Gratulacje Żółwiu. Żałuje, że nie pojechałem, ale następnym razem...przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Witaj Żółwiu. Byłeś w końcu na buldermanii?przez Bratku - Forum wspinaczkowe
No Ba! Dobrze gadasz, więc browar ci się należy. Swoją drogą, jak było na tych zawodach, bo nikt, nic, nigdzie na brytanie nie umieścił? Z tym cieniasem to był żart. Czy to jasne?przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Mój pra- pra- pradziad używał włókna szklanego. Zajebiste tarcie w trakcie asekuracji i dodatkowa izolacja oplotu.przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Mój kolega miał operację. Wstawili mu dwie platynowe śrubki. Po pół roku rechabilitacji mógł zacząć trochę biegać, a po następnym pół roku mógł zacząć grać znowu w koszykówkę. Myślę, że wspinać można zacząć się trochę wcześniej, ale nie wiem czy twoja operacja ma taki sam charakter, więc spytaj lekarza.przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Poza tym nie wiem czy upublicznienie coś da. Gość jest pewnie takim kompostem, że mu wisi czy ktoś wie jak się nazywa czy nie. I tak będzie bruździł. Blokada jakaś, to dobry pomysł.przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Ja chce się dowiedzieć, więc się grzecznie pytam?przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Ja mam Chello i wiem, że są tylko dynamiczne IP (przynajmniej tak jest w Warszawie, może gdzie indziej jest inaczej). Admin namierzyć może, ale upublicznić oficjalnie mu nie wolno. Forum jest anonimowe, więc jeśli bez czyjejś zgody się upubliczni dane to mogą zamknąć stronę, a Admin może mieć problemy. Chyba, żeby to zrobić tak, żeby nikt nie wiedział jak? Najpierw niech Cyryl sprawdzi czy Lepperprzez Bratku - Forum wspinaczkowe
Niestety połowa providerów internetowych udostępnia tylko dynamiczne łącza IP. Za stałe IP trzeba dodatkowo płacić. Ale warto napewno spróbować.przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Tęga Buło masz absolutną rację jesteś cienki. Zrób kilka 6.3 z os to wogóle będzie o czym rozmawiać. A najlepiej jest się wspinać a nie rozmawiać.przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Powiedz mi cunt testerze co to jest elokwencja?przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Żartować sobie można, takiego świństwa to nawet po tobie nikt się nie spodziewał. Chuju jeden. Sorry teraz Lepperze. A jednak wolę chuju.przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Zróbmy konkurs. kto ma większą różnicę numerów (normalny but a wspinaczkowy), oczywiście trzeba go włożyć na nogę. jeśli różnica u dwóch zawodników będzie taka sama to będzie liczył się czas, w którym but będzie na nodze wspinacza (w sumie to nie musi być wspinacz). buty muszą być suche w trakcie zawodów!!!przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Drugi z moich patentów to: -skóra pluszowego misia; kupiłem go za dwadzieścia pln w Geantcie, ma wymiary około: 100x40x50. Po wypruciu wnętrzności super się nadaje (kolor czerwony, ale są też inne). Poza tym bardzo miły w użytkowaniu, bo pluszowy (trzeba jeszcze urwać oczy, nos i uszy bo "zawadzają") Polecam, jest wprost rewelacyjny.przez Bratku - Forum wspinaczkowe
W tyn alpinusie wczoraj byłem i 5.10 lace upy kosztują jedyne 439 pln. W dekatlonie jeśli jeszcze nie ma lace upów to lada dzień będą za 330-350. Swoje velcro musiałeś kupić kilka tygodni temu, zanie przyszła nowa dostawa od kudłatego i nowe ceny 440 pln.przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Kudłaty z tego co mi wiadomo sprzedaje teraz buty w cenie około 380-390 pln, dlatego w sklepach kosztują ponad 400.przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Ale mają dojść z Francji Lace-upy w granicach 330-350 PLN.przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Ja wolę wariant czeski, czyli zwykłą reklamówkę noszoną w ręku.przez Bratku - Forum wspinaczkowe
To ja powiedziałem, żeby je wziąć!przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Nikt wycen nie podawał i nie ja zacząłem dyskusję, więc nie wiem o co chodzi?przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Nie kupuj 5.10 w sklepach wspinaczkowych bo są one tam drogie (w niektórych nawet 440 pln). W dekatlonie kosztują 320 pln lace up. Powinny już być. Tak tanio bo dekatlon jest dystrybutorem na Europę i chce wykończyć konkurencję na rynku (w szwajcarii już mu się udało).przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Niestety tego samego dnia poprowadził tylko dupe biskupa i obranego ze skóeki, bo na soczewce dwa razy spadł na końcowym ruchu, ale zrobił ją dwa dni póżniej.przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Jest pomysł (bardzo fajny) żeby zrobić bulderowy puchar warszawy. Składał by się on z IV edycji: 1) Siennicka 2) BUW 3) SGH 4) Obozowa Jest to jak na razie tylko pomysł vel zamysł, ale jest już kilka poważnych osób chętnych do organizacji tego przedsięwzięcia.przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Pomysł Tęgiej Buły tak jak mój też wydaje mi się OK. Bo faktycznie wszystko jest w miarę jasne i szybko można rozegrać zawody. Ale buldery w każdej rundzie, moim zdaniem, muszą być różne.przez Bratku - Forum wspinaczkowe
Wydaje mi się, że nikt nie krytykuje tego, że zorganizowaliście zawody (których dawno w Warszawie nie było). Myślę, że wszyscy są wam za to wdzięczni, ale jest to tak oczywiste, że nikt wam za to nie dziękuje (a napewno szkoda). Krytykuje się i chwali rzeczy, które nie są oczywiste dla każdego. Wielkie dzięki za dobrą zabawe na zawodach, ale jeśli chodzi o formułę przyszłych zawodów to podtrzymujprzez Bratku - Forum wspinaczkowe
System pucharowy jest dobry, jeśli się wszystko dobrze zorganizuje. Jest on widowiskowy bo są to pojedynki, a nie występy pojedyńczych zawodników. Ale wszystko powinno było wyglądać następująco: 1) Najpierw rozgrywki grupowe. Z każdej grupy wychodzi jeden dwóch zawodników w zależności od ilości zawodników. Oprócz tego jest pewna ilość (ilość dopełniająca do ośmiu zawodników w drugiej rundzie) &quprzez Bratku - Forum wspinaczkowe
Chłopaki pomóżcie mu, bo jak nie to źle wypadniemy jako grupa "etniczna". Poza tym fajna ankieta, polecam.przez Bratku - Forum wspinaczkowe