Wypiłem ze 2 puchy, teraz pije kolejna (nie pod rząd, ale w okresach roznych kontuzji). Spora poprawa (w sensie - zauważalna) w przypadku dużych stawów typu bark czy kolano. Jeśli chodzi o paluchy to nie zauważyłem żeby poprawiało ich stan, ale może dlatego że na bieżąco je rozpierdalam.przez Rod - Forum wspinaczkowe
Jak patrzę na Action Directe na filmie, to patrząc z tyłu przypomina mi trochę Bader-Meinhof w Rzędkach. Na wszelki wypadek przeceńmy na potrzeby forum z 9a na 6b.przez Rod - Forum wspinaczkowe
Łasiu Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Mam te same odczucia co autor wątku dlatego > rozbudowuję własną mini ścianę. Ciasne ale > własne i płacić zarozumialcom z Eigera nie > trzeba. 20 zł za trening na panelu to - ZA DOŻO. wpadnij do Wawy - po 15.30 i przez cały weekend 25 zeta za wejście ;]przez Rod - Forum wspinaczkowe
Zadziwiające jest to, że tyle osób powtarza komunał o tym, że wizualizacja sukcesu przed rozpoczęciem wspinania jest często kluczem do sukcesu, a jednocześnie nie zauważa, że produkty jak ta tu opaska działają dokładnie na tej samej zasadzie. To samo zjawisko dotyczy hipnozy czy mnóstwa technik tak zwanej perswazji. Co do tego, że "można zwrócić, a tylko 1% zwraca...", to polecam choprzez Rod - Forum sprzętowe
jodlosz Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Chyba, że ktoś z > naszych wytyczy, albo chociaż powtórzy > najtrudniejsze drogi w swojej kategorii. A tego > jeszcze - od czasów wymyślenia Jedynki - nie > mieliśmy. Pomijajac to, że w zawodach da sie ustalic kto byl najlepszy (w konkretnych zawodach byl pierwszy), a w skalach nie mozna mowic oprzez Rod - Forum wspinaczkowe
1. A. Pustelnik za Actiona 2. Ł. Dudek za wszystko co do tej pory w Polsce i za granicą.przez Rod - Forum wspinaczkowe
no ktos odpowie, czy nikt nie wie? co z tymi nominacjami??przez Rod - Forum wspinaczkowe
Co trzeba miec żeby grac na perkusji? Trzeba miec sprawne rece i poczucie rytmu. Co trzeba miec zeby grac na klawiszach? Trzeba miec szybkie palce i doskonaly sluch. Co trzeba miec zeby grac na gitarze basowej? Trzeba miec gitare basową...przez Rod - Forum wspinaczkowe
na deklaracji i poprzedzającym ją first ascent była prawie pełna sala, więc nie wiem gdzie te pustki widziałeś. inna sprawa żę deklaracja to było 20 minut zupełnie zmarnowane, może i lepiej że mało co było widaćprzez Rod - Forum wspinaczkowe
W kilku artykułach już to zauważyłem, ale myślałem, że w końcu sami poprawicie - bulder nie nazywa się "III trill" (czyli "3 trill") tylko "Ill trill" (ill= chory)...przez Rod - Forum wspinaczkowe
Witam, czy ktoś się orientuje jak wygląda obecnie funkcjonowanie Taboru pod Krzywą w Sokolikach? Jakiś cennik, etc? Kiedyś była strona, ale obecnie chyba nie żyje... Będę wdzięczny, w szczególności za aktualną cenę noclegów w domkach. Pozdrawiamprzez Rod - Forum wspinaczkowe
Habibek Napisał(a): ------------------------------------------------------- > ...mam świadomość istnienia innych butów od > wspomnianych modeli, wabi mnie jednak cena (w > granicach 170 złociszy z wysyłką z GB) - stąd > pytanko. To jakaś normalna sklepowa oferta, czy znasz kolegę, który zna kolegę...? ;)przez Rod - Forum sprzętowe
Zamiast oferować darmowe testy ich butów popracowaliby lepiej nad edukacją swoich grafików... bo wg grafiki reklamowej dołączonej do newsa oddali nam w posiadanie obwód kaliningradzki ;]przez Rod - Forum wspinaczkowe
Magnezja w kulce jest chuja warta, a magnezja w płynie nie nadaje się do wspinania z dołem. Rozumiem trzymanie pozorów ze względu chociażby na BHP, ale udawanie, że tą zasraną białą skarpetką można magnezować równie dobrze to gruba przesada.przez Rod - Forum wspinaczkowe
"Ze świetnej strony pokazała się także "stara" mistrzyni Angela Eiter, która nie miała większych problemów z "podwójnym" wpięciem do łańcucha." A może by tak "dawna mistrzyni" i "dwukrotnym wpięciem"? I cudzysłowy byłyby wtedy zbędne... "I znów niestety trudno zaliczyć start naszych wspinaczy za udany." Chyba raczej "trudnoprzez Rod - Forum wspinaczkowe
