Apache Napisał(a):
> No nie do konca moge sie zgodzic z argumentami
> zawartymi w artykulach , ot po prostu punkt
> widzenia Tomka
> na ktory wplyw mialy z pewnoscia dosc tendencyjne
> artykuly z prasy brytyjskiej w ktorej probuje sie
> teraz szukac usprawiedliwienia dla uzycia crashow
> do przejsc GU.
Szkoda że nie było okazji do pogadania przy jakimś winiaczu na w/w temat :(
> Niemniej jednak zawsze czytam to co
> pisze Tomek z zainteresowaniem bo jest on
> zdecydowanie jednym z najlepiej poinformowanych
> rodakow jesli idzie o wspin w UK.
Bez przesady - gdzie mi tam do Ciebie? Żałować tylko wypada, że tak mało piszesz - ledwo co przemycając cenne uwagi w newsach o tradach :(
> Jesli bede mial szanse to oczywiscie sprobuje bez
> crasha co z pewnoscia podniesie powage drogi.
Myślę, że jest to właśnie ciekawy aspekt skali E - czy wyceny ewoluują w kierunku przydzielania drogom kilku stopnii w zależności od użytego sprzętu? Czy też zostaną zredukowane do przydzielenia stopnia dla najłatwiejszej możliwości przejścia - co byłoby chyba logiczne?
Pozdrowy,
T.