Re: Jacek-org rules!!!

GG
11 mar 2004 - 17:55:02
Liczy sie najbardziej stosunek torby do korby
(mocy do masy) i to, ze
np. w aloueccie zdaje sie ze smiglo nie wystaje z przodu przed dziob kadluba.
Wiec mozna wisiec obok klientow i cos im podac,
pilot jasno czuje hak bardfzo moze zblizyc sie do skaly nie zahaczywszy lopata.

Zmienilaby sie technika dzialania (mniej osob do srodka),
ale fakt ze alouetta na wys. Tatr ma zawis na cos 30 procentach mocy jest super. To znaczy ze jak wieje lub jest obciazeniem wisi dosyc mocno.

Wlasnie maly silny helikopter zdolny do akcji (desantu) w scianie jest najwazniejszy dla wspinaczy.

Pozostale zadania, wozene ratownikow na granie i sciezki, moze wykonywac inny, wiekszy. Nawet jest razniej.

Poza tym serwis maszyny i dosc czeste cwiczenia sa konieczne
(przeciez chlopaki sie w huku smigla porozumiewaja z pilotem na migi,
musza cwiczyc czesto zeby sie nie poubijali lub nie uwalili smigla,
np. zostawiajac lojanta przypietego do wyciagarki ze smigla rowniez przypietego lina do skaly).


Pozdr.
Podziel się:
Temat Autor Wysłane

Jacek-org rules!!!

Dzik 09 mar 2004 - 21:35:57

Re: Jacek-org rules!!!

GG 09 mar 2004 - 22:38:54

Re: Jacek-org rules!!!

Jacek - org. 10 mar 2004 - 03:54:49

Re: Jacek-org rules!!!

jacoos 10 mar 2004 - 09:23:32

Re: Jacek-org rules!!!

Macek 10 mar 2004 - 17:02:19

Re: Jacek-org rules!!!

Jacek - org. 11 mar 2004 - 12:44:24

» Re: Jacek-org rules!!!

GG 11 mar 2004 - 17:55:02

Re: Jacek-org rules!!!

arafat 11 mar 2004 - 23:55:50

Re: Jacek-org rules!!!

Macek 11 mar 2004 - 21:04:40

Re: Jacek-org rules!!!

GG 13 mar 2004 - 20:27:15



Nie możesz pisać w tym wątku ponieważ został on zamknięty