Tym razem miałem okazję by nie angażować się w rywalizację w PP a popatrzeć trochę z zewnątrz i mam pare myśli odnośnie organizacji i przebiegu zawodów. W moim odczuciu pierwsza edycja PP w prowadzeniu przyniosła poprawę (mimo ciągle małej liczby zawodników), ale dalej pewne rzeczy wymagają dopracowania od strony organizatorów i komisji PZA. Co się udało?: + pokazanie zawodnikom spoza PPprzez bulek - Forum wspinaczkowe
szturman Napisał(a): ------------------------------------------------------- > OK, skoro taki byl regulamin, i rozumiem, każdy > zawodnik o tym wiedział (bo przeczytał regulamin > przed zawodam) to startując sami się na to > zgodzili ;) > > Jednakże dla mnie osobiście to jest dość > niesmaczne i sensowny (w moim mniemaniu) > organizator na to by nie zezwolił. (.przez bulek - Forum wspinaczkowe
cheo Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Uwaga, jeśli chcecie się wstrzymać z > głosowaniem i zapoznać najpierw z innymi > pomysłami , to NIE klikajcie w powyższy link, bo > on realizuje już samo głosowanie, a nie podgląd > wyprawy. Tracicie prawo wyboru. zgadza się. Ukryte głosowanie przez linka to ewidentne naciagactwo. bleprzez bulek - Forum wspinaczkowe
rocko Napisał(a): ------------------------------------------------------- > To ja Ci odpowiem: > Trzymaj się planu. Też mogę odopwiedzieć :) Dla mnie to pytanie zbyt trudne/nie zdefiniowane. Wyjść jest wiele, rozwiązania idealnego nie ma, a wszystko bardzo zależy od tego co tak naprawdę jest celem Twojego treningu. np czy przesunięcie formy o tydzien/miesiac/dwa robi dużą różnicprzez bulek - Forum wspinaczkowe
mloskot Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Piotr Wyciślik zajął 16 miejsce, oficjalne > wyniki będą wkrótce na > jestes w stanie opisac cos wiecej jak wygladaly te zawody? Z wynikow widze ze byly eliminacje i odrazu finaly (w finale 4 problemy). Ale punktacja eliminacji wskazuje na jakis nietypowy (jak na oficjalne/mistrzowskie zawody) system wsprzez bulek - Forum wspinaczkowe
chlodzic + masci przeciwzapalne (nie rozgrzewajace!). nie ruszac/obciazac w sposob bolesny. z opisu ciezko mi nawet strzelac co to moze byc - ale jest pewna szansa ze lekarz bedzie wiedzial :)przez bulek - Forum wspinaczkowe
Czesc, Dzieki za odpowiedz. To juz troche wyjasnia :) - Po prostu dobrze wiedziec za co sie dziekuje czy tez chwali dana firme itp. Dobrze tez uslyszec ze taki "kulawy" news nie pochodzi od Naszych Skal tylko od drugiej strony - ich nietransparentnosc mnie malo obchodzi (place im za wyroby a nie za jasnosc przekazu). W przypadku NS jest troche inaczej). pozdrawiamprzez bulek - Forum wspinaczkowe
za wiele nie wyjasniles - podkresliles tylko ze malo osob wie o co tak naprawde chodzi... szkoda :/ Zlotego Mecenasa wyobrazac sobie mozna w rozny sposob... Osobiscie wplacilem juz troche na te Nasze Skaly i wolalbym wiedziec co plynie z tego ze symbol NS (poniekad mocno ugruntowana marka, dzieki staraniu wielu wspinaczy) jest udzielana prywatnej firmie. Troche transparentnosci pod tym wzgprzez bulek - Forum wspinaczkowe
bly73 Napisał(a): ------------------------------------------------------- > W każdym bądź razie, uważam że > jest za co dziękować i tylko o to mi chodziło, > nie mam zamiaru kruszyć kopi o formę. Nara. Moglbys rozjasnic "za co jest dziekowac"? Staram sie sledzic dzialania Naszych Skal, wiem ze HiM od poczatku je jakos wspierala, ale konkretow nie potrafie przytoczyc, poprzez bulek - Forum wspinaczkowe
jak sport podpasuje to polecam tez zakup woreczka i magnezji :)przez bulek - Forum wspinaczkowe
pk Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Drogi kolego, ruchome materace pod baldem to, moim > zdaniem, kryminał... powierzchnia amortyzacyjna > musi stanowić całość. cos w tym jest ze materace pod baldem nie powinny byc ruchome. czy to kryminal? nie jestem przekonany. Nie zmienia to faktu ze ocena bezpieczenstwa wykonywanych cwiczen pod okiem insprzez bulek - Forum wspinaczkowe
astrodog Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Instruktor sekcji nie ma nic do tego wypadku, no > chyba ze naklanial Cię do wykonywania ćwiczeń > niezgodnych z regulaminem obiektu. Jeśli tak nie > było - winę ponosi właściciel obiektu. pozwole się nie zgodzic z przedstawiona "diagnoza". Właściciel sciany udostepnia powierzchnię i obiprzez bulek - Forum wspinaczkowe
rfx Napisał(a): ------------------------------------------------------- > A... skarżenie ścianki tez uważam za > nieetyczne! kolejna osoba miesza skarżenie ścianki z odpowiedzialnością instruktora prowadzącego zorganizowane zajęcia... Jak ktoś prowadzi zajęcia, "ma grupę" to za nich odpowiada. Powinien tez miec OC. Kwestia do ustalenia jest czy instruktor popelnil blad w szprzez bulek - Forum wspinaczkowe
