Propozycja jest bardzo dobraprzez Tedy - Forum wspinaczkowe
Argumentacja przy Międzymiastowej do mnie trafia . Przy Kosińskim jednak nie . Nie uważam żeby droga zachowała swój charakter,dla mnie to już nie to samo. Cieszę się że udało mi się zrobić tę drogę przed dobiciem spitów . 2+1 powinna zostać bez spitów. Po dobiciu spitów znowu spadnie klasa drogi . "Wpadki" które zdarzyły się na Mnichu warto wziąć pod uwagę przy pracy nad kolejnymprzez Tedy - Forum wspinaczkowe
Wszystkiego najlepszego !!!przez Tedy - Forum wspinaczkowe
Droga wygląda pysznie . Gratulacje i dziękujemyprzez Tedy - Forum wspinaczkowe
NIe wywołuj ....... Też jade se w Tatry :)przez Tedy - Forum wspinaczkowe
>a co do stylu to wg mnie na takich (krótkich)drogach powinno sie liczyc przejscie jednego zawodnika. >przeciez jeśli wspinali się tak jak pisał szanowny dr. to zaden z nich nie zrobił drogi tylko każdy zrobił połowe- a drugiej >nie zrobił. >a flasha mamy zaliczyc im obu.... A według mnie to w górach drogę robi zespół. >uczciwszy byłby styl ze zawsze jeden rozpoznaje , naprzez Tedy - Forum wspinaczkowe
>ale jakby jakąś panią sponiewierała rysa... a nie tylko gimnastyka.. W tym wątku należy pogratulować, zrobić się małym i wyjść :) >birbagu, rysy w polskim wapieniu to ZŁO. nie przyjadę do was się wspinać, My usilnie zapraszamy, może jakaś się spodoba . Pozdrawiam Wielkie Gratulacje dla Ani !!!przez Tedy - Forum wspinaczkowe
A może robili Patagońskie lato ? Droga nr 33 na lewo od HOkeja .przez Tedy - Wspinanie i warunki w Tatrach
A mógłbyś doktorze przypomnieć jak idzie kombinacja Micaja?przez Tedy - Forum wspinaczkowe
Genralnie nie widze przeciwskazań. Żaden z moich dwóch instruktorów o tym nie wspominał. Często używam friendów do budowania stanów i nie zdarzyło mi się żeby któryś pełzłał . Mając do wyboru zrobienie stanu z frienda albo roksa wybieram roksa ale tylko ze względu na to , że frienda szybciej się zakłada i lepiej zostawić go na wyciąg np. na trudne miejsce. ALe wszystko zależy jak leży.przez Tedy - Forum wspinaczkowe
Gilu nikt nie chce mieć takich dylematów. Powiedz jednak jak Janek miał zmienić styl asekuracji skoro nie można montować tam stałcyh przelotów ?przez Tedy - Forum wspinaczkowe
>ale jak ktos sie ubije na takiej drodze to w oczy powiem autorowi ze jest chujem i tyle! Wara chyba widać jak droga wygląda . Autor nikogo do powtórzeń nie zachęca. Jest to psychiczna wspinaczka i tyle . Wiadomo, że wbijając się w tę drogę ryzykujesz wiele . Chcesz to idziesz nie chesz to nie idziesz - PROSTE!!! A z porozumienia wynika, że tam spitów nie można dobić i tyle . POzdraprzez Tedy - Forum wspinaczkowe
>bo chowanie szpeju do wora to chyba nasza polska tradycja taternicka. tradycja to tradycja trzeba kultywować . ALe jak sie komuś zdarzy mieć na wierzchu jakiś szpej to nie biore go od razu za buraka . Jego sprawa. MI tym krzywdy nie robi . >gdzies niech będzie inaczej, a u nas jest tak. i zajebiście:) też racjaprzez Tedy - Wspinanie i warunki w Tatrach
Gratulacje dla Kingi !przez Tedy - Forum wspinaczkowe
gratulacje po raz któryś:). JAnku zrobilibyście jakieę topo razem z Andrzejem wspólnie. Bo jak ktoś przyjedzie z "zewnątrz" to tam ma małe szanse się połapać co i jak . POzdrawiam Tedyprzez Tedy - Forum wspinaczkowe
Ja chodzę tak jak mi jest wygodnie. Jak wychodze na Mnicha o 8 to szpej mam schowany , plecak i tak pod scianą zostawiam. Jak wychodzę na Mięgusza o 5 rano to linę mam na plecach, bo nie lubię prowadzić z plecakiem . Róbta co chceta. Generalnie jak kogoś widze ze szpejem na wierzchu to nie uznaje go od razu za buraka . A teraz wydarzenie z parkingu pod Tofaną di Rozes : Około 7 rano na pprzez Tedy - Wspinanie i warunki w Tatrach
Schemat drogi był kiedyś w górach , był artykuł o dolinie KIeżmarskiej . NIEstety nie pamiętam w których :(. Z tego co wyczytałem w tamtym artykule to droga z gatunku psychicznych i ma bardzo mało powtórzeń. NA temat drogi spróbuj się czegoś dowiedzieć na słowackim forum np. tu :www.tatry.nfo.sk, www.jamesak.skprzez Tedy - Wspinanie i warunki w Tatrach
Chciałbym gorąco podziękować za wykonywaną pracę. POdziwiam !!! Co do pomysłu ferraty na półki to mnie szokuje ( negatywnie ). To jest dla niektórych ładny wyciąg wspinaczkowy .przez Tedy - Forum wspinaczkowe
Jaka jest wystawa ściany? Jest wspinanie na jakichś skałach w okolicy?przez Tedy - Forum wspinaczkowe
Gratulacje i czekamy na relacje !przez Tedy - Forum wspinaczkowe
Zyfri jest sens powtarzac. Tez najpierw ta ryse szedlem na drugiego . Naprawde poprowadz to sobie , ucieszy CIe to bardzo . Inne Rysy na Mnichu : Sprezyna, Rysa Marcisza, droga Mogilnickiego jest tez ciekawa . Na jurze to tak na szybko to : Podlesice : JArzebinka , Podwójna Aspiryna , Rysa trzech Andrzejów. Rzedkowice : POkrzywka , Rysa Momatiuka, Czerwona Piatka. Ale jak narazie Rysy naprzez Tedy - Wspinanie i warunki w Tatrach
Rysa HObrzańskiego to jedna z piękniejszych rys w POlsce. Dla mnie była duzo bardziej wymagająca niż miedzymiastowa . P.S Wacławy na początek jak najbardziej, ciekwe wspinanko w połogiej płycie .przez Tedy - Wspinanie i warunki w Tatrach
NA tych schematach jest miedzymiastowa . Dorga numer 1. ( fragment Pn ściany) 3 wyciag VI+ idzie na lewo od Zacięcia KOsińskiegoprzez Tedy - Wspinanie i warunki w Tatrach
Oszarpańce 25.06 - suchutka skała .POdejscie w adidasach .przez Tedy - Wspinanie i warunki w Tatrach
CZy na tej drodze potrzebne są haki ? Jak wyglądają stany, są na nich stałe haki ? Jakieś wrażenia z drogi bym poprosił ( tylko nie psuć os-a :) ).przez Tedy - Wspinanie i warunki w Tatrach