Moim zdaniem to żenada - Warszawa jest miastem bez planu zagospodarowania przestrzennego co skutkuje takimi kwiatkami jak ten "ogór". Pomijając kwestie estetyki - stworzenie nowej dominanty w ścisłym centrum Warszawy wydaje mi sie zupełnie bez sensu. Na przestrzeni ostatnich lat wybudowano w stolicy kilka takich wieżowców -bez ładu i składu - tu trzy obok siebie potem następny 2 km dalprzez Jegro - Hyde Park
Po czarnym albumie - nic już mnie nie ruszyło. Ale co ciekawe znam pewnego małolata któren twierdzi, ze po odejściu Mustaine'a to już zupełnie nie ten zespół...przez Jegro - Hyde Park
W zasadzie nie powinno sie uogólniać - Rednecki czyli innymi słowy swojskie wiejskie chłopaki zapodają bimber czy innego bourbona na lajcie i można z nimi biesiadować do rana, ale w wielkich miastach łatwo trafić na tych i te delikatniejsze. Czysta wódka kojarzy im się ze spirytusem przemysłowym. Jest taki bar w NY -nazywa sie Russian Vodka Room (albo przynajmniej był parę lat temu) i jak sie okprzez Jegro - Hyde Park
Bo mamy pół litra w bagażniku a nie jakiś six pack końskich szczyn...:)))przez Jegro - Hyde Park
Komi nie spierdalaj! Po prostu stajesz sie sławny! Znieś to po męsku. Na Staroscinę też była swego czasu nagonka, też się za Niego zabrali....i żyje.przez Jegro - Hyde Park
No w sumie rację masz. Kominiarz też człowiek. Mamy formowego Starostę, mamy różnych Doktorów...to możemy mieć i Kominiarza. Najwyżej w razie potrzeby komuś kominek przeczyści.przez Jegro - Forum wspinaczkowe
Wielki Teoretyk - zaiste może być czarnym koniem zawodów.przez Jegro - Hyde Park
Franek Dolas Napisał(a): [...]Bo są > zakompleksinymi, zaściankowymi, wieśkami, myślę że > jakby naszym zawodnikom zafundować psychologa to > dali by radę na światowych zawodach. wowprzez Jegro - Forum wspinaczkowe
Rychu a Turning Point na BBC zasiekałeś?przez Jegro - Hyde Park
Szybko opadł z sił biedaczysko...bo przecież eliminacje wygrał.przez Jegro - Forum wspinaczkowe
To znaczy, że Ramonetowi brakowało siły i dynamiki ?przez Jegro - Forum wspinaczkowe
kominiarz Napisał(a): > > Wielki Praktyku, czy jesteś pewien, że twoje tanio > > kupione maty są oryginalnymi matami > therm-a-resta? W 100% > Poza tym mowa była o skałach. Dywagacje na temat zimy były może bardziej do soplicy ale on podziela chyba mniej więcej moje zdanie (?) > Niektóre roślinki są dla materaca gorsze niż > kamienie. > Kolprzez Jegro - Forum wspinaczkowe
Wielki Teoretyku - zapewniam Cię ze przebicie Pro Lite 4 to żadna sztuka -pojedź nawet latem na 20 dni w góry i spij codziennie w innym miejscu -niekiedy pod gołym niebem, na trawie choćby. Wróć i pogadamy. Co do lamentów na temat przebicia -wystarczy mieć przy sobie klej kropelkę albo jeszcze lepiej jakiś klej epoksydowy ( niż urethanowy) -zaklejamy dosłownie jedna mikro kropelką (jak dziuprzez Jegro - Forum wspinaczkowe
Nooo z primaloftu warto w Stanach coś kupić bo jest taniej np kurtałka Marmota - 150$ co przy obecnym kursie jest rewelacyjna ceną -a przyda sie w Szkockich górkach na pewno:)przez Jegro - Forum wspinaczkowe
Jak mawia Homer Simpson-:))))) Ewentualnie rozważ zakup softshella (który ma Ci zawsze jakieś tam "wodoodporne" wykończenie DWR czy inne - z czasem na pewno i ono sie zetrze ale wtedy można je odnowić używając odpowiednich preparatów)bo przecież nie wspinasz sie w deszczu non stop a i na nartach wtedy nie jeździsz. A do tego kup tańszą ale lekka i cienką kurtkę z jakąś wodoodporną oprzez Jegro - Forum wspinaczkowe
TCU -maja 3 grubsze krzywki, i siadają lepiej w mniejszych, płytszych szczelinach, kieszonkach. Power Camy mają 4 cieńsze krzywki i są to hmm... "zwykłe" camy. Najlepiej sprawdzić na stronie producenta.przez Jegro - Forum wspinaczkowe
Nie nie ważyłem na wadze ale w reku -i na plecach podczas dłuższego wyjazdu. I zwykła była lżejsza, ponadto można z niej było zrobić szybko "komin" aby osłonić kuchenke od wiatru i 100 razy szybciej sie ja zwija i rozwija co przy codziennym zmienianiu miejsca pobytu i tym samym noclegu - ma znaczenie. Po 20 dniach i całodziennej wyrypie już sie nie chce człowiekowi dmuchać pro lite... aprzez Jegro - Forum wspinaczkowe
Polecam artykuły Macka Ciesielskiego z Gór nr. 12/1(grudzień-styczeń) 2006/2007 i 2(luty) 2007 traktujące o zaletach/wadach używania soft i hard shelli i nietylko ( co prawda autor pisze o odzierzy w kontekście stylu light and fast ale myślę, że rozwiązania przez niego stawiane sprawdza sie również w tradycyjnym "wolniejszym" ;) gór zdobywaniu). Pozdr. Jegroprzez Jegro - Forum wspinaczkowe
Albo czynnie sie rozgrzewać...;)przez Jegro - Forum wspinaczkowe
Ale Jerry pisał o Wild Things Tosiu.przez Jegro - Forum wspinaczkowe
Zwykły pro lite 4 jest wypas -śpi się na nim jak na łóżku,dobrze izoluje, ale prawdą też jest, że stosunkowo łatwo go przebić ( teoretycznie rzecz jasna łatwiej latem niż zimą gdy zazwyczaj namiot stoi na śniegu-chociaż z drugiej strony zimą można rakami czy dziabą...) no i mimo wszystko, jak dla mnie przy porównaniu do tradycyjnej karimaty przegrywa pod względem wagowym. Na krótkie, szybkie wypaprzez Jegro - Forum wspinaczkowe
Ja obie kurtałki nabyłem na wyprzedażach za oceanem - może warto poczekać na takowe -wszak zdarzają sie w sklepach na zachodzie. U nas jak wiadomo 3 letnia kurtka zazwyczaj kosztuje tyle samo co wisząca obok nówka:( Druga opcja to ściąganie ze stanów - tam teraz tanio:)przez Jegro - Forum wspinaczkowe