Za UKC:"UPDATE: Steve has also managed a repeat ascent of Muy Caliente! E9 at Stennis Ford. This serious route was first climbed by Tim Emmett in 2010 (UKC News Report) and has since been downgraded to E9." Pozdr.przez Majkel - Forum wspinaczkowe
Faktycznie, nie glebował(o centymetry), ale "Failing to stick a hold below the crux he flew 40ft, missing the ground by inches and badly bruising his leg." Czyli wychodzi, że już lot z właściwego cruxa, to będzie gleba, nawet gdy asekurant ma kolce sprinterskie na nogach. I tak Blondas przekłamuje rzeczywistość. Chyba kilometraż żywcowy w pewnym momencie zmienia percepcję rzeczywisprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
Blondas, wszyscy tu wiedzą, że jesteś wielkim miłośnikiem i mistrzem żywcowania, ale proszę Ciebie. Neil Bentley pierdolnął do gleby na Equilibrium E10(no to chyba podlega pod ekstremalny wspin z lina, gdy możliwa gleba z 8b+/c z nastu metrów), a potem się wylizał i zrobił. Rozumiem, że jakby Alex odpadł na "the boulder problem", czy też z innego punktu kilkaset(sic!) metrów nad ziemprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
Jakby dorabianie komuś nicka było merytoryczne, chyba, że tania dojebka może być formą merytoryki, to bym zrozumiał. Akurat nie jestem z Kraka, nigdy się w tamtejszym środowisku nie bujałem i AM nie jest dla mnie idolem. Ale skoro to wg. ciebie mój "idol", to dobrze się czegoś merytorycznego na swój temat dowiedzieć. Szklana kula coś jeszcze podpowiedziała? Gdyby nie ten incydent, toprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
"Mój stosunek do AM jest podobny. Odnoszę się zawsze do konkretów, nie do Marcisza." - jakoś 'małostarannie' to brzmi. Możesz sobie pisać jak chcesz, gdzie chcesz, o kim chcesz i ile chcesz, ale w momencie kiedy komuś dorabiasz ksywkę, która jest niczym innym niż prymitywną dojebką na tle personalnym, to musisz się liczyć z tym, że ludzie to widzą. Więc produkowanie tego typuprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
Po którą XI sięgnęły Panie, bo musiało mi umknąć i chętnie nadrobię?przez Majkel - Forum wspinaczkowe
"Troczki ze względu na słabe ukrwienie podobno regenerują się bardzo długo." - fizyko, fizyko i jeszcze raz fizyko...przez Majkel - Forum wspinaczkowe
Nie jest to taki proste, a prawda pewnie jest gdzieś po środku. W takim razie autorem Realization(tfu Biographie ;) jest Lafaille? Wg wielu o drodze można, mówić w momencie, gdy miało miejsce przejście. Tak to tylko linia, bądź potencjalna droga, aż do momentu poprowadzenia/przejścia. Kolejnym problemem jest to, że jak np. pewne konkretne osoby dostają glejt na wjazd i obicie nowego rejonu, to dprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
Bradder dobrze mówi, ale bym zwrócił uwagę na kilka istotnych detali. USG to klucz do ustalenia strategii działania. Jeżeli uszkodzenia nie są dyskwalifikujące(tzn. całkowite zerwanie albo prawie całkowite, gdzie trzyma się na pojedynczych włóknach A2) to bym radził odżałować i zainwestować w fizykoterapię w postaci: laser, fonoforeza (z NLPZ, polecam czeski Veral, wg badań ma największa penetracprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
Mam takie pytanie, bo się zacząłem zastanawiać po tym co napisałeś, ilu zdobywa ośmiotysięczniki korzystając w 100% z własnych środków? Pozdrawiamprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
Koks koksem, ale wyniki same się nie robią. Pudzian wbrew pozorom nie jest taki glupi, jak wielu się wydaje. Zakończenie kariery przez mma myślę, że nie jest przypadkowe. Jak by na takiej masie skończył coś uprawiać na poważnie, to kardiomiopatia by go szybko zdjęła. Ciekawe jak to się dalej potoczy.przez Majkel - Forum wspinaczkowe
"Oryginalnie przez autora wyceniona na 8c+, obecnie jest niekwestionowanym 9a." to są jakieś kpiny normalnie. Widzę , że styl dziennikarstwa na zasadzie: skopiuj śmieci z 8a -> wklej w translator ->skopiuj egen i nius iz redi... Action był wyceniony na XI i od tamtego czasu w tej wycenie nic się nie zmieniło!! Więc jak chodziło o to, że kiedyś XI się przeliczało na 8c+, a terazprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
Osobiście jestem od ok. 7-8 lat użytkownikiem streamowej usługi NBA. I tam jest nawet do 15 spotkań(czyli 2h transmisji) na dobę, więc to daje ok. 1000 spotkań w sezonie. Do tego dochodzą:all-star weekend,playoffy i finały. Wszystko w jakości HD z dodatkowymi statystykami, oznacznikami na paskach(można sobie wybrać filtr i ustawić, że się wyświetlają tylko oznaczniki dla np. Marcinka), i to jestprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
Krzychu (Chris) Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Zgranie się rozciągnięcia liny z krzywizną kantu na pewno nie pomogło. Taki losowy zbieg okoliczności nie do przewidzenia. Jak nie do przewidzenia, jak Steve mówi, że jest cipką i bierze trzy lana właśnie ze względu na potencjalne odcięcie przez kant? Niestety zobowiązania sponsorskie poskładały kozaka.przez Majkel - Forum wspinaczkowe
Przyganiał kocioł garnkowi...trzech dni trzydniowiańskiego i tak nic nie przebije. Pozdrowiłbym Serdecznie, ale może za dwa dni...przez Majkel - Forum wspinaczkowe
