bez jaj leserprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
zgadzam sie z dr know. chciałbym jednak podkreślić, że impreza miała charakter towarzysko-prywatny i była w 100% nieoficjalna i nie musze dodawać, że przy udziale zwiazku mogłoby to wygladac nieco inaczej. w zasadzie spotkała się czesc kadrowiczów i znajomych królika. zawodnicy nie pili i powaznie podeszli do sprawy. butelki przynależą do obsługi (w tym mnie).przez pozzie - Forum wspinaczkowe
w ogóle polecam ogladać transmisje z PŚ (zwłaszcza finałów, we wszystkich 3 dyscyplinach), IFSC pompuje mnóstwo kasy żeby poprawić medialna strone i to widać w relacjach - kilka kamer, zbliżenia, powtórki i inne wynalazki. www.ifsc.tvprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
to jest newralgiczne miejsce, crux tej drogi. teraz faktycznie poziom sie podniósł i dziewczyny biegają to miejsce z banią tylko z prawej ręki (męski patent), natomiast jeszcze nie tak dawno większość musiała dokładać lewą, co było dużo wolniejsze. Męskim patentem biegała bodajże tylko Edyta. co do zmiany patentu - wątpie, żeby któras z dziewczyn zdecydowała się zmieniać patent na dwa miesiąceprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
da się wspinać w deszczu, jednak dróg w interesującym Cię przedziale trudności nie ma zbyt wiele. za to niektóre z tych dostępnych swobodnie byłyby klasykami, gdyby znajdowały się np. w Podlesicach czy Będkowskiej. poza tym jaskinia ma to do siebie że przemaka po długotrwałych opadach, a czasem na chwytach utrzymuje się nieprzyjemny glut - ale to nie wszędzie. reasumując: warto spróbować samemprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
ja te czasy zapamietałem pod względem prób implementacji amerykańskiej skali V (wiele newsów, topo ukazywało się w tym "języku"). faktycznie w bulderingu używano wtedy skali polskiej (odpowiednik krakowskiej) która była wtedy niejako z automatu konwertowana na francuską, z resztą tak jak się to dzieje z francuską linową. wszechobecne tabelki (obok stopki w MG chyba do dziś) powodowały żprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
1000 Kotletów też zostanie w końcu powtórzone, w końcu cyfra zalicytowana przez Tomę (8c/c+) nie jest taka znów wysoka. I dziwi mnie jednak wytykanie jej sztuczności, tak jakby w Mamutowej czy na Jurze Północnej nie było takich dróg.przez pozzie - Forum wspinaczkowe
oto polityka historyczna: - Rafal nie mial styczności z ludźmi którzy ogarniali skalę FB, a jesli ktoś jej w kraju używał, ośmieszał się tym faktem. Monopol na bleau miał Poznań - Rafał nie miał pojęcia o niczym - Rafał przestał się wspinać krótko po jakims pierwszym lepszym tripie do Bleau, czyli w domyśle pewnie przez to. Myslał że jest silny, a w zasadzie to był słaby, bo nie dygnął nicprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
lata temu robiłem wywiad z Rafałem do MG. O ile pamietam wtedy właśnie Mental Terror uważał za najtrudniejsza droge która zrobił, nie Pandemoniumprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
stare ale jare: "Jeśli przeczytałeś już maila to w uzupełnieniu dodam, że nie życzę sobie jakiejkolwiek ingerencji w asekurację na moich drogach. Wszelkie zmiany będę likwidował. Co do ringów które osadzałem na cudzych drogach, to róbcie z nimi co chcecie, szefie komisji od siedmiu boleści"przez pozzie - Forum wspinaczkowe
temat jak zwykle szeroki - dla mnie też pokonanie Terroru czy Pandemonium bedzie większym wydarzeniem niż powtórzenie AD, no, chyba że któryś z kumpli zrobi to ostatnie;) co do wyprzedzania epoki - jasne że te drogi sa trudne, moze się okazać że faktycznie Pandemonium było przełomem - na razie nikt nie zweryfikował. Musi być ktoś, kto zechce poświęcic czas i zdrowie, a z tego co słyszałem i widziprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
kilka luznych wniosków a propos sf;): - "Osobiście jestem sam sobie sędzią podczas moich przejść. Wiem najlepiej, zgodnie z własnym sumieniem, czy daną drogę zrobiłem oesem, flashem czy tez RP." mogę się podpisać, bardzo mi się podoba takie podejście - pakowanie wspinania w skałach w sztywny gorset wydumanych reguł to jest spore uproszczenie i intelektualne lenistwo zwłaszcza jesli cprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
