jodlosz Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Hej,
>
> fajny news i klasowe przejście.. gratulacje!
>
> zastanawiam się jednak, skąd informacja że ocena
> asekuracji R3+ oznacza 30-40 metrowe loty? Samo R
> jest chyba nieporozumieniem dla drogi w większości
> obitej, z ewentualnym dokładaniem asekuracji
> własnej (szczegóły dt. asekuracji dostępne na
> schemacie: [
ragnilecco.com]).
> Właściwą literka byłoby S, ew. RS. Z kolei cyfra
> 3, nawet z plusem, w żaden sposób nie oznacza
> lotów 30-metrowych i dłuższych. Podaje się że S4
> to bolty w odległości 7-10 m z potencjalnie
> niebezpiecznymi lotami, S3 to bolty 5 do 7 metrów
> i długie acz bezpieczne loty. R3 z kolei to loty
> do 8 metrów, potencjalnie niebezpieczne. R4 to już
> grubsza akcja - wysoce niebezpieczne loty do 15
> metrów.
>
> PS. Nie wiem, gdzie pojawiła się inf. o
> 15metrowych runoutach (na FB Oli nie znalazłem).
> Że schematu w żaden sposób to nie wynika.
>
> pzdr
> jodlosz
Info własne - od Oli.