Icefall Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Jak można coś doradzić, to dodajcie
> wyszukiwanie elastyczne (po datach - np. +/- 3 dni
> w każdą stronę). Mi podało lot w Yosemity z 3
> przesiadkami za ponad 4 tysiące, w terminie w
> którym normalnie tam byłem 2 razy płacac z
> Airfrance z Wawy przez Paryż niecałe 2 za bilet
> powrotny. Pewnie problem tkwi w sztywości dat...
Dobry pomysł, szczególnie, że wyniki będą wysyłane na maila, więc czas oczekiwania nie będzie tak doskwierający. Też tak myśleliśmy. W zasadzie takie było założenie od początku, ale jak to bywa w życiu, rzeczywistość sprowadziła nas na ziemie. Okazało się, że żeby móc wykorzystywać zasoby partnerów musimy zapewnić konwersję na pewnym poziomie, tzn nikt o zdrowych zmysłach by nam nie pozwolił obciążać i odpytywać swoich baz danych w nieskończoność. Łatwo sobie wyobrazić jaką konwersję posiadają zwyczajne wyszukiwarki, gdzie użytkownik robi jedno zapytanie, generuje jeden proces i ma wynik. Potem kupuje bilet, bo ma to czego szukał i co chciał kupić. U nas jeden użytkownik robi za parędziesięciu zwyczajnych (system klonuje zapytania, czeka na wyniki, a potem łączy w odpowiedź). Wprowadzenie zakresu dat, dla nas technicznie do wykonania w parę godzin, spowodowało pomnożenie tego o ilość dni, a w rezultacie odłączenie od systemu (nawet nie jestem pewien czy by technicznie podołali takiemu atakowi) po pierwszych paru wyszukaniach i pewnie tez naraziło też na kary umowne.
Wprowadzamy teraz +/- 1 dzień i to też takim zakombinowanym i zakręconym algorytmem, że nie chciał byś go widzieć :(. Wszystko po to żeby pytać o jak najmniej, a dać jak najlepszy wynik.