...ale czemu poniżej artykułu odnośniki do Oli Taistry i "Zobacz więcej o Ola Taistra"? A dla Kingi naturalnie WIELKIE GRATULACJE!!! Czekamy na 8c+ ;]przez Rod - Forum wspinaczkowe
...kolejnego artykułu spod tytułu "dlaczego warun przeszkodził pewnej Aleksandrze w zrobieniu ósemki ce". Gratulacje dla Kingi - jak widac prawdziwy skill nie boi sie ani temperatur, ani kontuzji, ani nawet bakterii ;] Konrad - kolejny fajny film, czekamy na wideo relacje gdy juz padna te zapatentowane 8c ;)przez Rod - Forum wspinaczkowe
Zażartowałem tylko z tego, że pytanie dot. polskich dróg, które zostało mu postawione chyba troche jako zachęta do spróbowania polskich ekstremów, Ondra skwitował tylko "ta, brzmi niezle" ;]przez Rod - Forum wspinaczkowe
Jeśli czegoś można Adamowi pozazdrościc, to chyba najbardziej tego, że jednym tchem jest w stanie wymienić tyle rejonów wspinaczkowych, które uważa za piękne. Myślę, że niewielu jest 17-latków, którzy mogą mówić, że ulubione buldery mają w RPA, a w Hiszpanii większość rejonów 'pozamykali' w kajecie ;) Bardzo przyjemna rozmowa, przy okazji Ondra lakonicznie pokarał nasze ogródki ;)) aleprzez Rod - Forum wspinaczkowe
dla mnie odpowiedz jest prosta: jesli troszczy sie tak o kostki (hehe) to niech podlozy crasha _GDY JEST TO UZASADNIONE_, ba - jesli jest to uzasadnione niech nawet wepnie te 1 wpinke z ziemi. zupelnie nie rozumiem dlaczego zapominacie ze wpinka tez jest ruchem, ktory w pewien sposob meczy. nie mowie ze Iban nie dalby rady, byloby to paranoja, ale szerzenie trendu ze wpinac sobie mozna 2 wpinki tprzez Rod - Forum wspinaczkowe
a według mnie właśnie należy takie rzeczy komentować, a nie wychodzić z założenia że przejscie to przejscie. no bo Panowie, jasne - najwazniejsze jest bezpieczenstwo wspinacza, gdy mamy do czynienia ze wspinaniem sportowym. gdyby tam rzeczywiscie leżała na dole sterta gruzu, albo byłby niebezpieczny upadek ze wzgledu na strome podejscie, czy jakikolwiek inny czynnik (kiepko obita droga, brak mozlprzez Rod - Forum wspinaczkowe
bulek Napisał(a): ------------------------------------------------------- > swoja droga przydalyby sie wyniki.. szczegolnie > dokladne wyniki finalow - mysle ze niejedna osoba > chetnie by poznala system punktowania ;) dokładnie. szczerze mówiąc to na wielu twarzach było widać zdziwienie przy ogłaszaniu wyników.przez Rod - Forum wspinaczkowe
a tak swoja droga to czy film z Underground został odłożony na lepsze czasy, pojawi się jakoś niedługo, czy też może jest częścią Sprawy Humoru?przez Rod - Forum wspinaczkowe
"Gosia Kusztelak wspinała się w swoim bardzo statycznym i powolnym stylu, doszła do przedostatniego chwytu, wykonała obrót o 360 stopni opierając stopy na topowym chwycie" a nie czasem 180? Poza tym jak zawsze przyjemna w lekturze relacja.przez Rod - Forum wspinaczkowe
laura palmer Napisał(a): > Playboja, dla zdrowia potomka, będzie mu tata > kupowal, jako i kupowal pierwszemu synowi > > No a zmiany z mojej strony: na noc będziemy > zapraszać tylko dzieci odmiennej plci;) > Keep up the good work ;) > Jakoś tak moi interlokutorzy chcą uslyszeć, że > wyrzucę z domu na zbity pysk syna, jeśli > zostanie pedalem. Nie. Jprzez Rod - Hyde Park
a tak gwoli rozwoju dyskusji: co jeśli szkołę dobierzesz dobrą, Ty i mąż będziecie podejście słuszne promować, a mimo to znajdzie się ktoś, ot powiedzmy kolega z podwórka - taki Jaś Kryptopedał, który w Waszej obecności ogląda Playboy'a, a po kątach maca się z kolegami, ot właśnie taki Jaś przyjdzie i przekabaci Twojego potomka? co w takiej sytuacji?przez Rod - Hyde Park
Gość zaczął się wspinać po tym jak utracił wzrok - wyraźnie mówi o tym w filmiku. I nie nazywam tego pojebanym w celu pognębienia tu kogokolwiek. A o tym dzieciaku robiącym 7c miałbym tylko tyle do powiedzenia, że jego reakcja po zrobieniu drogi była bardziej normalna niż podnieta rodzinki i cała dyskusja na brytanie. Młody widać że podszedł do tego jak do normalnej sprawy, skromnie ucieszył sprzez Rod - Forum wspinaczkowe
