Lesior Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> astrodog Napisał(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > Lesior Napisał(a):
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > astrodog Napisał(a):
> > >
> >
> --------------------------------------------------
>
> > > -----
> > > > To ja ciebie zapytam: Jaki przedzial
> trudnosci
> > > > tech przypisany jest do E4?
> > >
> > > 5c do 6b w zal. od stanu asekuracji
> >
> >
> > No wlasnie - i wszystko zaczyna sie ukladac:
> > - jesli droga z ruchami za 5c dostala E4 tzn ze
> > ruchy za 5c wykonujesz w "nieprzyjemnych"
> > okolicznosciach.
> >
> > - 6a to typowa E4 - po rowno: trudno i straszno
> :)
> >
> > - 6b to ruchy juz na poziomie E5 ale biegnace
> np.
> > w przewieszonej rysie gdzie solidnych "punktow"
> > mozesz zakladac chocby co metr - jesli starczy
> ci
> > pary i szpeju oczywiscie. I takie 6b moze
> otrzymac
> > E4.
> >
> > Reasumujac: "najlatwiej" ubijesz sie na E4 5c,
> > najwiecej znoju wlozysz w przejscie E4 6b.
> > I poprzez analogie tak samo w dol i w gore
> skali
> > az do E8 bo wyzej to juz skala letko utyka
> > podobnie jak styl przejsc.
> >
> > pozdr
> > astrodog
>
>
> No i prawie wszystko się zgadza! Dlaczego
> prawie?
> Wg TABELKI droga o ruchach za 6c, może dostać
> wycenę z zakresu E5-E8
Bryt 6c to potezny worek mieszczacy francuskich jakichs 5 stopni wiec nie szukaj analogii tak daleko - probowales z drogi 4-wej zrobic E4, a teraz probujesz zrobic z bryt 6c -
francuskie. 7a bryt to moze byc i F9b, ale to tez juz bylo meczone do bolu.