ankai Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > A macie tam okap pod którym mogę > > stanąć tak żeby przypierdolić w niego > > asekurując, stracić przytomność i nie > puścić > > liny? Bo jak nie to sam nie wiem.... > > Mamy. >przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Mam. Chcesz kupić? Tanio sprzedam.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
To nie to kolarz. Ja po cichu liczyłem że ktoś mnie zjebie za siadanie albo kawę czy chociaż internet. A tu nic ...cisza.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
ankai Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Speszaly for ju maj frend obejrzałam pierwszy z > brzegu filmik Blondasa z lotami na Youtube i od > 1:40 masz taką asekurację. Na filmie jest jeden lot. Opony. Asekurujący odchyla się do tyłu w momencie bloku i dzięki temu oraz przy pomocy auta (uzasadnionego) robi podwójnego fikołka. Na całym filmie nieprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
kolarz Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Ok Panowie > Takie pytanie nieodparcie się cisnie > Skoro cały czas tak pięknie trzymacie line za > przyrzadem to po kichuj wam te automaty? Wydajesz sobie metr luzu za przyrządem gdy patentujący wisi w przelocie i możesz: - wlozyc rece do kieszeni, - klapnąć na tyłek, - pogestykulowac o sekwencjiprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Asekurujący nie podskakuje. Po prostu nie zapiera się, nie przysiada gdy lina go podrywa. Dzięki temu system jest dynamiczny bez zbędnego, dodatkowego slaka. Anka nakręć filmik jak łapiesz dynamicznie lot wydając linę, albo chociaż zalinkuj jak to wygląda. Jeśli zrobisz to sama to upewnij się, że oblatywacz jest wysoko nad glebą a linę za Tobą kilka metrów dalej trzyma ktoś ogarnięty kto nie wydaprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
McAron Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > > > > Ashima/Snapchat 15 min temu: Back on the > wall! > > > Twarda baba. Lubię to. > > Nawet najbardziej spierdolona asekuracja z gri-gri > jest zawsze lepsza, niż swobodny lot. > Co do Ashimy - ciekaw jestem, jak twardy jest jej > ojciec.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
ankai Napisał(a): ------------------------------------------------------- > hej, astro- sam zamieściłeś filmik > instruktażowy gdzie asekurujący podskakuje. Nie podskakuje tylko "się poddaje". To jest asekuracja dynamiczna. Nowość dla coniektórych. Przy > takim założeniu walenie głową w okapy stanie > się standardem. Na filmiku asekurujący nie uderzył w żadenprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
ROCKDUDE Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > Bieganie, skakanie, utraty przytomności. Ta > > wspinaczka w PL to jakis horror. > > > Zycie na Goraco. > > Ashima/Snapchat 15 min temu: Back on the wall! Twarda baba. Lubię to.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
grubyilysy Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Po drugie na moje oko racji nie masz zupełnie, > ale przyznam, że tylko "na moje oko podparte > własnym doświadczeniem" a powinny być > wyliczenia i pomierzone doświadczenia > laboratoryjne. Po co? Życie mierzy. Opowiedz mi o tych wszystkich cudownych ocaleniach gdzie rączy asekuranprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
jano Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > grzesg60 Napisał(a): > > > -------------------------------------------------- > > > ----- > > > gri jest najlepszym przyrzadem > > > > Nie. > > Jest bezużyteczny pprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
grzesg60 Napisał(a): ------------------------------------------------------- > gri jest najlepszym przyrzadem Nie. Jest bezużyteczny przy połówkach i upierdliwy przy zjazdach z dwoch żył, utrudnia dynamiczną asekurację, jest ciężki i mało odporny na brud lub brudną linę. pomimo kilku wpadek > tak jak samochod jest najlepszy do podrozowania Nie. W mieście skuter lub rower. Pprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Nie zrozumiałeś. Nigdzie nie ma mowy o długości drogi. Info o 40m dotyczy kluczowej dla trudności formacji. Poza tym branie autorów w "" miało czemuś służyć. Podzielisz się, czemu? PS Graty dla autorów i czekam na więcej szczegółów.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
ROCKDUDE Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > ow-to-deal-with-stinky-climbing-shoes/ a tam: "Buy shoes less likely to stink..." Dalej już gorzej. "Wear socks..." No. It sucks.przez astrodog - Forum sprzętowe
Uzywam. Myje się. Trzymam buty w przewiewnym miejscu. Nadal wychodzi mi, że Solutions śmierdzą dużo mniej, a Katany/Miury/TC Pro w ogóle. Wychodzi na to, że w LS jestem chlujny, a w Scarpach już nie.przez astrodog - Forum sprzętowe
