McAron Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Miłosz zapewne twierdzi (niestety, > nie miałem jeszcze okazji przeczytać), że I tu jest pies pogrzebany.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Nic nie zrozumiałeś. Za każdym razem jak mówisz coś od siebie to kleks. Weź lepiej czytaj z kartki albo zawołaj starszego. Nie mówię o tym gdzie kozice jedzą tylko o tym gdzie kopulują. No chyba, że znasz jakieś badania wskazujące korelację obecności kozich bobków z kopulacją? Na pewno bez trudu wskażesz też licznych świadków turystów poczęcia koźlęcia? Przecież to naturalne, że koza urodzi tam gprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
flap Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Naprawdę nie widzisz konfliktu interesów? > Przecież M.J. z jednej strony uczastniczy w > pracach związanych z przygotowaniem programu > ochrony TPN, a z drugiej uczestniczy z ramienia > PZA w negocjacjach z TPN. I bardzo dobrze. Wie doskonale gdzie mamy się o co bić a gdzie nie ma do tego merytorycprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Rewelacja! Moc i umiejętności naprawdę na światowym poziomie. Na drodze do dwóch dodatkowych topów stanęła tylko debiutancka trema. Teraz gdy już szlak do finałów przetarty, pozostaje tylko kibicować i czekać na pudło! PS I to samozaparcie: 27C w cieniu, wilgotnosc 75% i nadal w wycierach ;-)przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Radko. stanowczość z jaką używasz pojęcia "siła graniczna", jest imponująca. To tyle z dobrych wiadomości. pozdro astroprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
TomaszKa Napisał(a): ------------------------------------------------------- > McAron Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > astrodog Napisał(a): > > > > > To zwykły wałek. Bierzesz > > > podwójną wypłatę i w dodatku robisz > robote > > > czyimiś rękoma. > > > > Kurs jest po to, żebprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
McAron Napisał(a): ------------------------------------------------------- > grzesg60 Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > saj czyli kto? jestes bardzo wiarygodny .... > > Nie wiem kim jest, ale ponieważ nie jest to > jakiś jednodniowy anonim na potrzebę chwili, > liczę się z jego opinią. > Tyle, że - przypominam - Sprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
wsmysza Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Wydaje mi się, ze nawet posiadanie większego > luzu na linie nie uratowałoby sytuacji, co > najwyżej wspinacz obróciłby się w innej fazie > lotu, więc być może nie walnąłby pośladkami, > a głową. Co ma luz na linie do asekuracji dynamicznej? Więcej luzu to dłuższy lot, a to nie długość lotu czyniprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
To nie wspinający i latający popełnij kardynalny błąd, tylko asekurujący. Ewidentnie lot został zakończony przez twardą asekurację dobiciem do ściany. Zahaczenie liny nogą było nieszczęśliwym przypadkiem w ostatniej fazie lotu.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Komi jestem optymistą i widzę to tak: Po szalonej ułańskiej szarży walisz rozjuszoną głową we wrogi wspinaczom posępny mur pezety. Mur pęka w peeeezduuuu. Po chwili konsternacji dostrzegasz, że od nieskrępowanej wolności w hasaniu wraz z kozicami po tatrzańskich turniach, dzieli Cię jeszcze lichy, drewniany płotek TPN. Bez lęku wyciągasz spod pazuchy żelazny argument tłumow na szlakach i aut nprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
McAron Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Jak na razie, udało Wam się wykazać (tzn. > podać na tacy Parkowi), jak bardzo szkodliwe jest > wspinanie w tychże dolinkach reglowych i > doprowadzić do usunięcia kilkuset spitów. Byłbym zachwycony jako przedstawiciel TPN, gdyby taki dyletant jak Ty zasiadł do negocjacji dostępowych. Moja praca byłaprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
kierownik Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Czy ktoś mi moze w 3 zdaniach wyjaśnić dlaczego > Milosz miałby podać sie do dymisji? Chyba mnie > coś mineło... Zarzut musi być dużego kalibru, > więc pewnie nie bedzie problemu ze streszczeniem > sprawy. 1. Bo Jodłosz podpadł Szalonemu swoją opinią w sprawie GL w zwiazku z czym Szalony napuścprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
McAron Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > > > Jako także polski wspinacz, wyrażam swój > wstyd > > i żal, że postrzegasz wspinaczkę tak > > utylitarnie. Postawa roszczeniowa i traktowanie > > skały jak "matrycy przechwytów" w oderwaniu > od > > jej lokalizacji, otoczenia i dbałprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
GMcAron Napisał(a): ------------------------------------------------------- > jodlosz Napisał(a): > > > Gówniarz ewidentnie wypróbowuje różne > > strategie działania: > ( . . . ) > > (mam nadzieję, że on nie czyta forum;) > > Miłosz, Ty to masz talent... Najpierw tepeenowi > dostarczasz argumentów w walce ze wspinaczami, > teraz pomagasz Gówniarprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