astrodog Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Po wizycie Adama Ondry wyglada na to ze nasi > topowi wspinacze nie maja sie czego wstydzić, a > Sprawa Honoru powinna obronić przy następnej > wizycie Ondry swoje 9a. > Z kolei Made in Poland to zdaniem Łukasza > najtrudniejsza droga w Polsce. Trudniejsza od tych > wycenionych na 9a. To dprzez bulek - Forum wspinaczkowe
Łasiu Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Mogło > też być tak, że wpiął się w tą pętle bo > się posrał :) ( ludzka rzecz ) porostu ją > złapał i se nie zaliczył :p. moglo tez tak byc ze bez wpiecia sie do tej petli nie poszedl by dalej (nie za duzy ten runout?), a zdaje sobie sprawe ze tej petli normalnie tam nie ma...przez bulek - Forum wspinaczkowe
mihu Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Rasta jak się nazywa ta bulderownia w berlinie? oceniajac po zdjeciach to troche wieksza od "monk buldergym" w Eindhoven - znaczy ze klasa swiatowa :)przez bulek - Forum wspinaczkowe
Bernabè Fernandez ? ja pewny nie jestem :Pprzez bulek - Forum wspinaczkowe
radko Napisał(a): ------------------------------------------------------- > 9a to już żadne wyzwanie :) zato gości z 9b > policzyć można na palcach jednej ręki.... dosłownie? jesteś pewny? ;)przez bulek - Forum wspinaczkowe
dokladnie:) ale podoba mi sie podejscie osob odpowiedzialnych za te strone - wpisuja to co wspoinacz stwierdzi, nie starajac sie byc sadem ostatecznym. np.: Duder podeal ze Sprawa ma 8c+ to nie ma jej na liscie. Bogdan oglosil Sprawe jako 9a - tak jest na liscie. Kamil sklanial sie do wycenienia A Muerte na 8c+ itdprzez bulek - Forum wspinaczkowe
trz Napisał(a): ------------------------------------------------------- > takich niekonsekwencji jest trochę więcej: Chilam Balam? ;)przez bulek - Forum wspinaczkowe
xtonyx Napisał(a): ------------------------------------------------------- > To wszystko. warto zapisac sie na stronie danych zawodow na liste startowa - uniknie sie placenia podwojnego wpisowego w ten sposob. pozdr,przez bulek - Forum wspinaczkowe
carlos Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Tak wczytuje się w to wszystko co jest napisane w > tym wątku..i mam mieszane uczucia. (...) > Tylko jak > się później czyta takie posty to odnoszę > wrażenie, że nie ma sensu dla tych ludzi na > swój sposób się "spalać" bo im zawsze coś > bedzie nie pasować.. krytyka w wiekszoprzez bulek - Forum wspinaczkowe
webowiec Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Jak zatem to zrobili? w studiu.przez bulek - Forum wspinaczkowe
bylem, widzialem... gratki wyniku :) wrzutki odnosnie "profesjonalnej" organizaji sa jak najbardziej na miejscu. przykre jest to ze zawodnikow sie cisnie o formalizmy (licencje, badania itd)... a na sedziow, szczegolowe ogloszenie o zawodach itd, juz sie przymyka oko. W ten sposob Ci co zdecyduja sie pojechac nie moga byc pewni "jakosci" zawodow na ktore dotra. Ma toprzez bulek - Forum wspinaczkowe
Kuchar Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Jako współautor projektu, obicia i prób > przejścia całości, z tego co pamiętam (a był > to rok 1990) ogranicznika nie było, ale pod > koniec połogu szło się stromą ścianką, > której trudności można było obejść z prawej > strony. Potem była duża odciągowa klama na > prawą rękę, na lewą była mprzez bulek - Forum wspinaczkowe
Kuchar Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Gratulacje dla prowadzącego i dla Ciebie Jacku za > pamięć. Projekt nazywał się "Hej Hop" i był > projektem otwartym Mariusza Horzeli, Grzegorza > Wilka i moim. W obiciu pomagał Stasiek Piecuch i > prawdopodobnie On poprowadził dół (Hej) jako > pierwszy. Ze swojej strony dodam, że nigdyprzez bulek - Forum wspinaczkowe
Martjack Napisał(a): ------------------------------------------------------- > 20zł jest za jednorazowe wejście- w karnecie > wychodzi dużo taniej-15 zł i mniej 20 zł jednorazowe to robi się 3 najdroższa sciana w Warszawie. Dwie pozostałe to Obozowa (25zł) i Nowowiejska (20zł). Obie oferują line i są łatwiej dostępne jeśli chodzi o dojazd. Jest to też zdecydowanie drożej niż pozostprzez bulek - Forum wspinaczkowe
Sziszecki Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Trzeba sobie wyrobić nawyk wpinania liny, kiedy > ma się ekspres na wysokości nie wymagającej > użycia zębów. Nie wszędzie jest to możliwe, i > przyznaję że nie zawsze udaje mi się tak > zrobić. Z moich doświadceń o ile tylko tarcie/ciezar liny bardzo nie przeszkadza to praktycznie zawsze da siprzez bulek - Forum wspinaczkowe