Hej,
fajny news i klasowe przejście.. gratulacje!
zastanawiam się jednak, skąd informacja że ocena asekuracji R3+ oznacza 30-40 metrowe loty? Samo R jest chyba nieporozumieniem dla drogi w większości obitej, z ewentualnym dokładaniem asekuracji własnej (szczegóły dt. asekuracji dostępne na schemacie: [
ragnilecco.com]). Właściwą literka byłoby S, ew. RS. Z kolei cyfra 3, nawet z plusem, w żaden sposób nie oznacza lotów 30-metrowych i dłuższych. Podaje się że S4 to bolty w odległości 7-10 m z potencjalnie niebezpiecznymi lotami, S3 to bolty 5 do 7 metrów i długie acz bezpieczne loty. R3 z kolei to loty do 8 metrów, potencjalnie niebezpieczne. R4 to już grubsza akcja - wysoce niebezpieczne loty do 15 metrów.
PS. Nie wiem, gdzie pojawiła się inf. o 15metrowych runoutach (na FB Oli nie znalazłem). Że schematu w żaden sposób to nie wynika.
pzdr
jodlosz