No dobra.
Dostalem posta na Honda Klub Polska ktory chyba zamyka temat...
"Mam D15Z6 i co mnie cieszy, to odcięcie na II biegu przy 110 km/h
A przy 120 jeszcze świeci mi się lampka ECONO na V biegu
Dziś sprawdzę ile obrotów mam na IV biegu przy 130km/h"
--------------------------------------------------------------------------------
"Wczoraj sprawdziłem: przy 130km/h na IV biegu mam prawie 4,5krpm, natomiast na V mam ok 3krpm.
Może on nieświadomie używa V biegu"
I takiej odpowiedzi bym sie Ryba spodziewal. Dlatego ze wedlug danych Hondy IV bieg jest zestopniowany normalnie, natomiast V-tka jest stosunkowo dluga, stad calkiem przyjemne 3000obr na PIATYM biegu....
Cosik ci sie Fiszko pomyrdalo :)))
Niniejszym temat uwazam za zamkniety, jak cos to wal na priva, nie bedziemy zasmiecac czwartej strony postow...