Sam nie wiem czy to inspirujące, czy pojebane, ale na pewno robi wrażenie:przez Rod - Forum wspinaczkowe
Less-R Napisał(a): ------------------------------------------------------- > Było, minęło ... choć niestety nie do końca. > Piętnować trzeba tych, którzy dzisiaj chwytają > za dłuto ! o to mi wlasnie chodzilo. Wg mnie Szalony nie musi się tłumaczyć z kucia, bo być może rzeczywiście było to uzasadnione w jego czasach. A nawet jeśli nie było, to teraz nie ma co tego rozdrapywać, boprzez Rod - Forum wspinaczkowe
Uważam, że zła jest jakakolwiek ingerencja w to, co zastaliśmy na skale. Czy jest to ingerencja w postaci kucia, czy zaklejania by odtworzyć to co było, zawsze jest to posuwanie ingerencji do przodu. Jeśli pytasz o to dlaczego uważam jakiekolwiek ingerencje za złe, moja jedyna odpowiedź brzmi: bo jest to wg mnie brak szacunku dla mocniejszych od siebie. Jak powiedziałem wcześniej: jeśli tam jestprzez Rod - Forum wspinaczkowe
Nie do końca rozumiesz: zapewne wiele z dróg, po których się wspinam jest preparowanych. Ale to nie zmienia faktu, że nie uważam tego podejścia za słuszne. I absolutnie nie zgadzam się tu z trz, że "głosujemy przejściami za kuciem". Nie pochwalam kucia, co nie znaczy, że będę teraz szukał kutych dróg by je betonować - bo jak ktoś słusznie powiedział: raz wykutej drogi nie przywróciszprzez Rod - Forum wspinaczkowe
Czytając wątki takie jak "Aberracja", czy "Afera Szalonego" wydawało mi się, że w sumie nie mam i nie mogę mieć nic do powiedzenia, bo gdy Szalony robił już naprawdę mocne drogi, ja dopiero byłem w planach. Niemniej jednak wydaje mi się, że głos kogoś z młodego pokolenia może tu jednak mieć, choć pewnie marginalne, znaczenie. Rozmawiając wśród swoich rówieśników na tematprzez Rod - Forum wspinaczkowe
należy jeszcze dodać że chłopaki pociągneli też Mezzogiorno di fuoco 8b, wiec tez nie byle jakie przejscie.przez Rod - Forum wspinaczkowe
Po tych wszystkich aferach związanych z wątpliwościami co do poprzednich przejść, kwestionowaniem ich prawdziwości i prawdomówności Baby-G, az dziw bierze ze w ogole komukolwiek chce sie to czytać. Jeszcze większy dziw, że komukolwiek chce się o tym donosić.przez Rod - Forum wspinaczkowe
swoją drogą czy coś się zmieniło na stokówce od czerwca? jakieś rozkopy, podkopy, ogólnie cokolwiek nowego? pozdrprzez Rod - Forum wspinaczkowe
Gratulacje dla Kingi za powrót po kontuzji. Chyba nikt nie wątpił, że szybko wróci na podium, mam nadzieję że też tylko kwestią czasu jest przeczytanie o kolejnych skalnych ekstremach w jej wykonaniu.przez Rod - Forum wspinaczkowe
Gratuluje fotek, bardzo klimatyczne, retusz również.przez Rod - Forum wspinaczkowe
zabronu na maglajz raczej nie ma, bo wory przy plecach mają przytroczone. chyba ze noszą tam husteczki do wycierania dłoni.przez Rod - Forum wspinaczkowe
Według mnie jedyne o co można mieć "żal do Adama", to nie fakt że zadeklarował i nie zrobił, ale fakt ze wlasnie tego nie opisał... Przecież najlepszym wspinaczom zdarza się podjąć projekt i go nie wykonać, nie ma w tym jeszcze powodów do wstydu. Poza tym, chyba cała sztuka w tym, żeby brać naukę z tego co nie poszło - dlatego też relacja Adama z nieudanych prób na Action Directe mogłabprzez Rod - Forum wspinaczkowe
tak powinna. Tylko trzeba by odjąć cały ten barek, szklane ścianki działowe, dodać troche klimatycznego brudu i odjąć troche oświetlenia. Jak widać się żyje się za granicami. Sorry jeśli już było, szukałem linku w postach ale nie znalazłem - może nie jestem taki biegły w tej całej wyszukiwarce.przez Rod - Forum wspinaczkowe
jedyne co mi udało się gdzieś wyczytać to że kręci baldy na finale w baldach na KFG ;]przez Rod - Forum wspinaczkowe
z żalem przyznaję rację. film nie jest specjalnie ciekawy, a Nalle wspinac sie moze i potrafi, ale charyzmy do krecenia o nim filmow to on nie ma.przez Rod - Forum wspinaczkowe
a tak przy okazji to moze jakies namiary na players macie? bo torrent pod ta nazwa wyszukac to istna katorga..przez Rod - Forum wspinaczkowe