bartek1987 Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> dostęp do tych
> informacji jest delikatnie mówiąc ograniczony,
Ograniczony... delikatnie mówiąc, to jaki poziom uczelni wyższych w Polsce, taka i kreatywność przyszłych magistrów. Jeżeli firma, dystrybująca przez 5 lat Five Ten w Polsce nie otrzymała żadnego maila w temacie zbierania danych, sklepy sprzedające również, to nic dziwnego, iż dostęp jest ograniczony :-) Nie znaczy to oczywiście, iż firma (czy sklepy) odpowiedzi by udzieliły. Ale najłatwiej jest powiedzieć - dostęp jest utrudniony.
> ... Dodatkowo w celu uzupelnienia w ankiecie zawarte sa pytania o Dystrybucje, Promocje it
Które to niby są pytania? Nie znalazłem żadnego pytania o dystrybucję, promocje itp
Pyt 1. Żeby umieć wyciągnąć wnioski z tego pytania, trzeba mieć pojęcie o rynku outdoorowym. Biorąc pod uwagę ankiete i to co piszesz, twoje pojęcie jest zerowe, wiec i wnioski będą żadne.
Pyt. 2. Kompletnie nie ma nic wspólnego z zarządzaniem produktem.
Pyt. 4, 7, 10, . Bez sensu w temacie zarządzania produktem.
O innych pytaniach nie wypowiadam się, bo mogą być pomocne, pod warunkiem odpowiedniej interpetacji. Ciekawe, jak zinterpretujesz pytanie o wykształcenie :-) Ogólnie rzecz biorąc, to nie jest ankieta na temat zarządzania produktem, ale jakiś kompletny chaos. Już bardziej pasowałby temat: "Trwałość butów wspinaczkowych Five Ten".
Jeżeli chciałbyś mieć faktyczne informacje na ten dokładnie temat, to musiałbyś pytać nie grupę docelową, tylko osoby powiązane z handlem. Ale wtedy, gdybyś faktycznie chociaż podjął taką próbę, to na 99,9% odpowiedzi (czyli obrazu sytuacji) i tak nie uzyskasz. Z różnych powodów.
Nie mam pojęcia, jak na podstawie tej anakiety ma powstać praca magisterska na ten temat. Chyba, że masz inne żródła, ale znając rynek outdoorowy, nie masz. Z chęcią przeczytałbym taką pracę...
inw