Mikser Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Problem w złośliwym obijaniu dróg przez Stefana
> wynika z "oszczędności ringów". Na wielu
> drogach ubezpieczonych ostatnio przez Stefana
1. na jak wielu? (bezwzględnie oraz względem ilości obitych przez niego dróg)
2. jak ostatnio?
A już najlepiej sypnij przykładami konkretnych dróg, żeby każdy mógł sobie sam wyrobić opinię. Rozumiem, że raport przedstawiony w dossier ma robić za listę najbardziej spektakularnych przykładów? No to coś cienko z argumentacją - bo nawet w przypadku tych konkretnych dróg zdania są podzielone. Przykładowo, płetwa jest wg mnie całkowicie OK. W Orpierre miałaby jeden ring więcej, w Verdon - dwa mniej. Nie odbiega od podkrakowskich standardów.
Jak już pisałem w wątku obok, mam wrażenie, że postrzeganie asekuracji na drogach Stefana jako niekomfortowej wynika głównie z mocno zaniżonych wycen jego dróg - gdyby były łatwiejsze, nie zwracałoby się uwagi na asekurację. Zbyt trudna droga zawsze wydaje się gorzej obita.