Witam akurat sprawy sprzętowe są mi bliskie najpierw meritum - sam ostatnio współpracuję z firma Petzl wiec chyba nie będę posądzany w tym wątku o stronniczość Koordynuję zakupy dla COS Betlejemka nie wiem czy ktoś widział jak wyglądają tam raki po sezonie kilkudziesięciu użytkowników, nie do końca duża dbałość o sprzęt, bo dla kursantów jest to jednak coś pożyczonego. Aktualnie mamy taprzez macko - Forum sprzętowe
witam może komuś się przyda z cham do - prawdopodobnie wrocław, może dalej do wawy wyjazd z cham 8-10 sierpnia mam od biedy i 3 miejsca - 2 na pewno pozdrawiam m.przez macko - Forum wspinaczkowe
witam generalnie jako Polacy uwielbiamy się obrzucać błotem i węszyć wszelakie spiski, że ktoś coś specjalnie, a nie że po prostu doszło do pomyłki wielokrotnie kupowałem w 8a, dla siebie jak również z ramienia KS dla Betlejemki, zawsze jak organizowaliśmy przetarg to dostawaliśmy od nich najlepszą ofertę, obsługa była bardzo miła i skuteczna, paczka dochodziła szybko i zawsze było w niejprzez macko - Forum sprzętowe
Długo się zastanawiałem czy coś napisać, ale dziś rozmawiałem z przyjacielem który 20 lat temu robił w himalajach przejścia na miarę złotego czekana. rozmailiśmy właśnie o współczesnych wspinaczach i mediach. rozmowa ta mnie przekonała przecież na wyprawa to kpina, to znaczy rozumiem, że ludzie jadą i nic nie robią bo nie ma warunków, pochorowali się lub coś w tym rodzaju, ale wy się panprzez macko - Forum wspinaczkowe
wesołychprzez macko - Forum sprzętowe
witam ludzie, nie mogę tego czytać bardzo fajni Słowacy wspinacze zrobili super hotel przed którym odgarniają śnieg a Wy tu piszecie jak najlepiej zrobić by im nie zapłacić nie chcecie płacić to używajcie busów generalnie można u nich płacić również złotówkami - 20 100 razy bardziej wole zapłacić im niż na Palenicy są sympatyczni(gdy się nie chce ich oszukać i wyjechać bez zapłacenia)przez macko - Wspinanie i warunki w Tatrach
Długo się zastanawiałem czy to napisać, bo po pierwsze znam wszystkich członków kapituły, cześć z nich bardzo dobrze, a po drugie nie znam, Łukasza, który jest według mnie niesamowitym wspinaczem i nie chciałbym go w żaden sposób urazić. Ale, nie rozumiem werdyktu Po raz kolejny się całkowicie z nim nie zgadzam I jeszcze raz nie rozumiem Nie ma drugiego wspinacza skalnego w Polsce który pokoprzez macko - Forum wspinaczkowe
Mateusz rzucasz błotem, i nawet jak wyjdzie iż nie masz się do czego w tym temacie do PZA doczepić to trochę tego błota zostanie i tak jest zawsze... jak się czyta Twoje wypowiedzi to wszystko fajnie wygląda - ktoś chce żeby było wszystko zgodnie z zasadami tylko nie dodajesz iż jesteś stroną w tej sprawie, bo produkujesz ringi, wyprodukowałeś ich dużo w tym roku i liczyłeś iż PZA je kupi, aprzez macko - Forum wspinaczkowe
.przez macko - Forum wspinaczkowe
hej czy ktoś może dysponuje topo w którym opisane są drogi(piękne rysy) znajdujące się na lewo od drogi conquest z góry dziękuję pozdrawiamprzez macko - Forum wspinaczkowe
Witam wspinał się ktoś tam na drogach wielowyciągowych? dzięki za info pozdrawiamprzez macko - Forum wspinaczkowe
witam wspinał się ktoś na tej ścianie? pozdrawiam serdecznieprzez macko - Forum wspinaczkowe
witam będę miał wolne miejsca do chamonix albo w okolice 21 czerwca lub 22? temat do dogadania transport z wawy poprzez wrocław miejsc wolnych 3 kontakt 504266030 lub maciekciesielski@gmail.comprzez macko - Forum wspinaczkowe
Jerry, czytałeś w ogóle te Góry w których był ten materiał czy nie?? Jeśli nie to proszę oto cytat ze wstępu redakcyjnego do materiału o Malanphulan: „Jak to było w tym roku? Cóż, wybór był chyba najbardziej karkołomny w krótkiej historii tej nagrody, bowiem w przeciwieństwie do kilku poprzednich edycji ciężko było wskazać zdecydowanego faworyta lub chociażby – dwóch faworytów. Z pewnościąprzez macko - Forum wspinaczkowe
