Re: Jacek-org rules!!!

GG
13 mar 2004 - 20:27:15
Arafacie, fajnie ze uzupelniasz o procedury.

[TOPRowcy z pewnoscia (dawniej) sie porozumiewali bedac w kontakcie wzrokowym z pilotem, gdy ladowal na zwyklym ladowisku,
i sadzilem ze kanal lacznosci wzrokowej nadal ma znaczenie.]

Ale to nie jest istota rzeczy co do pracy ratownikow
ktorzy wisza pod helikopterem.

a. Musza cwiczyc.

b. Istota rzeczy jest podejmowanie wspinaczy ze sciany.
Do tego celu trzeba moc wysadzic przy nich ratownika.
Do tego trzeba odpowiedniej nadwyzki mocy helikoptera,
a jesli mu lopata smigla wystaje mniej poza kadlub, to lepiej.


Blagam:
Czy moglbys swojej wiedzy uzywac do objasniania czegos?

Na przyklad jak to jest z wyborem konkretnego modelu w Tatry,
czy glosy o tym ze Sokol to de facto jest poprawiany 'polonez'
w ktorym 'remont' czy przeglad wymaga czestszych zmian silnika
niz w maszynach zachodnich?

Bo to jest wazna sprawa - kupic cos dobrego a nie to co jest pod reka.

Natomiast szczegoly proceury i tak beda znali tylko ci chlopcy,
ktorzy narazaja swoje organizmy jako ratownicy i piloci.

Pozdr
Podziel się:
Temat Autor Wysłane

Jacek-org rules!!!

Dzik 09 mar 2004 - 21:35:57

Re: Jacek-org rules!!!

GG 09 mar 2004 - 22:38:54

Re: Jacek-org rules!!!

Jacek - org. 10 mar 2004 - 03:54:49

Re: Jacek-org rules!!!

jacoos 10 mar 2004 - 09:23:32

Re: Jacek-org rules!!!

Macek 10 mar 2004 - 17:02:19

Re: Jacek-org rules!!!

Jacek - org. 11 mar 2004 - 12:44:24

Re: Jacek-org rules!!!

GG 11 mar 2004 - 17:55:02

Re: Jacek-org rules!!!

arafat 11 mar 2004 - 23:55:50

Re: Jacek-org rules!!!

Macek 11 mar 2004 - 21:04:40

» Re: Jacek-org rules!!!

GG 13 mar 2004 - 20:27:15



Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty