po paru latach przemyśleń i zauważania pewnych zmi > an w końcu wiem jak opisać pewne procesy które zac > hodzą w zbiorowej mentalności wspinaczy. > Ludzie we wspinaniu zamienili swoje przeżycia wewn > ętrzne na zewnętrzne, na pokaz. Tzn, że postując foty ze wspinania na fejsie (dostępne tylko dlaprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
grzesg60 Napisał(a): ------------------------------------------------------- > właśnie -napierdalacie na Szalonego czy Jacka a > wspinacie się z przyjemnością po ich drogach ;) Szalony i JT nie raz deklarowali się jako przeciwnicy preparowania. Szalony kuł tylko w ostateczności którą zdefiniował jako "nową cyfrę", za to JT dorobił sobie paragraf "bo inaczej się nie da&qprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Tak, na serio. Jak byś mnie znał osobiście, wiedziałbyś, że jestem pozbawiony poczucia humoru, a uśmiecham się tylko jak partner złamie nogę, i nawet wtedy uśmiecham się tylko pod nosem.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
bradder Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > Warcaby zaproponowałbym raczej komuś, kto > > musi dyskredytować klasę innych by samemu > > poczuć się lepiej. Kandydatów mam wielu. > > Jeśli nie wyłapałeś dowcipu w tym co > napisałem, to naprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Dobrze, że jesteś Majk.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
bradder Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Nie sądzę, by ktoś się zbliżył do tego co > zrobił w ciągu najbliższych 10-20 lat. Zobaczymy. Na razie Ondra to ciągle przyszłość progresu, a nie przeszłość. Jego (uzasadniona) chęć hegemonii pchnie Go moim zdaniem teraz na kompletnie przeciwny biegun trudności: Burden of Dreams. Choć nie wykluczone, że skupprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Tak. Mój błąd. Mówił o łączeniu wyciągów i pokiełbasiłem, że trawers, ale to właśnie wyciąg obejściowy chce połączyc z następnym 5.14a. Bańki chyba robić nie będzie.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Tak czy tak, poskładał się i wyciągi 14,15 (obejściem) puściły. Teraz już z górki.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Update od Blažka: 14 wyciag zrzucil Ondre z pierwszego buldera 6 razy, w siodmej probie spadl z drugiego cruxa tego wyciagu. Na tym zakończył wczorajszą noc. Z ciekawostek Ondra wspina się w sznurowanych katanach w rozmiarze 38.5 przy ulicznym rozmiarze 44. Popłakałbym się na samą myśl o ubraniu tych katan w takiej różnicy.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
inw Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > Za to wiara ma! Wierzę, że w końcu kiedyś > > napiszesz coś niegłupiego. > > Przesadzasz z tą napaścią. Wypowiedź Majkela > nie daje powodu do takiej reakcji. To długa i żywa relacja nas łącząca.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Majkel Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Tutaj jest wielu takich ortodoksów, co to jak > się nie zrobiło 100 tysięcy wyciągów tradowo, > to nie ma sie prawa wypowiedzieć na temat trada. A kto tobie odbiera prawo? Wypowiadaj się ile chcesz nawet w kwestiach o których nie masz pojecia. Big Wall to nie trad. W tradzie nie robimy wyciagów na wiszacyprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Ja używam do sportu tego zalinkowanego jako "yosemite bowline". Stoper dokladam wtedy na zewnątrz pętli co zmniejsza szansę jego rozwiązania tak jak przy normalnym skrajniaku wewnątrz pętli.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Też obstawiam, że zrobi. Zreszta to jest Ondra, jak przetnie skóre to zada z drugiego palca. Bańki nie będzie próbował. Zbyt ryzykowne dla powodzenia całości. I jeszcze słowo o Calldwellu. Pomysł na przejście klasyczne to był pikuś. Ponad połowa linii klasycznej prowadzi dziewiczym terenem skalnym. To nie była więc tylko kwestia pomysłu.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