Do Dave'a nic nie mam,a z nadinterpretowaniem, to nie pisałbym takich rzeczy gdyby nie podniesienie wycen takich klasyków jak Liquid Amber i Hubble. Chociaż, po przejściu Megosa trochę to średnio wyglądało, że w przewodniku nowym 9a,a tu uznany talent jednak stawia na oryginalną wycenę. Nigdy bym nie pomyślał, że brytole pójdą w sofciarstwo i jakiś kontynentowiec ;) będzie im przeceniał. Możprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
Śmiesznie się to czyta. No bo skoro bald jest trudniejszy od PotW, który cieszy się popularnością i nawet na kilkunastu powtarzających pojawiły się pogłoski o 8B+, to w dalszym ciągu uchodzi za 8C(soft), a ISoTL wszyscy wpisują jako rzetelny i solidny w stopniu 8C, to logika by nakazywała dać przy tym 8C. Ale nie w przypadku wyspiarzy, którzy muszą mieć absolutnie solidne wyceny. U nich można znaprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
Cyt. AO: "Sorry that it was reported as onsight, but I had tried the first 8b+ part 8 yrs ago, I only retroonsighted the first part and onsighted the extension. "przez Majkel - Forum wspinaczkowe
Jeżeli chodzi o operację to z tego co mi wiadomo, to opcja ze zszyciem(jak się da) jest lepsza ze względu na to, że się nie uszczupla powierzchni nośnej, wiec jest to duży plus. Mankamentem jest dłuższy czas rekonwalescencji. Opcja z goleniem pozwala na szybsze dojście do siebie, więc jeżeli mówisz, że zależy Ci na jak najdłuższej aktywności to polecałbym opcję pierwszą. Przykładowo, golenie siprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
"Bumbaye"? dawno tak się nie uśmiałem. Nazwa to Bumaye i jest to krótki, acz treściwy tamtejszy klasyk. Jak Dani mówi "brutal" to trza wierzyć ;) Wystarczyło wejść na scorecard Mateusza, ale co ja tam wiem. Oj, byle do poniedziałku... Pozdrawiamprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
Snufkin Napisał(a): ------------------------------------------------------- > siłownia jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziła Napiszę coś na podobnym poziomie: "bo każdy pijak to złodziej, a każdy złodziej to pijak". Ach te mądrości ludowe...Lubię to!przez Majkel - Forum wspinaczkowe
"To pierwsza 9b w dorobku młodego Włocha." i "Dla Ghisolfiego First Round First Minute to pierwsza 9b w karierze i przepustka do światowej czołówki." Ja nie wiem, czy to jakiś tydzień lenia w redakcji? Jedna minuta roboty: 8a -> Ghisolfi -> scorecard/routes -> klikamy All Time -> i się pojawia "15-11-02 Lapsus 9b FA - "This was the hardest challengeprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
To jest koment do newsa o austriackich mocarzach. Po prostu kolejny raz skończył jako niepodpięty do niczego forumowy bękart(nie zadziałał link jak należy, zgłaszałem to już kiedyś). Meadowlark Lemon akurat ostatnio jest dosyć zagadkową sprawą(zmiany w rzeźbie), ale autorowi nie chciało się widocznie poruszyć tego aspektu. Pozdrawiamprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
Fajnie by było poczytać dlaczego są dwa patenty, a właściwie to były, bo oryginalny obecnie podobno jest niepowtarzalny.przez Majkel - Forum wspinaczkowe
Elon Musk jest też mistrzem PRu, ponieważ jego firma, wizjonerstwo i produkty są wychwalane przez wszelakie media pod niebiosa. Niestety czytając niesponsorowane artykuły odnośnie ich najnowszego modelu(chociaż kto wie, może zasponsorowali je producenci tradycyjnych bryk), dopatrzyłem się informacji, że taka osobówka wyjeżdżając z fabryki jest faktycznie ekologiczna, trendy, jazzy itp.. Niestetyprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
GG Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Moze tez jakies "zlote maliny" za tlumaczenie by > ustanowic? > > Pozdr. ...albo za słowność. Pozdr.przez Majkel - Forum wspinaczkowe
"To są takie pierwsze lepsze moje (w sumie to nasze z Paszczem) wątpliwości. Jest ich sporo i łatwo to przeciąć publikując ślad GPS z etrexa 30 który Pan Grzegorzewski Posiada. " Jestem jak najbardziej za. A track z Waszego przejścia skąd można szarpnąć?przez Majkel - Forum wspinaczkowe
Sprocket Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Kontynuowanie anonimowej pisaniny to również > element "szorowania pod dnie". Szorowaniem po dnie drodzy Państwo, to było udzielenie łam tutaj takiemu jednemu "ekspertowi", który miał w ciągu trzech dni się wypowiedzieć w pewnej sprawie nurtującej środowisko, po czym zapadła się pod ziemprzez Majkel - Forum wspinaczkowe
grzesg60 Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Kurde Ty to mądry jesteś ,a nawet może i > jasnowidzący -wiesz co im w głowie siedzi :P Takie ma mniemanie, podobnie jak inny tutejszy tuz, TomaszKa ;)przez Majkel - Forum wspinaczkowe
osobiście śmiał bym dodać, że nawet poza Europą, ponieważ z powodu kontuzji barku Tomoa nie przyleciał. Widać, że w weekendu lekka olewka następuje z newsami, bo to, że ww. doznał kontuzji było wiadomo dzień przed zawodami (sic!). Wygląda na to, że nikt się samym streamem też nie chciał pofatygować. Może Puchar Świata kategorii B był ważniejszy(patrząc na skład półfinałów jedno słowo się cisnęłoprzez Majkel - Forum wspinaczkowe