to tragiczny rok dla słoweńców...przez macko - Forum wspinaczkowe
<www.e-climb.com> ;-)przez macko - Wspinanie i warunki w Tatrach
rafał ta dyskusja staje sie bez sensu, znów przekrecasz moją wypowiedź;-) nie napisałem, że spotkałem sie z zapisem RP, 2 wyciągi 1XAF ale że widziałem zapis RP, 1xAF czy też 2A0 itp. co do Twojego dalszego pytania, to co? to jest to, co tez siwy ode mnie oczekuje? odpowiedzi na takie pytanie?;-) odpowiadam Ci szczerze, napisałbym tak samo czyli, RP 2 wyciagi 1 AF, lub moze RP 2xAF pprzez macko - Forum wspinaczkowe
Adam czy ty czytałeś to wszystko? przecież napisałem wszech i wobec, ze to ja popełniłem błąd który wynikał z faktu, iż uważałem styl AF za jedne z stylów klasycznych przytoczyłem swoje newsy z brytana, gdzie w ten sam sposób pisałem o przejściach innych - wtedy nikt tego nie krytykował;-) co więcej jak pytałem się kilku znajomych - niektórzy z nich wspinają się od lat, niektórzy są instrukprzez macko - Forum wspinaczkowe
cześć Rafał przeinaczasz to co napisałem, czyli że nie sprawiało już nam różnicy czy jest to AF czy RK - o tym napisałem "że mnie grzeje", co zresztą musze przyznać było nie na miejscu i wszystkich których tym uraziłem przepraszam co do meritum to uważam, że jest różnica jak się zrobi drogę raz AF lub np. raz AO niż jeśli robi się drogę na wiele razy AF i wiele razy AO. W tym drugimprzez macko - Forum wspinaczkowe
i jeszcze jedno kiedys napisałem w newsie : "Mijają już dwa lata od czasu (news), kiedy podaliśmy Wam informację, że jedna z najtrudniejszych słowackich "hakówek", czyli znajdująca się na Jastrzębiej Turni droga Jet Stream, doczekała się pierwszego przejścia klasycznego. Autorami tej odbytej w stylu AF wspinaczki, był czeski zespół w składzie Dušan Stoupa Janák i Jan Kreisinprzez macko - Forum wspinaczkowe
cześć Fagofigo tak jak już pisałem wcześniej, to ja to napisałem i piotrek nic od siebie nie dodawał, napisze to jeszcze raz, zarówno ja jak i wawa i jurek chcieliśmy przejść tą drogę bez podhaczania czyli dla nas klasycznie, oczywiście w jak najlepszym stylu czyli OS lub RP nie udało nam się, wiec zrobiliśmy to w gorszym stylu w stylu AF, lub jak kto woli w stylu RK każdy z nas miał taprzez macko - Forum wspinaczkowe
Cześć Agnieszka Ja też Cię pozdrawiam;-) Ps. pozdrów też Robertaprzez macko - Forum wspinaczkowe
Robercie Po raz kolejny zarzucasz mi „sianie popeliny” czy według ciebie sianiem popeliny jest to ze napisałem zgodnie z nasza wiedzą ze przeszliśmy drogę klasycznie w stylu AF, czy też to Za jak się okazało zaniżyłem ten styl pisząc AF a nie RK? Widzisz napisałem w ciągu kilku lat kilkaset newsów na Brytana, w tym czasie była tylko jedna nieścisłość, w informacji o wspinprzez macko - Forum wspinaczkowe
To chyba jednak ja jestem autorem całego zamieszania moja wina, być może za mało się interesowałem na czym dokładnie jaki styl polega wydawało mi się, że takie przejście jest przejściem klasycznym, ale w stylu raz AF, tak jak może być przejście klasyczne w stylu RP lub OS dla nas najważniejsze było nie dać na tej drodze ani razu z przelotu(bo to według mnie zmienia charakter wspinania), prprzez macko - Forum wspinaczkowe
lukasz gratuluje!!! PHOTOGRAPHS BY LUKASZ WARZECHA ALPINIST PRESENTS THE PHOTOGRAPHER OF THE MONTH LUKASZ WARZECHA Throughout August, feature Lukasz's photography in high res, available to download for your desktop wallpaper or screensaver.przez macko - Forum wspinaczkowe
i przy tym stanie haków nic sie w tym temacie nie zmieni..... pozdrprzez macko - Forum wspinaczkowe
