Apache:
> 20 metrowa droga 6.3 z trudnym startem i dosc
> latwa koncowka z naprawde iluzoryczna asekuracja
> to bedzie
> 6.3 X Druga duzo powazniejsza droga
> zaczynajaca sie latwym terenem a konczaca
> boulderowymi ruchami 20 metrow nad ziemia z rownie
> iluzoryczna asekuracja tez bedzie wyceniana na 6.3
> X.
> W skali E wyceny tych drog roznilyby sie znacznie
> bo i powaga tych lini jest inna.
> Jednym slowem WRX jest licha i moim zdaniem
> ustepuje znacznie E-skali.
Na razie główny problem polega na tym, że OIMW nie ma w Polsce żadnej VI.3 X, pod Krakowem być może jest jedna VI.3 R/X - czekam na pierwszy lot z kruksa i jego konsekwencje. Jeśli chodzi o VI.3 R to na dwóch walnąłem (w obu przypadkach z kruksa) i nie było wesoło, więc dość dokładnie wiem czym się to różni od VI.3 W, a tym bardziej od VI.3 bez literki.
Więc na razie skala WRX sprawdza się wyśmienicie - pewnie gdybyśmy mieli z 2 000 TRADów z literkami to byłaby inna śpiewka i Twoje zastrzeżenia Piotrze byłyby wiążące.
m.b.