Oki. Po prostu robilem wszystkie drogi na tym schemacie , oprocz dr 9 i 10, niektore po kilka razy, i zmylily mnie podpisy. Pomywaczki czyli dr kosek sadowy to nr 3. 4 to tanczacy z blokami, 6 to byczkowski 7 filar kajki a 8 to lysy na wakacjach czyli wolf luniak. Ta 6 za gasieckim jest nieczytelna i u mnie wyglada jak 8. Dla pelnego przekazu brakuje tam dr mateja klak krotkie spiecie nalewo od gprzez Rekin - Wspinanie i warunki w Tatrach
Pytanie skad to jest topo? Bo tu kilka rzeczy sie mocno niezgadza :-). Pomieszano nazwy itp. Pytanie kolega moglby doprecyzowac o jakie trudnosci chodzi, bo na pierwszy wypad w tatry trudnosci z panelu i skal moga sie nie przekladacprzez Rekin - Wspinanie i warunki w Tatrach
Podsumowujac to co mowimy z micajem. Skoro jest tyle sniegu, jest zimno i nikt na polnocnych sie nie wspina to znaczy ze dostaniecie w tylek z zimna na obojetnie jakiej drodze. To juz chyba lepiej pomarznac na pd scianach jak koniecznie chcecie tam jechac. Moi kumple popelnili en sam blad dochodzac do rozwidlenia drog cassina i wiewiorek. Z zimna zawodnik ktory os robil takie trudnosci zawalczylprzez Rekin - Forum wspinaczkowe
Potwierdzam w calosci to co mowi micaj.moi kumple poszli w podobnych warunkach na filar wiewiorek, i najwiekszy wyjadacz nie byl w stanie zapalic w trudnosci z zimna. Osobiscie obserwowalbym lokalsow, jak sie nikt nie wspina znaczy ze jest rzesko. Polecalbym cos od poludnia comici na punta di frida, spigolo gialo, mozesz zrobic droge na piramidzie na pd scianie cimy i masz wglad w gorna czeac droprzez Rekin - Forum wspinaczkowe
Na grande raczej nie masz problemow. Idziesz polka do jej konca, i masz pierwszy zjazd. Schodzi sie droga wejsciowa wiec tak jak pisze magda mozna sie gielgac w ternie dwojkowo trojkowym, a mozna zalozyc zjazd i pojechac. Po przelaczce przy piramidzie sytuacja jest analogiczna. W sloneczny dzien beda zatory na zejsciach bo dochodza jeszcze grupy z przewodnikami wchodzacymi dr normalna na cimeprzez Rekin - Forum wspinaczkowe
Oplata jest jednorazowa.20 jurkow.trzeba miec kwit za szyba bo codziennie rano dziadek w kapelusiku jak u rybaka znad morza kontroluje kwity. Nie ma poblazliwosci dla zadnej nacji :-) .na jednej oplacie mozesz stac ile chceszprzez Rekin - Forum wspinaczkowe
Z doswiadczenia wlasnego, schron i parking, moge ci podpowiedziec, ze dlugotrwale kempowanie na parkingu nie ma sensu.lepiej zatrzymac sie na dole, jakikolwiek kemp, wieczorem wyjechac, i spac tylko tyle ile to mozliwe. Tam masz 2500 m wiec w nocy jest zimno i ciezko sie zregenerowac.jak jest kosta tak jak teraz to bedzie keszcze chlodniej. Wstanie o piatej ma sens. My o 7 rano bylismy piatym zesprzez Rekin - Forum wspinaczkowe
Z całego serca chciałem podziekować wszystkim, którzy włączyli się w akcję pomocy dla mnie. Dziękuję już za konkretną pomoc, ale również maile i telefony. Akcja ruszyła, gdy tak po ludzku byłem już zmęczony chorowaniem, a szczególnie tłumaczeniem córce, że coś się może wydarzyć. Jeszcze raz bardzo serdecznie dziekuję. Wojtek Wenta ps. aby było w moim stylu na wesoło. Po trzeciej operacji krprzez Rekin - Forum wspinaczkowe
ale sie czepiasz. dyskusja byla czysto teoretyczna jak tu. on mial przewodniki z surowszymi wycenami ja z tymi bardziej lajtowymi. i ja tyle :-)przez Rekin - Forum wspinaczkowe
chociazby chyba w przewodniu dwutomowym po dolomitach jest 6+ uiaa jako 6a. w kilku przewodnikach na wescie rowniez sie z tym spotkalem. temat omawialem m.in z mikserem ktory jest za surowszym wariantemprzez Rekin - Forum wspinaczkowe
Wojciech daj liste bo na pewno znasz, albo może poczekaj jeszcze. Maciej kiedyś znał całość, ale zapomniał. Uczył go Hierzu pozdr. ps. ponoć drugi od lewej - Chrobakprzez Rekin - Wspinanie i warunki w Tatrach
zerwało sie oczko (taśma) w ekspresie wysłuzonym ponad miare, oblatanym itp. MOJ BLĄD - zamiast wyrzucić w cholere stwierdziłem, że na ściance "jeszcze można". A dziwiłem się jak spadł Skinner bo mu łącznik trzasnął. Analogiczna sytuacja, stary sprzęt - WON z szafy. ps. sprzęt jest trzymany w domu w "swojej szafce", żadnego kontaktu z chemią itp pozdrawiam wwprzez Rekin - Forum wspinaczkowe