kali Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > Przytocz proszę. Powiedziałem wtedy, że nie > ma > > zespołu na świecie zdolnego powtórzyć > wyczyn > > TC/KJ. Czyli przejście zespołowe. Ondra > > potrzebuje kogoś kto mu ogarnie logistykęprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Bo nie trzeba dziury w śniegu kopać żeby zobaczyć co jest po drugiej stronie grani? Sam jesteś steryd Jerry. Mentalny.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Przytocz proszę. Powiedziałem wtedy, że nie ma zespołu na świecie zdolnego powtórzyć wyczyn TC/KJ. Czyli przejście zespołowe. Ondra potrzebuje kogoś kto mu ogarnie logistykę. I będzie za nim pałować na patentowaniu i przejściu. Widać znalazł. Podobnie jak Ty, kibicuję mu bo miejsce każdego wspinacza jest w górskiej ścianie a nie na jakiejś ospitowanej wzdłuż i w poprzek popierdółce;-) pozdroprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
W wywiadzie dla World Cup Climbing (nie udalo mi sie zalinkowac) Ondra o swoich planach na przyszłość: Na pewno Yosemite, w przyszłości Patagonia i może Karakorum... Co z Dawn Wallem? Tak. Będzie wymagał mnóstwo przygotowań... Zobaczymy... Myślisz, że jesteś w stanie zrobić to na raz w 24h To będzie bardzo bardzo trudne... Ale tak, myślę, że mogę to zrobić "one push 24h". Kościprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Żebrze, żebrze. Lajkami, jutubami, kliknięciami. To sie bezpośrednio przelicza na pieniądze nawet na szmacianym poziomie, vide suzanbojle czy inne gangmanstajle. Wszyscy artyści to prostytutki Jerry. Im wyższy poziom tym łatwiej się sprzedać i jeszcze więcej czasu przeznaczyć na robienie tego co się kocha. I przestań mi w końcu dupe zawracac dziabkami - że to niby bez nich to już nic w górach.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
> jerrygwizdek Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > Powiem tyle- Colin Haley, ktory > > przewyzsza klasa swoich osiagniec tych dwoch > nie > > dostaje tyle kasy od sponsorow, ile ci goscie > chca > > skompletowac. Zenada. Colin marzy o tym by zrobić 5.14. Someday. Jak kupi cegiełkę z "Polak Potrafi"przez astrodog - Forum wspinaczkowe
grzesg60 Napisał(a): ------------------------------------------------------- > "BTW ktoś wie czemu Dawid nie poprawiał tak > długo aż nie puściło? Nietypowa sprawa jak na > kujona." > > bo nie wiesz widocznie jakie motywacje kierują > człowiekiem ....nie kuje się ,zeby było > łatwiej! > wprost przeciwnie. Grzesiu, pytałem: "czy ktoś wie",przez astrodog - Forum wspinaczkowe
grzesg60 Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Zresztą mi to nie przeszkadza,za to przeszkadza > mi bardzo jak ktoś mówi jakie to kute złe a > wspina się po takich.... Jak nie widzisz różnicy pomiędzy kuciem a wspinaniem po kutym to przejdź kutą drogę i pochwal się publicznie. Policz ludzi którzy nazwą Cię kutasem i tych którzy złożą wyrazy uznaniprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
AndrzejKo Napisał(a): ------------------------------------------------------- > dwóch sprawnych wspinaczy + operator ( zapewne > też nieułomek ) nie jest w stanie wygenerować > 34K PLN na konieczną wprawdzie, ale jednak > rozrywkę? Są w stanie. Właśnie to robią. Cel jest jasny i ambitny. Kwota nikczemnie mała przy tym co pompuje się w w g... wartą piłkę. Nic tylko wspierać cprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Bodziu ja może odpowiem? ;-) Przyjedz na klify Ailladie. Powspinaj się z oesa i zrozumiesz. Pozdro Astroprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Księżniczka Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > Podobnie jak obita rysa to niemal trad. > > > Czyli to kwestia percepcji i umowy z samym sobą. I tego właśnie trzymają się "obijacze na akord". > Jak wszystko we wspinaniu. Wsprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Podobnie jak obita rysa to niemal trad.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Księżniczka Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Tak oto, jeśli przejdziesz Babińskiego na > własnej, to będzie to trad, niezależnie od > mijanych po drodze a nie używanych spitów. A od kiedy w tradzie nie wolno korzystać ze stałych punktów? O tradzie decyduje szpej. Powieś sobie jedną kostkę na szpejarce i śmiało możesz wszystkie przejścia zgłaszprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
kaawon Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Ściągasz partnera i zjeżdżacie po przeciwnych > stronach - jak liny na pół starczy;) Bierzesz starą linę na docinki, zdobyczne kości, mailony i wzbogacasz istniejące "stany". Nie biorę haków nawet na pierwsze wejścia na ostańce a mam już parę na koncie.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Wyższe wykształcenie i związany z nim wyższy poziom wiedzy ogólnej (a więc także tej o własnym ciele) może mieć wpływ na wzrost lub obniżenie ryzyka urazu wspinaczkowego. Podobnie jak wiek, płeć, poziom wspinaczkowy, rodzaj uprawianej wspinaczki. Takie badania przeprowadzone na odpowiednio dużej i zróżnicowanej grupie mogą dać bardzo ciekawy materiał do analizy.przez astrodog - Forum wspinaczkowe