mozna zjechac pozniej, w miare jak sa miejsca w kolejce pozdrprzez macko - Wspinanie i warunki w Tatrach
ciesze sie zatem, ze jas w koncu to pociagnał ostatnim razme obaj chyba bardzo mocno przezylismy jego lot.... ciesze sie tez ze alieny które zapodał mu sie sprawuja;-) jeszcze jedna droga która nie ma praktycznie powtórzen a nie jest noinalnie trudna - yosemite dream... pozostajac przy krzywej chciałbym tutaj bardzo serdeczie podziekowac micajowi(michał kajaca) ze pomimo malej ilosciprzez macko - Forum wspinaczkowe
na wysokosci pierszego istniejacego spita siada idealnie camalot 2 lub 3 potem w poziomej rysie camalot .75 i camalot numer jeden potem jak juz trzymasz klame to sie sciagasz i wkładasz w rysie na prawo metoliusa kolor żółty, a po wejsciu na płetwe np. aliena hybryda numer 2 lub 3 wazna informacja na płetwe nie da sie zarzucic petli to jest bardzo dobrze asekurowalna droga i wiele osób jprzez macko - Forum wspinaczkowe
czesc seler, ola kolarz z tego co wiem odbyła sie sie jedna próba najbardziej utaletowanego, przynajmniej miom zdaniem, jesli chodzi o trudne drogi trad w Rudawach czyli Piotrka Poloczka jak mi mówił poległ przed dojsciem do krzyża - w płyte sie nie stawiał, i jak na razie potwierdza ze z 3+ ma na pewno pozdrprzez macko - Forum wspinaczkowe
to dobre pytanie kilka lat temu dośc dużo w górach wspinał sie jeden zespoł, powszechnie przyjeta przez nich technika było to, ze jak pierwszy odpadł to kończył wyciag, zostawiał wszystkie przeloty, odszukiwał najlepszych patentow, a potem drugi robil wyciąg fleshem taki flash róznie sie troche od tego: pierwszy odpada i zjezdza w tym miejscu na dół czyszczac jeszcze cały wyciąg oprocz np dwóchprzez macko - Forum wspinaczkowe
bardzo Cie przepraszam ale musze o to spytac - Ty zartujesz sobie?;-)przez macko - Forum wspinaczkowe
nigdyprzez macko - Forum wspinaczkowe
człowieku zastanów sie nad tym co piszesz oki? na podstawie czego twierdzisz ze didier jest lanserem? jeste to jeden z najlepszych wspinaczy rysowych na swiecie a dodatkowo jest niesamowicie fajnym facetem nie ujmujac trotterowi patentował on cobre na wedke didie atakował tylko i wyłacznie od dołu dodatkowo skasował sobie kolano, a raz jak był w squamish to ciagle padał nie oczeraniajprzez macko - Forum wspinaczkowe
michał odpisz prosze na emaila;-)przez macko - Forum wspinaczkowe
panowie to był email od kolegi taki przyjacielski oczywisie ze chodzi o blujacy - siłowy sens zostal chyba przekazany.... nie bijmy juz piany wydaje mi sie ze propzycje makara sa jak najbardziej trafne - ja bede w przyszlosci je stosowal pozdrprzez macko - Forum wspinaczkowe
mi tez sie pociły;-) zwłaszcza ze mialismy przyjemnosc ogladac ich z polany;-) słuchaj słuszna uwaga to moj bład, literówka miało byc techniczne zapieranie(a nie zacieranie) w ten sposób przetłumaczyłem "stemming" nie wiem moze jest jakiej lepsze polskie okreslenie siłowy odciag na waskie palce w moim emailu brzmiał tak: " pumpy tips laybacking" moze lepszy były dilfeprzez macko - Forum wspinaczkowe
dolicz tax, przesyłke i bardzo prawdopodobne ostatnio oclenie na granicy i okarze sie ze nie jest tak zle ;-) zreszta patrzac jak towar schodzi kilka osób tez jest podobnego zdania pozdrprzez macko - Forum wspinaczkowe
kup przewodnik, wart swojej ceny a bedziesz mial wszystko jasne - znajdziesz tam polecane drogi pozdrprzez macko - Forum wspinaczkowe
raz jeszcze dziekuje za informacje pozdrawiamprzez macko - Forum wspinaczkowe