Pamietam, że jakieś tam poręczówki są napewno z plaży do przełamania ściany skąd startuje 6b do góry, trad, 2-wyciągowa. Co dalej jest nie wiem. Na tej plaży robiłem tylko jakieś 6b, obite (startuje dosłownie na krawędzi wody). Bardzo polecam. Nie jestem pewien czy ten 25 wyciągowy trawers jest taki ciekawy pod względem wspinaczkowym. Pod względem emocji i widoków już napewno:) Z samych Śprzez zegarek - Forum wspinaczkowe
Traversia Europa startuje z małej kamienistej plaży. Z tej plaży startuje kilka dróg, kilka obitych - bardzo fajne miejsce. Polecam!przez zegarek - Forum wspinaczkowe
Te najbardziej kanciaste robione sa ze sklejki. Do tego lakierowanie - farba wymieszana z piaskiem (chyba szklarskim, jesli sie nie myle). Warto kilka razy pomalowac. Tego typu struktury - o stosunkowo prostych ksztaltach - mozna zrobic samemu z kawalkow plyt osb. Sam tak robilem. Inne rodzaje struktur z bardzo wymyslnymi ksztaltami robione sa z laminatu.przez zegarek - Forum wspinaczkowe
rowniez wedlug mnie: Serduszko - mocne vi.2. (robilem uzywajac takiej poleczki na lewo mniej wiecej w polowie - 1/3 drogi, jedna osoba twierdzila ze bez tego, inna ze mozna tego uzywac), Tsunami - vi.2+, ale napewno latwiejsze niz 'wszystkie harde bandy' na Sciankach.przez zegarek - Forum wspinaczkowe
jw. prosze dzielic sie swoimi uwagami. zasada - drogi rysami na ktorych nie da rady "oszukiwac".przez zegarek - Forum wspinaczkowe
Micaj: a ktore takie drogi z rysami bys polecil na ktorych nie da sie oszukac we wspomnianej wycenie?:)przez zegarek - Forum wspinaczkowe
jedynka VI.2, klasyk. nie jestem pewien ale np. Niesmiertelnik na Husykich dla mnie byl trudniejszy niz Jedynka:) a wlasnie Niesmiertelnik konczy sie na barierkach na tarasie czy przy ostatniej kotwie? szczerze to powyzej tego ostatniego ringu nie bylem w stanie nawet dygnac:/przez zegarek - Forum wspinaczkowe
Micaj: ruchy sa bardzo zroznicowane (plytki, rysa, okapiki). zdecydowanie gwiazdka w przewodniku musi sie znalezc:). najdluzej meczylem sie z ostatnim okapikiem - wklinowywaniem mniej wiecej polowy ciala w te skosna ryse jest super:) co do wyceny - w calosci jeszcze nie pocisnalem, ale ruchy wszystkie porobilem wiec napewno jest mniej niz 6.4. kolo 6.2+/3 bym obstawial, ale tez chetnie uslprzez zegarek - Forum wspinaczkowe
ok, dzieki za info. przy nastepnej okazji poszukam tych oblaczkow.przez zegarek - Forum wspinaczkowe
witam, co to za nowa droga - i czyja - na husyckich skalach? na lewo od starszej, jedynej obitej drogi (smiertelnik, ~ 6.1+). startuje z poleczki. ta nowa linia wedlug mnie to jedna z najladniejszych linii (wedlug mnie). teraz musze poczekac do jesieni zeby sensownie pod nia podejsc;) czy ktos moze sprzedac patent na przejscie Delicatessen na Jastrzebiej Turni? dochodze do drugich srednich poprzez zegarek - Forum wspinaczkowe
wyglada dobrze. drewno ladne i mniej kasuje skore... a swoja droga czekam na produkcje woodpecker'a :)przez zegarek - Forum wspinaczkowe
rowniez gratuluje autorowi! Arekprzez zegarek - Forum wspinaczkowe
i pewnie 2 m wzrostu mial ;) robiacy pierwsza wpinke w polach marchewkowych z kamienia:]przez zegarek - Forum wspinaczkowe
rowniez chetnie bym sie dowiedzial, z tym ze ja startowalem do tej drogi pierwszymi ringami na lewo od Swiadectwo Minionych.... mysle ze trudnosci i tak sa w innym miejscu... Kajman jakas wycene orientacyjna masz dla tej drogi? chetnie sie dowiem co przypadkiem padlo;)przez zegarek - Forum wspinaczkowe
dolaczam sie McArona z prosba o nie obijanie tych rys. widoczna na zdjeciu jeszcze skosna ryska (do gory w prawo) wydaje sie trudniejsza ale jest rowniez do zrobienia na wlasnej (wedlug mnie kolo vi.1/vi.1+) z wymagajaca asekuracja. moze uda sie poprowadzic zanim zostanie obita cala skala...przez zegarek - Forum wspinaczkowe
tak chyba tez mi sie wydaje ze to cos kolo tej wyceny (porownujac ilosc prob do psychokilera na staroscienskich)... ufff teraz wiem ze jednak z forma nie jest tak calkiem calkiem zle:Dprzez zegarek - Forum wspinaczkowe
