Apache Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> "D McL potwierdzil wycene E9 po rozmowie z R B
> ktory rowniez zgodzil sie ze to nie E10, co
> zreszta bylo propozycja autorska innego mocnego
> angola. Ricky B przeszedl droge w stylu HP - to
> prawda, a to oznacza, ze tam naprawde nie ma
> komfortu z lataniem." - DMcl wyraznie powiedzial
> ze to jest dla niego E8 bo droga jest trudna
> fizycznie ale mozna smialo latac z niemalze
> kazdego miejsca (wiec komfort z lataniem jest ) RB
> zgodzil sie ze to nie E10 ? Sorry ale jak sie nie
> zrobilo zadnej E10 ani prawdopodobnie zadnej E9 to
> sie mozna zgadzac jedynie do zastanej ( obecnej)
> na drodze wyceny. To ze chlopak kosi E7 GU czy
> nawet OS nie znaczy ze jest w stanie zrobic E9 HP
> o E10 nie wspominajac.
>
Operujesz informacjami z blogu D MCL sprzed przejscia R B. Czy Ci sie to podoba, czy nie: najbardziej aktualna propozycja wyceny to E9 6c i to do niej beda sie odnosic nastepne przejscia. A o tym, czy droga jest E8 czy E9 decyduje nie tylko asekuracja ale tez ruchy - w tym przypadku za F8a+/b. Co do bezpiecznych lotow - na tej drodze DMcL tez rzucal plecaki z piaskiem znad przelotow, ze tak mowi? Co do E10ek to sie nie rozpedzaj - juz niejedna zdegradowala sie do E8, a z tego watku przyklad degradacji z E12 do E9 to najlepszy dowod, ze cyfra sie nie ma za bardzo co podniecac.
> "Lubie rywalizacje i z checia podejme rekawice,
> ale nie na papierze. Zapraszam do mnie, z checia
> sprobuje tez bryt. grita, no i mozemy poloic tez
> na neutralnym terenie: Szkocja, Snowdonia np kazdy
> pretekst jest dobry zeby cos zasiekac - to co,
> stoi na tym, ze kto zaliczy mocniejsze przejscie,
> ten ma racje? :)" - OK :)
>
> Pzdr
pozdr