a tymczasem... Łukasz powtarza Sen Astralny! "prawdziwa petarda!!!świetna droga!nie ma nic wspólnego z jurajskim czochraniem, przydaje się konkretna moc, każdy ruch z cruxu to dynamiczne przestrzały, zresztą mówił o tym Rafał ale nikt go nie słuchał... trudności chyba sięgają VI.7+, lub bardzo mocnego VI.7"przez pozzie - Forum wspinaczkowe
a jeszcze trochę z niższej półki ale napisze żeby nie zginęło, Piotrek Bunsch rozwiazał rzekomy otwarty projekt Superprostowanie Shazzy na Birowie. Cyfra VI.5/5+ albo 5+. donosze tylkoprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
na pierwszy raz na FJ równiz polecam kemp w Untertrubach (cena ostatnio 5+1 E). W przypadku spania na dziko bezwzglednie trzeba dbać o czystość zabierając wszystkie śmieci ze sobą. i tak jak pisaał Inw - ew. namiot tylko na noc. dodam ze w Hollfeld na FJ północnej jest inny bardzo tani kemp - niecałe 5 Euro za osobe. dodatkowo, na FJ jest pełno tanich kwater - jak sie dobrze poszuka to możnaprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
dobre pytania i same problemy z tą Mamutowa:) a administratorzy z pewnością dopiszą poprawki do tabelki... jak się pogoda w skałach skończy;)przez pozzie - Forum wspinaczkowe
@Jędrol: to nie było takie typowe gniazdo tylko dziura, do której wleciał ptak (więc to mogło być gniazdo;).przez pozzie - Forum wspinaczkowe
spore ptaszory mają gniazdo także na drodze Negatyw, Leśna Turnia, w Rzędkach.przez pozzie - Forum wspinaczkowe
ja chce posłodzić kolegom z drugiego miejsca (Cincio i Wojtas) którzy odwalili niezła szychte - 30 (29?) drózek i wszystko prowadzili. 3-4 wspinaczkowe dni w 7 godzin...przez pozzie - Forum wspinaczkowe
Big kudos za start w Wiedniu dla całej polskiej ekipy z Mechaniorem na czele Mimo, że razem z grupką wiernych fejsbukowych fanów liczylismy na choć jeden półfinał, to wyniki w eliminacjach były niezłe i pokazaliście że da się nawiązać walkę z topowymi bulderowcami z dużym doświadczeniem w PŚ. Światowa czołówka jest coraz szersza, do półfinału nie dostali się tacy mocarze jak Jakob Schubeprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
bo zamiast kartonu dostaniesz karnego kutasa;)!przez pozzie - Forum wspinaczkowe
"Jesteś szanowany i lubiany w środowisku wspinaczkowym, poniekąd chyba dlatego, że jesteś jednym z nielicznych wspinaczy, który mówiąc kolokwialnie nie ma napinki na wynik." jest dokładnie odwrotnie, większość osób w PL nie ma napinki na wynik. w dobrym tonie jest luźne i przyjemnościowe podejście do wspinania, a ludzie, którym otwarcie zależy na wyniku są wręcz czasem odtrącani na mprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
taka mała dygresja: czasem nazwa jest świadomym nawiązaniem do czegoś, grą słów np. pain in black miałaby sens i wiadomo że zostało puszczone oczko w strone stonesów a czasami nazwa drogi wynika z pomyłki autora, jak np. jest "Mędrcy Tralfamandrii" a powinno być "Mędrcy Tralfamadorii".przez pozzie - Forum wspinaczkowe
Bartłomiej Kordasiewicz - Warszawa Roman Brzóska - Bielsko Białaprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
za koszulke, kiełbase i ogół przygotowań - rzekłbym że to symbolicznie wpisowe na zawody bulderowe 30-50 zł wpisowe na półmaraton 50-120zł edit: w zeszłym roku było chyba 20zł od zespołu?przez pozzie - Forum wspinaczkowe
dzięki takim tekstom, forum na wspinaniu jest jedynym ze znanych mi for dotykających tematyki sportu, na którym można dostać zjebke za proste pytanie o trening. żenadaprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
wygrał Andrzej Chrapowicki z Białegostoku. nie jestem pewien ile w ogóle osób zdecydowało się na start w tej kategoriiprzez pozzie - Forum wspinaczkowe
to ja może wtrące swoje trzy grosze. jako widz. na pewno należy się taryfa ulgowa z uwagi na poczatek działalności. nie mieszałbym zawodów pucharowych do tematu. polegają one na czyms innym, jest na nich inny poziom organizacji. bądź co bądź zorganizowali największa od dłuższego czasu imprezę bulderową w Krakowie. tłok do bulderów jest na KAŻDYCH zawodach towarzyskich, tego się po prostu nprzez pozzie - Forum wspinaczkowe