nat Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> radko Napisał(a):
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > W moim pojmowaniu 1-2 próba jest honorniejsza
> od
> > czystego RP. Droga może mieć kilka kruksów.
> > Idziesz z os-a i spadasz na 1, potem w
> pierwszej
> > rp
>
> to po spalonym OS jest pierwsza RP? nie
> wiedzialem.
no tak błąd miało być 2-3 -cia
> > spadasz w drugim i robisz drogę przy dopiero
> > trzecim podejściu. Takie poprowadzenie drogi
> jest
> > trudniejsze od poprowadzenia drogi po wstępnej
> > lustracji całości i optymalizacji patentów.
>
> czyli od lotu nic wyzej nie macasz i po zjezdzie
> probujesz prowadzic?
Tak rozumiem second GO
>
> > Po patentowaniu (w bloku po próbie OS/FL ,
> > przehaczeniu itp.) drogi może być tylko
> czyste
> > RP
>
> jak echo: w ktorej probie? jak je liczysz
> patentujac?
jak już patentujesz to jest przejście RP a nie 2-3-4-5-6-7- próba ja to tak rozumiem.