Wielkie brawa i szacunek!!! Fantastycznie, że czołówka nie odpuszcza wielkim ścianom! Powodzenia w zbieraniu całej korony!przez Rod - Forum wspinaczkowe
Trzeba być mega cienkim chujem wyautowanym z kadry żeby pisać anonimowo takie farmazony. Trzeba być mega twardym typem,żeby pomimo choroby,parametru i zawiści innych napierdalać takie drogi jak Alex. Szacun! powodzenia w treningu i szybkiej 9a życzę!przez Rod - Forum wspinaczkowe
no prosze, nie sadzilem ze tu tez to zawędruje ;] sorry za duplikat, Admin jak ma chwilę - temat nadaje się jak widać do usunięcia. pozdrprzez Rod - Forum wspinaczkowe
Nie wiem czy nie powinno pojsc na HP, ale mysle ze kolejny zbedny wątek w tym dziale nie zaszkodzi, a moze komus sie łezka w oku zakręci. Znalazłem w necie coś takiego: strona oferuje wyszukiwanie archiwalnych odsłon dowolnej praktycznie strony internetowej. Ja akurat wpisałem wspinanie.pl i proszę jakie kwiatki mozna obejrzec ;) polecam kliknąć jak najwcześniej - artykuły takie jak o tymprzez Rod - Forum wspinaczkowe
...wciskanie na siłę jednowyrazowego tytułu, a potem udowadnianie że miało to sens wspinaczkowy ("Players", "Pure", "Core"), czy beton w postaci "ADAM ONDRA THE MOVIE"...przez Rod - Forum wspinaczkowe
a potem jeszcze gorzej: "James Woods" ;] James Woods zajebisty aktor, ale zeby sie wspinal na poziomie 8B to nie slyszalem...przez Rod - Forum wspinaczkowe
"nagroda powędrowała w ręce zespołu, który dokonał jednego z pierwszych wartościowych polskich przejść ścianowych w Himalajach w ostatnich latach. Nie jest ono zapewne ani tak ambitne, ani tak stylowe jak nasze najlepsze osiągnięcia ze "złotych lat", ale miejmy nadzieję, że zainspiruje licznych następców. Taka też była intencja głosujących na nie członków Kapituły "Jedynki&quoprzez Rod - Forum wspinaczkowe
no to w szoku jestem, bo jak tam byłem to wydawało mi się że wszystko złaziłem i nie wyglądało tam nic na tak duże i w dodatku na asekurowalne z liną. pozdrawiam.przez Rod - Forum wspinaczkowe
to ostatnie zdjęcie to już chyba z Korsyki, na Capo Testa chyba nie ma az takich wydupien, choc moge sie mylic. pozdroprzez Rod - Forum wspinaczkowe
a.d.a.m Napisał(a): ------------------------------------------------------- > > > nie wszyscy wspinacze to dzielni wielbiciele > czystej natury > > i to znaczy, że są "zjebani", jak to mówisz > !!!??? > Nie, przeinaczasz to, co powiedziałem. > Ja dziurek Szalonego nie lubię tylko dlatego, że > są nieco za małe na moje palce. I wtedyprzez Rod - Forum wspinaczkowe
A według mnie Szalony poruszył kilka ważnych myśli i chwała mu za to. Przede wszystkim to, że nie wszyscy wspinacze to dzielni wielbiciele czystej natury o szlachetnym obliczu. Wspina się bardzo dużo zjebanych osób, ze zjebanym ego, zjebanym podejściem do życia i wspinania i nie należy ich akceptować, tylko dlatego że się wspinają, nawet jeśli wspinają się dobrze. Druga poruszona sprawa jest tprzez Rod - Forum wspinaczkowe
Isili i Domusnovas zdecydowanie - ze spaniem na dziko nie ma problemu, blisko do źródła wody, do sklepu (w Isili ze sklepem gorzej), no i oba rejony ogromne i zajebiste. A no i oczywiscie obowiązkowa wycieczka na północ do Capo Testa - skały jak z księżyca.przez Rod - Forum wspinaczkowe
No to sie zacznie tworzenie kont pod jeden post i głosowanie... ;]przez Rod - Forum wspinaczkowe
Prawdziwy przełom w polskim wspinaniu to wiadomo kto w tym roku zaprezentował i pomijając już nawet wątpliwości co do tego przejścia, "Jedynka" niesłusznie ominęła zasłużonego kandydata.przez Rod - Forum wspinaczkowe
W zestawieniu stopnia 9a+ przy La Rambla Extension widnieje: poprowadzone w 2008, powtórzone w 2006. Chyba ze chodzi o to ze panowie powtorzyli oryginał w 2006, a przedłużenie powstało w 2008, ale to chyba jest jakaś różnica. Nie wiem, bo nie biegam raczej po dziewiątkach a plus.przez Rod - Forum wspinaczkowe