witam, nim zawital snieg na majowke udalo mi sie obejrzec drogi na Fajce. sporo jest nowych - szczegolnie ta startujaca u stop (od strony C z przewodnika) najpierw rysa pozniej oblym ostrzem (ile to moze miec?). drogi na samym szczytowym 'glazie' (chyba ich tam ze trzy sa obite) wygladaja mocno. jakie mniej wiecej sa ich wyceny, bo chyba tylko skrajnie prawa ma petelke na ringu startowprzez zegarek - Forum wspinaczkowe
mysle ze z jakies 2-3 miejsca beda mocowania do podlogi. no nic materialy zebrane. w gre wchodzi jeszcze zrobienie campusa, jednak na tym nie bardzo bedzie mozna cwiczyc chodzenie na nogach;)przez zegarek - Forum wspinaczkowe
tak, absolutnie. nie chce nic w scianach wiercic. calosc w zasadzie bedzie wolnostojaca.przez zegarek - Forum wspinaczkowe
45 stopni jednak troche duzo. szerokosc garazu nie jest zbyt duza. mysle 40 stopni musi starczyc. wstepnie projekt moj zaklada takie cos: lub maly start na nogi pionowy, na gorze ponownie lekki pion i kawalek dachu.przez zegarek - Forum wspinaczkowe
witam, pytanie do osob raczej posiadajacych mala scianke w domu. czy jest sens robic mala scianke w garazu? mam do wygospodarowania jakies 2,5 x 2,75 m sciany. robiac przewieszenia uzyskamy mniej wiecej powierzchnie trzech plyt (3x 2,5x1,25m). przewieszenie okolo 20-30 stopni lub dwu-trzy stopniowo - 20stopni, 30 stopni, dach. czy takie cos wystarczy do podladowania przez zime/jesien? chodzprzez zegarek - Forum wspinaczkowe
173 cm i normalne rece. do dziurki na fakera siegam na maksymalnym wyciagnieciu na tyle ze jestem w stanie zahaczyc tylko czesc fakera palca z paznokciem. no coz z tego nie potrafie wyjsc.... ogolnie droga mi sie mocno spodobala, dlatego draze temat;)przez zegarek - Forum wspinaczkowe
filar potoka zgadza sie z opinia o vi+/1. droga ladna po ladnych oblaczkach. w porownaniu do takiego vi.1+ na solidarnosci to zdecydowanie filar potoka jest latwiejszy.przez zegarek - Forum wspinaczkowe
robilem (o ile zrobieniem drogi mozna nazwac wejscie z uzyciem basica jako asekuracji na wiszacej linie, nie wnikam). wydalo mi sie latwiejsze jednak niz vi.1 na slonecznych gornych (chociaz wydaje mi sie to i tak trudnym vi.1). ogolnie droga bardzo ladna.przez zegarek - Forum wspinaczkowe
zatem wydaje sie ze nie zbyt dobrze kombinowalem wyjsc prawa reka z niezlych dziurek po prawo. za tydzien moze bedzie okazja poprobowac. wyzsi najpewniej siegaja do pancernego fakera kolo ringa;) dzieki!przez zegarek - Forum wspinaczkowe
tak pytanie dla osob ktore zrobily te droge. dzis sporo sie meczylem i nie jestem w stanie wystartowac z tego 'palczastego startu'. dalsze ruchy dla mnie trudne ale idzie je zrobic. start nie cholere. zaczynam podejrzewac ze autor drogi byl z 10 cm wyzszy... moze jakies patenty dla nizszych ktos posiada do tej drogi? a.przez zegarek - Forum wspinaczkowe
no tak jeszcze paru konowalow trzeba odwiedzac;) eh i a tak mi sie wydawalo ze wkoncu dobrego partnera do wspinaczki udalo mi sie znalezc.......przez zegarek - Forum wspinaczkowe
dobra nastraszony zostalem pozadnie..... wczoraj i tak juz zdemontowalem chwytotab. jak przyrzad jednak w domu niezbyt szczesliwy. bez ortopedy faktycznie sie nie obejdzie:|przez zegarek - Forum wspinaczkowe
jak to zajebiscie sie dowiedziec o bledach w sztuce troche za pozno.... :] troche prania mam to jak widze jak znalazl bedzie :)przez zegarek - Forum wspinaczkowe
witam, wczoraj po rozgrzewce standardowej jak zawsze przystawilem sie do chwytotablicy, mysl a moze wedlug zasad zaczac cw. od dziurek na 2 palce (do tej pory na 3 tylko cwiczylem) i pierwsza proba i bach strzelilo cos w przedramieniu. w zasadzie nie boli ciagle. boli w przedramieniu i w dloni jak chce scisnac cos w dloni za pomoca fakera i drugiego srodkowego palca. jak naciskam np. na blat stoprzez zegarek - Forum wspinaczkowe