jak sie przewiazac ósemka normalnie po przepieciu sie do opuszczania... troche wyobrazni, to naprawde nie jakies voodoo... wspinasz auto, przeciagasz line, wiazesz osemke, dopinasz karabinkiem, rozwiazujesz stara osemke (a czesc jest znana mniemam), wyciagasz ta czesc liny ktora tworzyla stara osemke i masz tak +/- 2-3m liny... co by tu mozna z nia zrobic <;... wiazesz na niej osmke pojedyncza, przekladasz przez uprzaz, robisz w osemce powrot, odpinasz karabinek ktorym jestes wpiety do poprzedniej osemki, rozwiazujesz ja i voila!
pewnie ze to nadmiar manipulacji, ale tym sposobem jest bezpiecznie, 2 zabezpieczenia zawsze sa wiec jest kewl.
BTW jak wielki udar moze dzialac na stanowisko podczas wedkowania? nie przesadzajmy... jesli stanowisko sie zerwie podczas wedkowania to oznacza ze nadaje sie tylko na smietnik.
EDIT: widze ze zostalem uprzedzony <;
0x41 0x56 0x45!!
Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-06-01 17:15 przez Sprocket.