Hej Marcin sorry może to było złe słowo bo w żadnym momencie nie chciałem Ci zarzucać złej woli po prostu wydawało mi sie iż po tym co Ci powiedziałem to w dyskusji na forum napiszesz dlaczego Griffin to zrobił a nie tylko podasz informacje iż to zrobił w pewien sposób zarzucało to mu nierzetelność pozdrawiam i mam nadzieje że dla wszystkich coś trochę sie na tym znających temat został wyjaprzez macko - Forum wspinaczkowe
Tak jak już pisałem jak nie wiesz to się odzywaj dla chcącego to nic trudnego znaleźć materiał o którym pisze na stronach internetowych więc jeśli chcesz się wypowiadać w jakieś sprawie to zadaj sobie trudu - znajdź co trzeba, miej choćby podstawową wiedzę i się wtedy wypowiadaj - inaczej lepiej zamilcz. ps. to że nawiązujesz do tego iż Marcin mógłby wycenić swoją drogę w himalajach na podprzez macko - Forum wspinaczkowe
przepraszam, ale co Ty za bzdury wypisujesz? czy zawsze musisz odpowiadać nawet jak nie masz o czymś pojęcia? mi osobiście właśnie przez takie osoby i ich wypowiedzi nie chce się brać udziału nawet w merytorycznych dyskusjach na tym forum "Więc jednak Griffin coś tam sobie przeliczył i jeśli zrobił to bez konsultacji z autorami przejścia, to mimowolnie wyrządził zespołowi dużą krzywdęprzez macko - Forum wspinaczkowe
dokładnie metolius robi to on ładnych paru lat zwykłe daisy i kluczka na końcu lub wyblinka i problemu nie ma pozdrawiamprzez macko - Forum sprzętowe
Witam wszystkich Obiecywałem sobie i wielu innym osobą, iż w tym temacie nie będę się wypowiadał Ale swoją ostatnią wypowiedzią zmusiłeś mnie do tego Marcinie Troszkę nie rozumiem dlaczego tak to napisałeś – dwie godziny wcześniej przez ładnych minut Ci to wszystko tłumaczyłem, a Twoja odpowiedź w pewien sposób nie wiem „oczernia” Griffina? ” 1. wycenę ED+ - taką podaliśmy mediach poprzez macko - Forum wspinaczkowe
Robert;-) jak często wspinasz sie po drogach na których są takie wąskie hakodziury? (albo w ogóle są tylko hakodziury i nie ma innej możliwości asekuracji?) z mojego doświadczenia w tatrach najczęściej wykorzystujesz hakodziury po rynnach w które super siada alien zółto/zieleony C3 bardzo żle pracują w nieregularnych rysach np. takich w granicie z dużym ziarnem(Rudawy) rzeczywiście alieprzez macko - Forum sprzętowe
alieny można chyba jeszcze kupić na zachodzie np. w cham ale są cholernie drogie po 80 euro kosztują teraz jest jeszcze większy z nimi problem bo niestety zmarło sie człowiekowi które je produkowała i jego zona zawiesiła produkcje i wystawiał firmę na sprzedaż dokładnie chodzi o te TCU na stronie Czmocha dokładnie chodzi o te rozmiary 1 i 2 tylo ze w moich nie tylko tasiemki ale i TCU(teprzez macko - Forum sprzętowe
zapomniałem dodać, oczywiście najlepiej byłoby dla Ciebie gdyby Ci się udało gdzieś kupić hybryde Aliena ale o to niestety ostatnio krucho pozdrprzez macko - Forum sprzętowe
zdecydowanie doradzam metoliusy TCU najbardziej chodliwe rozmiary to niebieski i żółty odradzam C3 pozdrprzez macko - Forum sprzętowe
poczekaj na nowe dynafity to dopiero jest rewolucja pozdrprzez macko - Forum sprzętowe
Hej używam tylko druciaków i mam tylko CT - najtańsze i chyba najlepsze pozdrawiam maciekprzez macko - Forum sprzętowe
ktoś wie? z góry dziękuje i pozdrawiamprzez macko - Wspinanie i warunki w Tatrach
Witam podbijam temat warunków w Moku był ktoś ostatnio? ściana dalej taka zaprószona śniegiem czy już nie? jest tam jeszcze jakiś lód? np. w górnym kominie? czy już wszystko spłynęło? pozdrprzez macko - Wspinanie i warunki w Tatrach
Hej będę wdzięczny za jakiekolwiek wieści, czy coś tam w ogóle jeszcze zostało pozdrawiamprzez macko - Wspinanie i warunki w Tatrach
Hej "Kali nie napisał wprost, że pracujesz w szmatławcu; sugerował, że w "odpowiednich" warunkach taki stan potencjalnie może się zdarzyć" i uwazam że zdecydowanie sie w tym sugerowaniu zapedził "jeśli felieton Dejva Cię dotknął, to dlaczego go opublikowaliście? czyżby redakcja nie oglądała wcześniej tego co wydaje?" a gdzie ja napisałem, że mnie dotprzez macko - Forum wspinaczkowe