SEMTEX Napisał(a): ------------------------------------------------------- > hmm czy flash polega na patentowaniu? A skąd taka śmiała teoria?przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Bart Napisał(a): ------------------------------------------------------- > kierownik Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > Ależ ja w pełni doceniam styl w którym Ondra > > atakuje w Dolinie i z całego serca mu > kibicuję. > > Mam szczerą nadzieję że wyjedzie stamtąd z > > jakimś honornym przejściem w potem będzieprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Bart Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > Też uważam że jest potwornie mocny. To co? > > Zaliczamy mu? ;) > > Ważne żeby sobie sam zaliczył. I żeby nie > kantował ani nie podkuwał. > Eee tam. Slyszalem ze spit boli sciane tak samo i zprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Moze nie ma ale ja jestem starej daty. Uważam z kim wbijam się w scianę bo moze to mieć znaczenie.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Też uważam że jest potwornie mocny. To co? Zaliczamy mu? ;)przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Bart Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > Jasne że nie składa. Światła jupiterów > już > > się palą. I wszystkie mocno zogniskowane na > > Ondrze który koniec konców nie jest już w > > Siuranie czy innym Flatangarze i wspina się w >przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Jasne że nie składa. Światła jupiterów już się palą. I wszystkie mocno zogniskowane na Ondrze który koniec konców nie jest już w Siuranie czy innym Flatangarze i wspina się w zespole. Z partnerem a nie asekurantem. Nawet jeśli partner idzie na drugiego, to pozostała praca poza prowadzeniem rozłożona jest co najmniej na równo. Podobnie było z Nosem. Wzmianka że idzie z ojcem i tyle. Ojciec nie maprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Z tym szybkim rozpoznaniem to bym nie przesadzał. Na razie Ondre nawet nie probuje prowadzic poszczególnych wyciagów. Nie poskładał ruchów na kluczowych trawersach, dyno pitch tez go nie puszcza, a obejsciowy wariant Caldwella okazał się póki co tez niewkaszalny. Rok temu Ondra w wywiadzie wspominał nawet 24h przejsciu. Teraz jest dużo ostrożniejszy w deklaracjach. Update: News from the Dawn Walprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
atriks Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Nie ma się co znęcać na dziewczyna, która > chciała wyjść na Everest , a nie miała innej > możliwości . Zdanie Astrodoga , który pisze : > "Trudności nie mają nic do rzeczy. Nie ma > żadnego porównania, czy zrobię jeden > najtrudniejszy przechwyt, czy 1100m ścianę, wiem > że nikomu nie pprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Mnietek Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > Trudności nie mają nic do rzeczy. Nie ma > > żadnego porównania, czy zrobię jeden > > najtrudniejszy przechwyt, czy 1100m ścianę, > wiem > > że nikomu nie płaciłem za to żeby mi > > pprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Mnietek Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > Nie odbieram Maleki traktowania tego > > wyczynu jako osobistego sukcesu ale wymiar tego > > jest dokładnie taki sam jak moja radość z > > przejścia "czysto" na drugiego wyciągu któryprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Reposado Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Iwona ostatecznie weszla tam. Z innymi ludzmi. Przed pomocy innych ludzi. "Z innymi ludzmi" narzuca równorzędne relacje zarówno na etapie pracy wejścia jak i w podejmowaniu decyzji taktycznych/logistycznych. Maleki ostatecznie sama sprowadza swój sukces do poziomu wykonania należycie lub nie, opłaconprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
johnyzielony Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Cześć, > Kompletuję zestaw na Tatry i chciałem się > skonsultować czy coś ewentualnie byście > dodali: > - mechaniki BD X4 6 szt.( 0.1# do 0.75#) Czerwony i żółty fajne, niebieski - kiszka, wole zielonego aliena albo niebieskiego totema, szary, fioletowy i zielony są ok choc od fioletowego wprzez astrodog - Forum sprzętowe
jano Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog [ Odpowiedz prywatną wiadomością ] > 04 lip 2014 - 13:45:19 > Zarejestrowany: 8 lat temu > Posty: 2644 > > -Aprops,nowego wynalazku edelrida napisałeś: > > > Ten kabel pęka przy zjeździe jeśli jedną > żyłę wepniemy po zlej stronie. Tak sądze bo > wtedy zauwazylem paprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
McAron Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > > > Wydajesz sobie metr luzu za przyrządem gdy > > patentujący wisi w przelocie i możesz: > > - wlozyc rece do kieszeni, > > - klapnąć na tyłek, > > - pogestykulowac o sekwencji, > > - napić się kawy, > > - zapostować; > > bez upierdprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Zaproszenia, prezenty... Jak ja Wam się wszystkim zrewanżuję. :) A co do tej zabawki. Ja swoją masą wymuszam na aeskurujących dynamiczną asekurację więc nic mi po tym. Moi partnerzy nigdy nie narzekali na jakość mojej asekuracji więc tu też lipa. Niemniej zabawek nigdy dosyć! Poać Tobie mój adres pocztowy na priwa? :)przez astrodog - Forum wspinaczkowe