inw Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> szczepan2 Napisał(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > Kolega Inw zapomniał napisać, że to jego
> sklep
>
> Nie, nie zapomniałem.
Nie rozumiesz figury retorycznej - spytaj Żony na pewno Ci wytłumaczy. Ala ale, nie zapomniałeś - to umyślnie zataiłeś? - a fe!
To pierwsza twoja
> pomyłka.
>
> > i że jest dystrybutorem CT
>
> Tego rownież nie zapomniałem. Nie jestem. To
> druga twoja pomyłka.
Jest rozróżnienie "de jure" od "de facto", też spytaj.
>
> > (Kanijczyku) wziąć pod uwagę oceniając
> > pomocniczość tej wypowiedzi.
>
> Weź pod uwagę Kenijczyku pomocniczosc wypowiedzi
> kolegi Szczepana. W jednym zdaniu dwie pomyłki.
> Jak na Piękny Umysł, to sporo.
>
> Co do mojej wypowiedzi, to trudno uznać ja za
> pomocna. To zaledwie link do produktu w sklepie
> internetowym i pożywka dla krucjaty Szczepana.
Jakiej znowu krucjaty, mój wyraźny sprzeciw budzi gdy osoba czerpiąca zyski ze sprzedaży, podrzuca link do swojego sklepu do swojego produktu tak jakby była bezstronna. Powinieneś się nauczyć, że pisząc tego typu posty warto jasno powiedzieć o swoich powiązaniach finansowych.
Bez uszczypliwości pytam wprost, czy uważasz, że takie zachowanie jest etyczne?
Ta
> krucjata nieprzerwanie wprawia mnie w zachwyt. To
> dla mnie dowod na stalosc Swiata.
>
> > ogólnie z przyrządami
> > kłopot taki - im lepiej blokują tym gorzej
> > wydają.
>
> Racja, to bardzo ogólne stwierdzenie i nie
> dotyczy ClickUp'a.
Oj dotyczy.
>
> > Z własnego doświadczenia
>
> Widać, ze w przypadku ClickUp to doświadczenie
> jest zerowe.
Bardzo chytra retoryczna zagrywka (znów dziękuj Żonie), wyrywasz część zdania z kontekstu i do tej części się (nieprawdziwie) odnosisz. Niemniej całość brzmi bardzo zgrabnie!
>
> PS. Co słychać Szczepanie w Smoleniu?
A dziękuję, Smoleń rośnie w siłę a niedługo (nie wiem czy niestety czy na szczęście) w popularność.
>
> Inw
Sz.
Do Admina, nauczony doświadczeniem boję się, że ten wątek może przekształcić w niepasujący do tego forum, ale jest też szansa, że Inw zechce odpowiedzieć merytorycznie, a wtedy może będzie to wątek o etyce działań marketingowych dotyczących wszak sprzętu wspinaczkowego, prosiłbym więc o nie wyrzucanie go do HP.