a) zabrałem na ścianke stare ekspresy petzla (10 lat). ze szczytu ściany dla zabawy skakałem a nie zjeżdżałem. współczynnik dość niski. lekko sie zdziwiłem gdy zerwał się oryginalny petzl. wyłapano mnie tuż nad ziemą na niższym punkcie. asekurant ktory sie niczego nie spodziewal wiedząc ze skacze dawał "sportowy luz" b) ekspres w charakterze lonzy wyłapał mi niespodziewany lot w tatracprzez Rekin - Forum wspinaczkowe
do wątku poruszonego przez Wojtka Święcickiego i Andrzeja Marcisza nt. stanu spitów dorzucę "trzy grosze", gdyż co najmniej od kilku lat rozmawialiśmy z Maćkiem Tertelisem nt. reekipowania naszych dróg. Asekuracja, poczatkowo określana jako komfortowa z uwagi na upływający czas staje sie bardziej iluzoryczna. Wiekszość z linii ( oryginalnie wyposażonych w kotwy stanowiskowe 2 X 12 mm, pprzez Rekin - Wspinanie i warunki w Tatrach
tak jak piszakoledzy nie masz sie co pieklic i albo pojsc sama albo zaplacic. proste prawo popytu i podazy. w 2010 laska z mojej pracy zaplacila przewodnikowi 1000 zl za wejsci z mezem na mnicha p. plyte. emocji i opowiadania miala na caly rok. za ta sama cene pan przewodnik zaproponowal miegusz wlk.przez Rekin - Forum wspinaczkowe
jak ci zalezy to napisz do grzesia mikowskiego. wspinalismy sie w tym dniu we trojke +maciek tertelis i ja, na zerwie i uprzedzeni przez kolegow ktotzy to zabezpieczali moglismy patrzec na spektakl z boku. o, a grzes robil foty.od siebie dodam, ze wowczas mimo 19 lat wspinania scisnelo mi sie gardlo jak zobaczylem czlowieka w swobodnym locie w dol z filara.czas bilismy mu brawo i darlismy mordy zprzez Rekin - Forum wspinaczkowe
AD 1991.instrukt. MT i P.Kosek. Miejsce - Filar Lechfora.Wspinacze-pluton AT policji. W (dowódca) - na piku A (zastepca) - na dole A (15 min wrzasków) - masz auto? W - cisza A - posłuchaj chuju , jak to przeżyje nigdy z Tobą pod wodę nie zejdę.przez Rekin - Forum wspinaczkowe
Jak widac na fotach wejscie w 1 wyciag od prawej - miedzy 1 a 2 ringiem, a dalej plytka jest raczej bezproblemowy. Trudnosia jest przejscie po filarku od dolu. Pogoda tez nam nie dala szansy. Woj.wentaprzez Rekin - Wspinanie i warunki w Tatrach
najłatwiejszym przejsciem "po spitach" będzie kombinacja tzw. "Sklodowski pachnący itp" na Spadowej omijajacy oba wyciagi VII- wyciągami V+ (oryginalnie Skłodowskii) i VI (war.Macka i Piatka AD `89). całościowo to nie jest więcej niż VI.Robiono to już od 1995 roku czyli od nastepnego sezonu po naszym przejściu Pachniesz Brzoskwinią. Rownież ominiecie 2 wyc WACKA na Mnichu Orłprzez Rekin - Wspinanie i warunki w Tatrach
odezwij sie na priva pozdr.przez Rekin - Forum wspinaczkowe
Też nie wiem, choć wydaje się to mało prawdodpodobne, gdyż sciana praktycznie wisi nad zimowymi ogródkami, a jest alternatywą dla tego co jest na lewo od drogi. Tym bardziej będzie fajnie, jak ktoś się doszuka schematu, i zrobi to może jeszcze tej zimy. W każdym razie nigdy nie spotkałem się, aby ktokolwiek wspominał o jej przejściu zimowym. Zgadzam się z Tobą, że przejście V (os, solo itp.) jprzez Rekin - Wspinanie i warunki w Tatrach
Robercie, droga jak każda inna na Zadnim K. Masz racje, jest to gora z kategorii szkolno - weekendowych, ale czymże ta droga rózni sie od innych wymienionych w przewodnikach? Znasz dluzej ode mnie zasadę,iż co nie wymienione, nie istnieje. Aby bylo jeszcze śmieszniej to alternatywą tego dnia dla mnie była droga Betkier-Nejman na Zadnim Granacie. W tym drugim przypadku też mialbyś taką uwagę?przez Rekin - Wspinanie i warunki w Tatrach
1. czy ktoś z forumowiczów posiada namiary na Przemysława Jankowskiego lub Jerzego Bogaczyka, prawdopodobnie z KW Poznań. W lipcu 1990 robiliśmy razem dr "Ratownicy" lub "Naczelnicy + Jasiek Roj". prawdopodobnie J. Bogaczyk wspinał się jeszcze kilka lat temu 2. 18.07.1993 przeszedłem solo z asekuracją dr. "Patrzykont-Kosek". wg. udzielonych mi wówczas informacji byłprzez Rekin - Wspinanie i warunki w Tatrach