1. To nie złośliwość tylko próba aktywizacji - dodatek :) oznacza, że żartuję. 2. Jeszcze będziemy nad tym siadać, ale zanim poszliśmy pierwszy raz - też siedzieliśmy. Efekt znasz. :) Winna mogła być pogoda (na bank tak było), ale i tak chcieliśmy maksymalnie zabezpieczyć tyły. 3. Zanim "obraziłem" 1000 osób w tym 100 bardzo przeszukałem forum dwukrotnie, a w sieci jest tylko to co zprzez kazior - Wspinanie i warunki w Tatrach
Widzę, że drogi I (z miejscem III) lub II, ale piękne i eksponowane są poza Waszym zasięgiem. :) Spróbujemy się wbić w jedną z tych dróg jeszcze raz w ten weekend. Ale jak ktoś ma materiały dotyczące tej ściany - wystawa północna (JAKAKOLWIEK DROGA, ale dokładnie) to proszę o cynk. Pozdrawiam. Ahoj.przez kazior - Wspinanie i warunki w Tatrach
W zeszły weekend chcielismy się z kumplem wspiąć na szczyt Pośredniej Grani - Drogą Martina jest to droga nr 4 na ponizszym zdjeciu Pomimo, że kumpel wspinał sie juz wiele razy w okolicy jak również na Pośredniej to na początku za cholerę nie mogliśmy znaleźć wejścia w ścianę na tę drogę, a potem cały czas nie bylismy pewni czy dobrze idziemy (betony po jaja mogły miec na to znaczący wpływ)przez kazior - Wspinanie i warunki w Tatrach
Zamieściłem ten wątek z powodu takiego, że mam kolegę który kupił sobie też grivela tylko jorasses i kiedys przyszło mi do głowy, żeby się z nim drażnić, że ten jego czekan to jakiś pęknięty (pierwsza na swiecie peknięta stal damasceńska i takie tam) i rzeczywiście szału od takiego gadania dostawał. I dostaje do dzisiaj. I nie wiem jak można kupić peknietą dziabę z zamiarem zakupu właśnie tejprzez kazior - Forum sprzętowe
Nie pomyślałem o naprawie. :) obejmy zaciskowe? czy zakład kowalski? Obie rzeczy w mojej głowie leżą na innej półce niż dziabki. Poszedł za 370 - trochę drogo.przez kazior - Forum sprzętowe
Jest jak nowy tylko stary i peknięty. I jedyne 200 PLN. Został już tylko 1 dzień. Napieprzajcie bo cena rynkowa za niska, a minimalna za wysoka. I mówię Wam nie pójdzie po prostu. Co to k.... jest jakość użytkowania w tym przypadku? To chyba tylko na takie najbardziej "moralne" drogi się nadaje. Już nie mówię Palenica - Morskie Oko zimą. Ale latem idealne na KOŃSKIE muchy muprzez kazior - Forum sprzętowe
Daidoss czyli Grzesiek M.? PS1 Co w tym złego, że chłopaki dopiero zaczynają się wspinać, a u siebie niestety nie mają gdzie trenować za bardzo. Spotkałem zimą typa w Piątce i było śmiechu jak cholera. Jak na warunki (3-4 lawinowa;mgła/zachmurzenie totalne;kurewski wiatr;ciągły opad) panujące w tamtym okresie to nawet ambitne cele mieli. Co prawda turystyczno/taternicze (sam takie miałemprzez kazior - Hyde Park
ja pamiętam tam solidny odciąg na całej drodze (stąd chyba nazwa drogi) i fakt wyślizgana (ale w stosunku do naszej Jury to wyślizganie było z tarciem jak cholera), natomiast okapik był chyba obok, no chyba że wkosiłeś przez okapik to szacun! Dla mnie najfajniejszą drogą jaką robiłem był Kokijev raz, na dole łatwy, a w górnej połowie prawdziwy kancik (ale to naprawdę prawdziwy) za jakieś 6c (przez kazior - Forum wspinaczkowe
np Buhtejl 5a w sektorze B3a może nie w przewieszeniu ale przez przewieszkę lekką Widziałem jak parę osób tam poległo. :) Dilema 6b w sektorze B3b dało mi też do myślenia. Ale ogólnie w Crni kal wyceny w miarę pasują, choć czuć że raczej mocne w danym stopniu.przez kazior - Forum wspinaczkowe
chyba tutaj jest ok?przez kazior - Forum wspinaczkowe
Crni Kal inne w sieci są starsze i mają trochę nieaktualne i czasami dziwne wyceny Kotecnik byłem we wrześniu, wygoniły nas po 10 dniach cholerne burze za to bardzo przyjemne wspinanie, Polecamprzez kazior - Forum wspinaczkowe