> Przestrzeń reklamową udostępniają członkowie
> Rady NS, którzy są wydawcami pism wykorzystanych
> w kampanii. Fotograf, strateg, copywriter, art
> director i DTPowiec pracowali nieodpłatnie, tak
> samo jak osoby, których wizerunek został
> wykorzystany w kampanii. Darczyńców, którzy
> wpłacają na NS, reklama ta kosztuje zero
> złotych, choć rynkowy koszt jej stworzenia był
> moim zdaniem wielocyfrowy.
no chyba że tak, to świetnie bo myślałem że będą spore koszta jak na budżet NS :) (darmowe jest lepsze, tak jak z seksem), a faktycznie wrzucić reklame na strone w przyzwoitym magazynie to koszt rzędu kilku tysiaków (albo i kilkunastu)
> Dziękuję w imieniu Rady NS, ale nie chciałbym,
> żeby to były takie dramatyczne wybory. Góry
> moim zdaniem też warto sobie kupić, ja często
> wracam do archiwalnych numerów.
żywot studenta obfituje w takie dramatyczne wybory, trzeba czasem zrezygnować z obiadu żeby był hajs na wyjazd i sprzęt :D i w sumie czasem kupie Magazyn Górski jak jest jakiś ciekawy rejon z topo - za pare lat sie może przydać, jak będe już jadał wypasione lunche za 30 zł :)
pzdr