Ja wolę już kolce przy uprzęży.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
Ciężko powiedzieć bo użytkuję równolegle kilka par butów. Nie zużyły się szybciej niż Solutions, a bardziej mi przypasowały w tej kategorii. Toe hook patch zadarł mi się w Solutions. Tutaj z czasem stracił "rzeźbę", ale bez rozklejania. Urwał mi się ten pomarańczowy dynks do wciągania buta na stopę ale to kosmetyka. Na pewno je podkleje tą samą gumą: XS Edge 3.5mm.przez astrodog - Forum sprzętowe
Mjr Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > - po prowadzeniu z dwoma drugimi, gdy są już > na > > stanie, to zastepuje auto z liny lonżą z > taśmy, > > by łatwiej odwrócić stertę liny, by moje > > końce były na wierzchu do kolejnegoprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
jano Napisał(a): ------------------------------------------------------- > astrodog Napisał(a): > -------------------------------------------------- > ----- > > Jasne. Tyle, że lina to lonża już gotowa. > Bez > > dodatkowego bałaganu przy uprzęży, zawsze > > dokładnie na wymiar, > > Moim skromnym zdaniem,im dłuższa tym > lepsza,zmniejsza się kątprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Jasne. Tyle, że lina to lonża już gotowa. Bez dodatkowego bałaganu przy uprzęży, zawsze dokładnie na wymiar, dająca najlepszą i najwygodniejszą pozycję na stanie. To, czy auto jest z taśmy takiej czy owakiej, dla mnie jest sprawą trzeciorzędną. Używam go tylko w dwóch sytuacjach: - na zjazdach, - po prowadzeniu z dwoma drugimi, gdy są już na stanie, to zastepuje auto z liny lonżą z taśmy, by łaprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
$więty Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > Wojtku może podaj jakiś przykład. > > Proszę bardzo, przykład z autopsji, loco Farview > Dome, Regular Route. > Zwaliłem się na stanowisko już po założeniu > auta A co przeszkodziło Tobie w przyauceniu się liną do stanu? pozdrawiamprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Troskliwy_Miś Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Nic ... rób jak uważasz za stosowne. Zapewne do > chwili gdy nie popełnisz błędu bądź Twój > partner to różnica będzie nie wielka. Jaki to błąd miałby zrobić różnicę? 22kN to 22kN. Tyle ma dynema i zmienia się to tylko gdy używamy dynemy do zrzucania stalowych beczek o wadze 80kg z WO > 1. Nieprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Troskliwy_Miś Napisał(a): ------------------------------------------------------- > $więty, wielkie dzięki za przypomnienie :) > > Niestety często spotykam stanowiska > (wielokierunkowe) > np. po pierwszym wyciągu wykonane z dyneemy 8 > mm. > Co nie jest rzadkością. No i? Od 10 lat używam w górach TYLKO taśm z 8mm dyneemy. Buduje stan i wpinam sie do niego wybliprzez astrodog - Forum wspinaczkowe
Na Wyspach zakończył wspinanie. Leci do Francji, a w planach Verdon i Ceuse.przez astrodog - Forum wspinaczkowe
I na ile to załatwia sprawę? 2,3, 10 sesji? Wspinam się 4 razy w tygodniu, rotuję między trzema parami butów. Musiałbym więcej prać niż się wspinać. Do tego buty w "przewiewnym miejscu" schną u mnie przez tydzień, o ile w ogóle. Przerobilem dotychczas około 12-14 różnych modeli butów. Miury, Katany, TC Pro nie śmierdą praktycznie w ogóle, na drugim końcu skali są póki co, Instinct VS. Tprzez astrodog - Forum sprzętowe
Instinct VS, ten z rzepem, czarny jest na pewno sztywniejszy od Solutions, zgadzam się też co do pięty. Gdyby jeszcze tak nie waliły, byłyby to moje buty "na zawsze". Za to Instinct pomarańczowy ten bez rzepa, jest podobny do Pytonów. Nie używałem go ale moim zdaniem Solutions są sztywniejsze.przez astrodog - Forum sprzętowe
Pewnie chodziło Ci o Instinct VS. Instinct są miękkie.przez astrodog - Forum sprzętowe
Jak weźmiesz do ręki to zobaczysz, że podeszwa w strefie "toe box" ugina się wyraźnie łatwiej niż w Solutions. Nie "minimalnie", tylko odczuwalnie. Zobaczysz także że grubośc podeszwy jest na poziomie Miur. Wbijesz paznokcia w gumę na pięcie lub pokryciu palucha i zostawisz ślad, który zniknie po chwili - miękkość tej gumy to największa zaleta IMO tych butów. Na temat tego jakprzez astrodog - Forum sprzętowe
Jasne. Można przymierzyć, zrobic cos na slabie, w pionie i okapie. Potem napisac ciut więcej niz przedtem na podstawie marketingowych reklamówek. To która część opinii budzi Twoje obawy? Czy na razie pozostaniesz na pozycji ekspierda od miszczów?przez astrodog - Forum sprzętowe
To o godzinę więcej niż Michał Lasocki. To kto on jest, jak ja jestem miszcz?przez astrodog - Forum sprzętowe