Jędrol Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> 1. Niestety 4 (ostatnia) wpinka jest wbita w
> miejscu, które ani pod OS (to mnie najbardziej
> wkurza w naszych skalach) ani pod RP, a
> dokładniej RP PP. Droga staje się przez nią o
> wiele trudniejsza, a po co, nie oto w tym chodzi
> prawda? Przy OS za wysoko, aby wpiąć ekspresa z
> dobrych klam poniżej, przy RP PP to ten ekspres
> musi być bardzo długi albo dwa. Można wpinać
> sie już po przejściu tego fragmentu z dobrej
> klamy na lewą rękę, ale wtedy to ten ring jest
> za nisko i w konsekwencji następny trudny pasaż
> robimy z niepotrzebnie niską wpinką.
> Można było tego 4 ringa zainstalować nieco
> niżej, może 30 cm., dla wygodnej wpinki z
> nizszych klam, a w konsekwencji osadzić jeszcze 5
> ringa, przed dodniącym terenem.
Eee... No ale przecież ostatnią wpinkę robi się albo z trójkąta na prawą rękę albo z odciągowej trójki na lewą - w obydwu przypadkach są to dobre chwyty i z bardzo dobrymi stopniami...
> PS. UWAGA. Jeśli Ty obijałeś też "Małe
> modrzewiowe loty" to sprawa łamania karabinka
> występuje również tam i to w kluczowym dla
> drogi miejscu. Myślę, że dla sporej liczby
> ludzi to miejsce LOTNICZE !!!.
Z tego co wiem Małe Modrzewiowe Loty obijał Duży - łatwo odróżnić, bo xtonyx bił cienkie błyszczące ringi, a Duży grube i matowe (grubość i cienkość jedynie jako opis, nie stwierdzenie, że jedne są kiepskie, a drugie dobre). O wiele większe łamanie expresa jest na ringu tuż poniżej Modrzewiowych - na ostatniej oddzielnej wpince Żuli Ninja.
4\/3!!
......nihil verum nisi mors......
........only death is real........
::
distortos - C++11 RTOS ::
distortec.com ::
freddiechopin.info ::
last.fm ::