> Moim zdaniem wstrzyknął coś sobie. Synthol lub pochodną substancję. Prosta droga do zatruć, zakrzepów, zakażeń i operacji.przez pirx - Hyde Park
Cześć, było na forum z tego co pamiętam nie raz. Osobiście w większości używam pucha, z tym że kompletnie zalany puch trudniej wysuszyć, trenowałem, środek się klei, a sztuczny szybciej schnie. Ale to już musi być solidne wodowanie, bo teraz to i pokrycia coraz lepsze i zawsze można owinąć się enercetą czy coś i rzadko zmoczysz równo cały, tylko np. same nogi. Starego syntetyka biorę pod ziemięprzez pirx - Forum sprzętowe
Nie wiem ile chcesz wydać, ale możesz też przejrzeć puchowe od kumulusa Można pogadać o rozmiarach, lewy czy prawy jak kto woli, skrócić, docieplić, dopasować itd. Przynajmniej tak było chyba 3 latat temu. Dwa: puch to "suche" zastosowania raczej.przez pirx - Forum sprzętowe
Kto w tym kraju naprawia plecaki Karrimora oryginalnymi częściami? Chodzi o wymianę klamer, pomielonych i pozrywanych na lotniskowej taśmie bagażowej razem z klamrą pasa biodrowego pękniętą od nadepnięcia i jak sie da o wymianę wyciągniętych gum na bokach. Stary Jaguar ma może 15 lat, ale pojemny jak kontener na stado wielbłądów i pasuje mi system nośny. Z lubością uzywam od lat. Pomieliło,przez pirx - Forum sprzętowe
"Śpij nisko działaj wysoko" : )przez pirx - Forum wspinaczkowe
Jeśli można wtrącic trzy grosze - szczepienia na WZW przed wyjazdem warte rozważenia. Szczepienie kilkukrotne, z tego co pamiętam pierwsze minimum 3 mies. przed wyjazdem.przez pirx - Forum wspinaczkowe
O badaniach nad "niebohaterstwem" pod Wizną pisał ostatnio dr Tomasz Wesołowski z Uniwersytetu w Białymstoku. W bardzo skróconej formie można przeczytac o tym tutaj: ale polecam google - sprawa odbiła się głośno na forach historycznych, np. Sensem pracy dr Wesołowskiego nie jest negowanie na zasadzie "tępić nieprawdziwy symbol", tylko rozsądne badanie tematu. Czy jegoprzez pirx - Hyde Park
Pierwsze z brzegu wyniki z gugla: Miewam zawodowy kontakt z ofiarami tego typu wypadków - lepiej dziesięć razy za dużo przyasekurować, niż raz za mało. 8 - 12 metrów to NIE jest mało!!! Upadek ( szczególnie z tej wysokości po ew. porażeniu ) to nie "kontrolowany" skok na materac, tylko bezwładne spadanie ciała. Żal "po" niczego nie zmieni - czasu nie cofniesz. Wystaprzez pirx - Forum sprzętowe
Z własnego doświadczenia - Asolo Hike Enduro. To stary model mogą być na wyprzedażach.przez pirx - Forum sprzętowe
Święta prawda. Nawet niektóre korporacje mają zasadę "nie więcej niż dwóch top-menedżerów w jednym samolocie".przez pirx - Hyde Park
Jako leniwiec chciałem zauważyć, że z Liliowego droga na piwo jest łatwiejsza.przez pirx - Wspinanie i warunki w Tatrach
Pozwolę spobie sprecyzować powyższe - Rehasport.plprzez pirx - Forum wspinaczkowe
Różnica w cenie tego i atc = 30 zł. Na ostatnim zdjęciu te dwa ucha wyglądają jak blacha zgięta w literę U i dospawana do korpusu. Nie jestem po polibudzie, ale spawanie jest chyba mniej wytrzymałe niż całościowy odlew. Ma ktoś to coś? edit:przez pirx - Forum sprzętowe
Tymczasem na wschodzie - dość popularny Nikolai Emelin... "...Мы живём на отцовской земле! Внуки Сварога ? славные дети!..."przez pirx - Hyde Park
zdjęcie: bądź: To niedaleko twierdzy Tobruk.przez pirx - Hyde Park
Nieufania hiszpańskiej kolei nauczyliśmy się już dawno, dzięki ! Południowcy mają rzeczywiście duuuuży spokój, to nie dojcze bane.przez pirx - Forum wspinaczkowe
Dzięki wszystkim za konkretne info i pomoc. pirxprzez pirx - Forum wspinaczkowe
Czy ktoś może podzielić się patentem na dojazd transportem publicznym z lotniska w Maladze do El Chorro? Z tego co znalazłem na forum i w gugle pociągi są dwa o 7 i 19 jadą około godziny. Jakies inne rozwiązania, bus, kajak etc? Jak z ceną, biletami? Na pociąg z buta czy transfer na dworzec? Dzięki za wszelkie praktyczne info. pirxprzez pirx - Forum wspinaczkowe
odwracam się a tu patrze > > trochę niepokojąco rozrósł się płomień!! > > Pali się zawór odcinający plastikowy i jak > to k* wyłączyć??!! No to skoro wyłączyć się > > nie da to wyleciało z wejścia z buta i > zostało doturlikane do strumyka. Uszczelka pewnie poszła, mogłeś przyciąć przy nakręcaniu, zwykle dołączają zapasowe a jak nie można dokupić.przez pirx - Forum sprzętowe
Wielopaliwowa moim zdaniem Primus Multifuel jest ok. Przetestowana. zalety: dobrze działa na dowolne paliwo, patent: kupujesz w Praktikerze czy w Obi za parę zł. baniak benzyny ekstrakcyjnej (rozlana np. w plecaku nie smierdzi i nie plami, tylko wietrzysz), baniak trzymasz w piwnicy wystarcza na długo, ew. na miejscu kupujesz litr benzyny stacji, do dizla zmieniasz dyszę, stabilna. wady: wprzez pirx - Forum sprzętowe
Odnośnie podręcznego w Rajanerze. Mocno pilnują wagi bagażu kabinowego (rozmiaru mniej, chyba że mocno rzuca się w oczy). Jeśli podręczny jest na oko spory każą położyć go na wagę i trzeba nadac jako bagaż zwykły albo odciążyć. Taką chyba mają politykę, że bilet niby tani ale kasują za wszelkie dodatki. info np. tu: Nie dalej jak miesiąc temu zatrzymali nam pustą, odkręconą aluminiową buprzez pirx - Forum wspinaczkowe
Prawda. Ale zajmują niewiele mniej miejsca niż druga lampa.przez pirx - Forum sprzętowe
Cena dodatkowej sztuki bagażu w Ryanair (a zakładam że plecak i tak wieziesz a crashpad dodatkowo) przekracza wydatek za wypożyczenie nawet na kilka dni.przez pirx - Forum wspinaczkowe
Z mojego doświadczenia Myo / Tikka (a mam obie) - znacznie lepsze Myo. Bardziej pancerne i fizycznie odporne na obicia, upadki, walenie głową w ścianę itd. Zobacz plastik dookoła klosza w obu w/w modelach. W Myo jest bardziej osłoniety klosz a plastik dookoła bardziej pancerny. (edit: co dla mnie jest ważne, bo czasem używam pod ziemią). Tikka raczej krucha pod tym względem. RXP nie używałeprzez pirx - Forum sprzętowe